Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش «پارسینه»، امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه راه های نظارتی در مورد مراکز هسته‌ای ایران مطابق برجام کاملا روشن است اظهار کرد: ایران در این زمینه هیچ تخلفی نداشته و در رابطه با بازدید از مراکز نظامی و سلاح هایمان نیز وعده‌ای نداده‌ایم.
خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به شهادت شهید حججی و تازه ماندن داغ شهادت ایشان برای مردم افزود: در مبارزه حق علیه باطل سر بریده زیاد داشته‌ایم اما راز نامور شدن این شهید اخلاص او بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با انتشار نامه‌ای از شهید حججی در فضای مجازی گفت: شهید حججی در نامه‌ای از درگاه خداوند درخواست کرده‌اند که مصیبت حضرت زهرا (س) و امام علی(ع) بر او وارد شود و آنطور که نقل شده است بدن این شهید عضو سالم ندارد و قابل شناسایی نیست و به همه مسئولان و مردمی که اسیر پول و دنیا شده‌اند توصیه می کنم که از این شهید 23 ساله درس بگیرند.
وی همچنین به فاجعه و جنایت در میانمار اشاره کرد و گفت: سکوت مجامع مدعی حقوق بشر در این زمینه بحت آور است چراکه گفته می شود این جنایات بیش از 4 هزار کشته و 120 هزار آواره داشته است و حداقل کار بر مسلمانان جهان و کشورهای اسلامی این است که علیه این جنایات راهپیمایی و تظاهرات کنند.
وی به پیشنهاد ترکیه مبنی بر باز گذاشتن مرزهای بنگلادش برای آوارگان میانمار اشاره کرد وگفت: سازمان ملل نیز این پیشنهاد استقبال کرده است و جای تعجب دارد که این سازمان مدعی حقوق بشر هیچ اقدام دیگری در این زمینه نمی کند.
موحدی کرمانی ضمن استقبال از پیشنهاد آیت الله مکارم شیرازی در مورد میانمار گفت: خوب است که وزرای کشورهای اسلامی کنار هم جمع شوند و در این زمینه فکر اساسی کنند.
امام جمعه موقت تهران به تحلیف‌های روزهای اخیر و قسم‌هایی که مسئولان برای خدمت به مردم یاد کرده‌اند اشاره کرد و گفت: در قرآن آمده است اگر کسی با خدا پیمان ببندد اما به وعده خود عمل نکند خداوند در دل او نفاق ایجاد می کند و این منافق بودن تا روز قیامت ادامه می یابد. پس دلسوزانه به این مسئولان توصیه می‌کنم که به خودشان رحم کنند و به وعده‌هایشان عمل کرده و آنها را فراموش نکنند.
وی همچنین آزادی دیرالزور را به مردم و مسئولان سوریه و آزادی موصل را به مردم و مسئولان عراق تبریک گفت و اظهار کرد: گفته می شود تعداد مبتلایان به وبا در یمن به 2 هزار و 43 نفر رسیده است و جای بسی تاسف و تعجب است که عربستان سعودی در این زمینه اقدامی نمی ‌کند و به جنایات خود ادامه می دهد.
موحدی کرمانی در ادمه به برخی اخبار منتشر شده در فضای مجازی در مورد اختلاس هزاران دلاری مسئولان اشاره کرد و گفت: این اخبار ذهن مردم را نسبت به نظام بدبین می کند و به مسئولان توصیه می کنم که توضیحات لازم در این زمینه را بدهند و در تلویزیون آشکارا به مردم ثابت کنند این اخبار دروغ است.
به گزارش ایسنا، موحدی کرمانی در خطبه‌های اول نماز جمعه این هفته تهران نیز با تبریک ولادت حضرت هادی و عید سعید غدیر به آیاتی در عظمت این عید عظیم اشاره کرد و گفت: زمانی اسلام انسان مورد قبول است که با ولایت همراه باشد و بعد از رحلت حضرت علی(ع) این ولایت به فرزندانشان انتقال یافت تا به حکومت حضرت مهدی (ع) برسد و امروز در زمان غیبت امام زمان (ع) مسئله ولایت فقیه مطرح می شود که با بررسی‌های خبرگان جامعه اسلامی ولایت فقیه مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای هستند که تمسک به ولایت ا یشان، تمسک به ولایت امیرالمومنین و رسول الله است.
امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: با تمسک به ولایت فقیه دشمن نمی تواند درما نفوذ کند همانطور که شاهدیم در انقلابی که امام(رة) به وجود آورد ایران چنان به قدرتی به جهانیان نشان داد که تمام توطئه‌هایشان به خودشان بازگشت.وی تاکید کرد: با داشتن چنین ولایتی و چنین رهبری کاردان، زاهد، متقی و پارسا دشمن نمی تواند هیچ غلطی بکند اما وظیفه ما تمسک به ایشان است و اگر به این وظیفه عمل نکنیم باید بترسیم که مبادا آمریکا درحکومت دینی ما نفوذ کند مثل اتفاقی که در جریان آندولوس افتاد و حکومت اسلامی از دست رفت.
موحدی کرمانی با تاکید بر اینکه رمز غدیر مسئله ولایت امر است خاطر نشان کرد: هرچه بخواهیم در آستانه عید غدیر به امت اسلام توصیه کنیم این است که مراقب باشند در پیروی از رهبری ذره ای منحرف نشوند و ذره‌ای در این جریان اشتباه رخ ندهد.
خطیب نمازجمعه این هفته تهران با تاکید بر اینکه باید غدیر را جهانی کنیم تصریح کرد: بنیاد الغدیر در این زمینه تلاشهای خوبی کرده است اما کافی نیست و دولت نیز باید به این بنیاد در معرفی غدیر به دنیا کمک کند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۶۶۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد

