Web Analytics Made Easy - Statcounter


رییس دیزنی جزییات بیشتری درباره ورود این کمپانی به عرصه نمایش آنلاین محتوا به اشتراک گذاشت و به این ترتیب عملا رقابت خود با نت‌فلیکس را اعلام کرد.

به گزارش بی‌باک به نقل از ورایتی، باب آیگر مدیر عامل کمپانی دیزنی با جدیدترین‌ حرف‌هایش ضربه بزرگی به نت‌فلیکس وارد کرد و گفت این کمپانی تصمیم گرفته فیلم‌های مارول و «جنگ ستارگان» متعلق به خود را به سرویس استریمینگ جدید خودش منتقل کند که قرار است از سال ۲۰۱۹ شروع به کار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه او به حدس‌ و گمان‌ها مبنی بر این پایان داد که چه اتفاقی برای این فیلم‌ها که در حال حاضر از نت‌فلیکس پخش می‌شوند، خواهد افتاد. وقتی کمپانی والت دیزنی ماه گذشته اعلام کرد می‌خواهد یک سرویس استریمینگ برای محتوای خود درست کند که مستقیم آن‌ها را به مخاطبان ارایه دهد، آیگر گفته بود فیلم‌های دیزنی و پیکسار به این سرویس استریمینگ منتقل خواهند شد.

آیگر طی یک جلسه پرسش و پاسخ که در کنفرانس‌های ارتباطات و سرگرمی بانک آمریکا برگزار شد، گفت: تصمیم گرفته‌ایم که فیلم‌های مارول و «جنگ ستارگان» را هم در این اپلیکیشن قرار دهیم.

علاوه بر این،‌ آیگر بازه زمانی تخمین زده شده برای شروع به کار سرویس استریمینگ را کم کرد و گفت انتظار دارد این سیستم از اواخر سال ۲۰۱۹ آنلاین شود. اعلام خبر تشکیل یک پلتفورم استریمینگ جدید به این معنی بود که دیزنی حس می‌کند آمادگی لازم برای ورود به رقابتی که طی سال‌های اخیر نت‌فلیکس در صدر آن بوده را دارد. نت‌فلیکس که می‌خواهد اتکای خود به محتوای محبوب دیگر کمپانی‌ها مثل «زوتوپیا»، «در جستجوی دُری» و «جنگ ستارگان: سرکش» ساخته دیزنی را کم کند، اخیرا به شدت به تولید محتوای اوریجینال خود روی آورده است.

به فاصله کمی پس از اینکه دیزنی اعلام کرد می‌خواهد سرویس استریمینگ خودش را راه بیندازد، نت‌فلیکس هم پاسخ داد و شاندا رایمز را که یکی از تحسین‌شده‌ترین تولیدکنندگان محتوای تلویزیونی است از شبکه ای‌بی‌سی به خود جذب کرد. رایمز که سریال‌هایی مثل «آناتومی گری» و «رسوایی» را درست کرده، بیش از یک دهه بود که در شبکه ای متعلق به دیزنی کار می‌کرد.

آیگر در اعلامیه خود جزییات بیشتری را هم درباره سرویس استریمینگ دیزنی آشکار کرد و گفت این کمپانی می‌خواهد سالی چهار تا پنج فیلم اوریجینال تولید کند و به همین اندازه هم در زمینه تولید محتوای اوریجینال تلویزیونی فعال باشد. هنوز قیمتی برای خرید اشتراک این سرویس استریمینگ مشخص نشده است.

