Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین دفتر شهرستانی بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و سرطانی استان اردبیل در شهرستان نمین افتتاح شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مدیرعامل بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و سرطانی استان اردبیل در مراسم افتتاح این دفتر گفت:خانواده عباداللهی نمین با اهدای یک باب خانه به مساحت 600 متر مربع بانی راه اندازی دفتر این بنیاد خیریه در شهرستان نمین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قران نویس با اشاره به اینکه هم اکنون 500 دانش آموز در سراسر استان تحت پوشش خدمات این بنیاد خیریه قرار گرفته اند افزود:210 کودک مبتلا به سرطان نیز در استان تحت پوشش خدمات این بنیاد قرار گرفته اند.وی با بیان این مطلب که در حال حاضر 6 هزار و 500حامی عضو اصلی این بنیاد هستند ادامه داد:150 فعال داوطلب در حوزه بانوان نیز در این بنیاد مشغول فعالیت هستند.مدیرعامل بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و سرطانی استان اردبیل اظهار داشت:500 نفر در شهرستان نمین تا کنون برای عضویت در این بنیاد و حمایت از کودکات تحت پوشش اعلام آمادگی کرده اند.حجت الاسلام یوسف زاده امام جمعه نمین هم در این مراسم با اشاره به اینکه هر کار خیر جلوه ای از غدیر است گفت:دامنه کار این بنیاد باید به حمایت از کودکان بد سرپرست هم تسری یافته و امر ازدواج جوانان تحت پوش را نیز مورد توجه قرار دهند.در ادامه از خانواده عباد الهی نمین که ساختمان این مرکز را اهدا کرده بودند تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۶۵۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی اکبر پورخردمند در بازدید از این طرح گفت: مجتمع فرهنگی مذهبی فرشته جنوبی در مساحتی افزون بر هزار و ۴۳۶ مترمربع به صورت اسکلت فلزی در چهار طبقه در حال احداث است.

وی مبلغ قرداد این طرح را ۶۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: این مجتمع تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و فضا‌های مختلفی مانند شبستان، کتابخانه برای مردان و بانوان، اتاق‌های اداری، آشپزخانه، سرویس‌های بهداشتی، نگهبانی  در این فرهنگسرا پیش بینی شده است.

 

دیگر خبرها

  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • درخواست یک مقام طالبان برای به بهره‌برداری رسیدن مسیر چابهار-افغانستان
  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • بازگشت ۲۸۲ دانش آموز ترک تحصیل کرده به مدارس گیلان
  • هزاران کودک بی سرپرست و پناهجو در اروپا ناپدید شده اند
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • ناپدید شدن بیش از ۵۰ هزار کودک پناهجو ظرف ۳ سال در اروپا
  • قزوین پایلوت ملی صدور «نسخه اجتماعی» شد
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است