وزارت خارجه سوریه گزارش مضحک این کشور درباره حقوق بشر که اخیرا صادر شد را محکوم و تاکید کرد که آمریکا صلاحیت اظهار نظر در این زمینه را ندارد.

به گزارش مشرق، وزارت امور خارجه سوریه با صدور بیانیه‌ای در واکنش به گزارش مضحکی که اخیراً وزارت خارجه آمریکا درباره حقوق بشر صادر کرده بود اعلام کرد که ایالات متحده با کارنامه سیاه خود در زمینه حقوق بشر صلاحیت حرف زدن درباره حقوق بشر و یا متهم کردن کشورها در این زمینه را ندارد و باید به نقض قوانین بین‌المللی پایان داده و مداخلات خود در امور سایر کشورها را متوقف کند.

در بیانیه وزارت خارجه سوریه به این منظور آمده است که وزارت خارجه آمریکا اخیراً گزارشی را منتشر کرد که مملو از اطلاعات گمراه کننده درباره حقوق بشر بود . در چهارچوب تلاشی از سوی دولت‌های متوالی آمریکا جهت معرفی خود به عنوان حافظ حقوق بشر در سراسر جهان و سرپوش گذاشتن بر اقدامات این کشور در نقض حقوق بشر قرار داشت که آخرین مورد آن کمپین‌های سرکوب خشونت آمیز علیه دانشجویان و اساتید دانشگاه‌هاست، در حالی که این دانشگاهیان خواستار پایان دادن به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه غزه هستند.

این وزارتخانه تاکید کرد که آمریکا با کارنامه سیاه خود در زمینه حقوق بشر صلاحیت این را ندارد که دیگر کشورها را متهم کند و یا به آنها درس بدهد؛ زیرا تاریخ ایالات متحده پر از وحشتناک‌ترین اشکال نقض حقوق بشر است که از نابودی مردمان بومی در قاره آمریکا شروع شد و سپس به استفاده از سلاح‌های هسته‌ای ممنوعه در هیروشیما و ناکازاکی و کشتار بسیاری از ملت‌ها و غارت ثروت‌های آنها رسید.

وزارت خارجه سوریه تصریح کرد که مردم سوریه در نتیجه سیاست‌های متجاوزانه دولت‌های متوالی آمریکا از جمله حمایت از گروه‌های تروریستی، تجاوز به خاک سوریه، حضور غیرقانونی نیروهای اشغالگر آمریکایی در بخش‌هایی از خاک سوریه و غارت ثروت‌های ملی این کشور آسیب زیادی دیده‌اند و هنوز هم از آنها رنج می‌برند. علاوه بر آن آمریکا با تحمیل محاصره ناعادلانه یکجانبه درحال مجازات جمعی مردم سوریه و دیگر ملت‌های مورد هدف است که نقض آشکار حقوق بشر از جمله حق زندگی محسوب می‌شود.

این وزارتخانه تاکید کرد که آمریکا باید از سیاست‌های مخرب خود عقب نشینی کرده و به نقض قوانین بین‌المللی و استفاده از استانداردهای دوگانه و سیاسی کردن مسائل حقوق بشری پایان داده و از مداخله در امور سایر کشورها و بی‌ثبات کردن آنها دست بردارد.

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • روایت خبره نظامی آمریکایی از تبادل آتش ایران و اسرائیل
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • نگاه واقع‌گرایانه به آسیب‌های اجتماعی داشته باشید/ مسئولان منفعل توبیخ می‌شوند
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • روایت ارتشبد آمریکایی از تحویل سوخو 35 به ایران
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند