Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشت خبری نماینده ی مردم مسجدسلیمان ، لالی ، اندیکا و هفتکل با اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، ماینده ی مردم مسجدسلیمان ، لالی ، اندیکا و هفتکل از پیگیری های برای حل مشکلات آب شرب روستایی این چهار شهرستان خبر داد و گفت : بزودی 111 روستای لالی از آب شرب پایدار بهره مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی عسکر ظاهری افزود : همچنین برای تکمیل بیمارستان نفت مسجدسلیمان 64 میلیارد تومان اعتبار نیز در نظر گرفته شده است.

وی همچنین از آغاز ساخت جاده مسجدسلیمان به جرک و مناقصه ساخت جاده ی اهواز به مسجدسلیمان خبر داد.

دانلود دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۶۶۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام حمایت خانه مطبوعات و اصحاب رسانه همدان از عملیات وعده صادق

بیانیه خانه مطبوعات به شرح ذیل است:

«بسم الله الرّحمن الرّحیم»

«و ما رمیت اذ رمیت و لکن الله رمی ….» (سوره انفال/۱۷)

شکر و سپاس خدای بزرگ را که ملت ایران را یاری‌گر است و به واسطه جان‌فشانی‌های رزمندگان جمهوری اسلامی ایران عزت و اقتدار ایران عزیز بیش از پیش جلوه‌گر کرده‌است. عملیات «وعده صادق» که پاسخی کوبنده و بازدارنده به تجاوز رژیم غاصب و موقتی اسرائیل پس از حمله این غده سرطانی به کنسول‌گری ایران اسلامی بود؛ هم دفاعی مشروع برای ملت ایران رقم زد و هم امیدآفرین در جهان اسلام شد.

فصل الخطاب رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در خصوص تنبیه و مجازات قطعی متجاوزان به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و در پیوست آن عملیات پیروزمندانه‌ی «وعده صادق» که به دست دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی صورت گرفت، نشأت گرفته از عزم راسخ سربازان این مرز و بوم در جهت دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور بود.

موشک باران امروز سرزمین‌های اشغالی که دل تمامی مسلمین و آزادگان عالم را شاد و چهره‌ تمامی مستکبرین جهان را در هم فرو برد، نشان داد که پس از قرن‌ها همچنان، غیرت علوی خیبر گشاست؛

آتش باران کردن صهیونیست‌ها در پاسخ به حمله های گذشته‌ رژیم موقت صهیونیستی نشان داد جمهوری اسلامی به نحواحسن در پی حفظ بازدارندگی خویش است و هر اقدام مذبوحانه را با سیلی محکم و مقتدرانه پاسخ خواهد داد.

هدف قرار دادن مطلق اماکن و تأسیسات، نیروهای نظامی و عدم برخورد حتی یک موشک به مناطق مسکونی و افراد غیرنظامی حاضر در سرزمین‌های اشغالی نیز، بار دیگر جوانمردی و انسانیّت جمهوری اسلامی حتی در هنگام عملیات نظامی را به رخ جهانیان کشید.

امروز پس از چند ماه به جای کودکان غزه، کودک‌کش‌های صهیونیست طعم تلخ بمباران شدن را چشیدند و دفاع مشروع جمهوری اسلامی از بخشی از خاک خود، خرسندی ملت‌های مظلوم فلسطین‌، عراق‌، سوریه‌، لبنان‌، یمن و مردم همواره سربلند ایران اسلامی را به همراه داشت.

با گرامی داشتن یاد شهیدان بزرگی چون طهرانی‌مقدم، سلیمانی، موسوی، زاهدی، رحیمی و سایر شهدای طریق قدس، جامعه‌ی رسانه‌ای استان همدان در سایه درایت فرماندهی کل قوا و با قدردانی و دست مریزاد به دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هم‌چنین ارتش جمهوری اسلامی ایران، حمایت قاطع خود از تصمیم شورای عالی امنیت ملی و عملیات وعده صادق را اعلام می‌دارد و استمرار پیروزی‌های جبهه‌ مقاومت را از محضر خداوند تعالی خواستار است و رسالت خود در جهت تبیین ابعاد گوناگون این رویداد عظیم را در فضای رسانه‌ای استان به جد پیگیری خواهد کرد.

«إنْ تَنْصُروا اللهَ یَنْصُرُکُم وَ یُثَبّتْ أقدامَکُم».

خانه مطبوعات استان همدان

خبرنگار: محمدحسین میرزایی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227212 برچسب‌ها ارتش جمهوری اسلامی ایران سرزمین های اشغالی سوریه لبنان غزه فلسطین یمن دمشق شورای عالی امنیت ملی ایران عراق

دیگر خبرها

  • اوسمار به نشست خبری نرسید
  • سرمربی پرسپولیس به نشست خبری نرسید
  • سرمربی پرسپولیس نشست خبری را از دست داد
  • تأخیر در پرواز پرسپولیس به آبادان/ اوسمار به نشست خبری نرسید
  • دانش‌آموزان نهم استان‌ تهران به رشته‌های مهارتی روی‌آوردند
  • نهادینه سازی فرهنگ ایثار از رسالت‌های اصحاب رسانه دارد
  • گزارش تصویری | نشست خبری گزارش برنامه های نوروز و رمضان رسانه ملی
  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه
  • خبری خوب برای رم؛ ایوان اندیکا از بیمارستان مرخص شد
  • اعلام حمایت خانه مطبوعات و اصحاب رسانه همدان از عملیات وعده صادق