سهامداران خیلی از اعلام این خبر توسط آیگر خوشحال نبودند. بعد از اعلام این خبر در اواسط روز پنجشنبه، ارزش سهام دیزنی حدود ۴ درصد سقوط کرد.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۶۵۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگوریتم اینستاگرام تغییر می کند؟

به گزارش صدای ایران از انگجت، اینستاگرام اعلام کرد که در تلاش است سیستم رتبه‌بندی محتوای خود را «اصلاح» کند تا اکانت‌هایی که دنبال‌کنندگان کمتری دارند، راحت‌تر بتوانند محتوا‌های خود را به‌دست کاربران برسانند. در توضیحات این شرکت آمده است:

«از مدت‌ها قبل، به‌دلیل شیوه رتبه‌بندی محتوا توسط ما، پست‌های تولیدکنندگانی که دنبال‌کنندگان بیشتری داشتند و همچنین کسانی که محتوا‌های دیگران را بازنشر می‌دادند، بیشتر از سازندگان محتوا‌های دست اول و کوچک به کاربران پیشنهاد می‌شد. فکر می‌کنیم مهم است که این سازوکار را اصلاح کنیم تا همه محتواسازان فرصت برابری برای دستیابی به مخاطبان جدید داشته باشند.»

 

الگوریتم اینستاگرام چه تغییری می‌کند؟

هنوز دقیقاً مشخص نیست که سیستم پیشنهاد محتوای اینستاگرام چگونه می‌تواند برابری را افزایش دهد، اما این شرکت می‌گوید الگوریتم آنها دیگر به اکانت‌هایی که دنبال‌کنندگان بیشتری دارند، اولویت بالاتر نمی‌دهد: «محتوا‌های واجد شرایط... صرف‌نظر از اینکه کاربر اکانت منتشرکننده پست را دنبال می‌کند یا نه، به گروه کوچکی از مخاطبان که فکر می‌کنیم آن محتوا را می‌پسندند، نشان داده می‌شود.»

در ادامه با شکل‌گیری تعامل میان این مخاطبان و محتوای مربوطه، ویدیو‌هایی که بهترین عملکرد را داشته باشند، برای گروه بزرگ‌تری از مخاطبان به نمایش درمی‌آیند، سپس بهترین موارد بین آنها دوباره به یک گروه بزرگ‌تر نشان داده می‌شوند و این روند ادامه می‌یابد.

اینستاگرام می‌گوید این تغییر طی ماه‌های آینده در دسترس تمام کاربران قرار خواهد گرفت؛ بنابراین احتمالاً مدتی طول خواهد کشید تا تمام محتواسازان بتوانند اثر آن را مشاهده کنند.

اما تغییر مربوط به تشویق پست‌های اوریجینال یا دست اول، سریع‌تر اعمال می‌شود. اینستاگرام می‌گوید ریل‌هایی که ری‌پست می‌شوند، درصورتی‌که دقیقاً یکسان باشند، با کلیپ «اصلی» در پیشنهاد‌ها جایگزین خواهند شد. اکانت‌هایی که ریل‌هایی را ری‌پست می‌کنند هم برچسبی دریافت می‌کنند که سازنده اصلی محتوا را نشان خواهد داد. البته افرادی که محتوا‌ها را به‌طرز قابل‌توجهی تغییر می‌دهند، مثلاً روی آن صداگذاری می‌کنند یا به کلیپ‌ها واکنش می‌دهند یا آنها را با تغییرات چشمگیر به میم تبدیل می‌کنند، از این قاعده مستثنا خواهند بود.

کاربرانی که صرفاً محتوا‌های دیگران را بازنشر می‌دهند، با تکرار این رفتار با برخورد شدیدتری مواجه می‌شوند. اینستاگرام می‌گوید اگر این افراد در یک بازه زمانی ۳۰ روزه ۱۰ پست یا بیشتر، محتوای دست اول نداشته باشند، پیشنهاد پست‌های آنها را به‌کلی متوقف می‌کند.

تغییرات حاضر فعلاً تنها برای بخش ریلز اعمال می‌شود و برای سایر پست‌ها اجرا نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • با اختراع جدید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • ویل آسپری: ای جی استایلز سعی کرد مرا به رفتن به WWE متقاعد کند
  • ترابی و افسوس بزرگ: کجا زدی ستاره
  • با اختراع جید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • رونالدو، همچنان سوژه جذاب رسانه‌های بزرگ
  • عضو جدید بلادلاین اولین بازی خود را برگزار کرد/ اخبار WWE
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • الگوریتم اینستاگرام تغییر می کند؟
  • حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کند