Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@15:20:43 GMT

۱۷ کارگر افغان در مرز شمال غرب پاکستان ربوده شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۶۶۰۲۶

۱۷ کارگر افغان در مرز شمال غرب پاکستان ربوده شدند

مقامات پلیس در پاکستان اعلام کردند که ۱۷ کارگر افغان در مرز شمال غرب پاکستان در نزدیکی خط دیورند ربوده شده‌اند و هویت ربایندگان هنوز مشخص نشده است.

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از «خامه پرس»، یک مقام پلیس مرزی پاکستان از ربوده شدن 17 کارگر افغان در نزدیکی مرز پاکستان با ولایت ننگرهار در شرق افغانستان خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام امنیتی پاکستان گفت که افراد مسلح ناشناس عصر روز گذشته 17 کارگر افغان راکه مشغول کار در نزدیکی خط دیورند بودند ،ربوده‌اند.

به گفته این مقام پاکستانی هنوز دلیل ربوده‌شدن کارگران افغان مشخص نیست، اما بررسی‌هایی در این باره آغاز شده‌ است.

از سوی دیگر، «دان‌نیوز» روزنامه چاپ پاکستان نیز گزارش داده که 17 کارگر افغان از منطقه «عادل خاد» واقع در منطقه «لندی کوتل» از جمله مناطق مرزی ایالت «خیبر پختونخواه» با ولایت ننگرهار ربوده‌ شده‌اند.

مقامات امنیتی پاکستان نیز اعلام کردندمنطقه نام برده تحت کنترل پلیس مرزی پاکستان است و کارگران افغان به زودی آزاد خواهند شد.

برخی از رسانه‌ها نیز گزارش دادند که 10 فرد مسلح گروهی از کارگران افغان را از مناطق مرزی پاکستان ربوده اند که تنها یک نفر از این کارگران موفق به فرار شده است.

انتهای پیام/.

ما را در فیسبوک، توییتر و تلگرام دنبال کنید.

R36461/P36461/S8,87,91/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۶۶۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب گفت: در پی تماس یک خانم با ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودرو اش در یکی از خیابان‌های شهر بم در حالی که کودک ۴ ساله این شهروند هم داخل خودرو بوده به سرعت طرح مهار به تمامی واحد‌های انتظامی ابلاغ شد.  

وی افزود: بدین منظور تیم‌های گشت انتظامی تمامی محور‌های اصلی و فرعی را تحت کنترل درآورده و نهایتا واحد گشت کلانتری ۱۲ در کمتر از یک ساعت، خودروی سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف کردند و کودک خردسال را به والدینش بازگرداندند.  

فرمانده انتظامی شهرستان بم تصریح کرد: فورا پس از این عملیات، سارقان فراری و سابقه دار با اقدام اطلاعاتی و پی‌جویی‌های ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند.  

وی با اشاره به اینکه ۲ سارق زمانی که این خانم را با خودروی معیوب کنار خیابان مشاهده می‌کنند، درصدد روشن کردن خودروی وی برآمدند و  اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن می‌کنند، از شهروندان خواست: هیچ وقت خودروی خود را در حالت روشن ترک نکنند و در صورت معیوب شدن خودرو، به افراد غریبه اعتماد نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • حقوق کارگر با تورم و مشکلات اقتصادی جامعه همخوانی داشته باشد
  • آزادی ۶۳ پناهجوی افغان از بازداشت پلیس در پاکستان
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • رابطه استراتژیک برای ارتقای امنیت مرزی
  • تاثیر سفر رئیسی به پاکستان، در ارتقای امنیت مرزی/رابطه با تهران برای پاکستان استراتژیک است
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت
  • قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود
  • فیلم| چرا گسترش روابط ایران و پاکستان آمریکا را نگران کرده؟