Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطیبان جمعه در شهرستانهای استان مرکزی در خطبه‌های نماز جمعه ضمن محکوم کردن نسل کشی مسلمانان در میانمار سکوت جوامع بین‌المللی و سازمان‌های مدعی حقوق بشر را در برابر این جنایات ننگین دانستند و گفتند: مدعیان دروغین حقوق بشر در سراسر جهان چشم خود را بر این فجایع بسته اند و در مقابل نسل کشی میانمار سکوت اختیار کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازدیار آفتاب؛ خطیبان جمعه در شهرستانهای استان مرکزی در خطبه‌های نماز جمعه ضمن محکوم کردن نسل کشی مسلمانان در میانمار سکوت جوامع بین‌المللی و سازمان‌های مدعی حقوق بشر را در برابر این جنایات ننگین دانستند و گفتند: ر حالیکه روز به روز بر میزان تعرض به مسلمانان در میانمار افزوده می‌شود و کشتار بی‌گناهان بی‌وقفه ادامه دارد. مدعیان دروغین حقوق بشر در سراسر جهان چشم خود را بر این فجایع بسته اند و در مقابل نسل کشی میانمار سکوت اختیار کرده اند.

خطیبان جمعه استان مرکزی در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن تبریک عید سعید غدیرخم این واقعه تاریخی را تکمیل کننده دین و تداوم راه نورانی انبیاء الهی دانستند و افزودند:غدیرخم به منزله قلب و نبض حیات بشر است .

همچنین خطیبان جمعه شهرستان‌های استان مرکزی به زیاده‌خواهی آمریکا در بازدید از مراکز نظامی ایران اشاره کردند و گفتند:بازدید و نظارت آمریکایی‌ها از مراکز نظامی برای تایید رعایت برجام از طرف ایران، زیاده‌خواهی است چراکه مراکز نظامی برای هر کشوری حکم ناموس ان کشور را دارد و این نشان از خوی زیاده خواهی و تفسیر یک جانبه آنها از متن برجام است.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی:

جنایات و نسل‌کشی مسلمانان میانمار رامحکوم می‌کنیم/ولایت اصلی ترین ستون خیمه دین مقدس اسلام است

​​

به گزارش دیار آفتاب؛نسل فردا؛آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اراک ضمن تبریک عید غدیر خم گفت: این عید شریف غدیر یکی از بزرگترین اعیاد اسلامی و اعیاد مکتبی مسلمانان است، جوهره عید سعید قربان و عید فطر و تجلی آن دو عید بزرگ در عید شریف غدیر خم است.

شرط انجام رسالت، ابلاغ ولایت است

دری نجف آبادی با اشاره به این واقعه عظیم و مأموریت پیامبر اکرم(ص) بر اساس آیه ولایت افزود: شاید هیچگاه خداوند در قرآن کریم با چنین لحنی با پیامبر خود سخن نگفته است، در این آیه خداوندبه پیامبر(ص) می فرماید اگر این وظیفه ای که امروز به دوش تو گذاردیم انجام ندادی، همانند آن است که اصلاً رسالت خداوند را انجام نداده ای، یعنی شرط انجام رسالت آن است که تبلیغ را انجام دهی و این پیام را ابلاغ کنی و پیام خداوند را به بندگان برسانی، و اگر دغدغه و نگرانی داری خداوند تبارک و تعالی تو را حفظ خواهد کرد.

ولایت و امامت؛عمود خیمه دین و اسلام است

امام جمعه اراکبا اشاره به اصل ولایت فقیه در جامعه گفت: ولایت و امامت عمود خیمه دین و اسلام؛ ستون فقرات امت اسلامی و چراغ هدایت است، اگر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعد از رحلت جانگداز حضرت امام خمینی(ره)،انتخاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظلله العالی) به امامت و رهبری جامعه نبود چه اتفاقی می افتاد؟ مطمئناٌ جامعه ای که ستون فقراتش آسیب ببیند آن جامعه آسیب خواهد دید.

«غدیرخم» واقعه‌ای غیرقابل انکار است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به تداوم رسالت در امامت و ولایت اشاره کرد و افزود: زحمات 23 ساله پیامبر اسلام(ص)وقتی تداوم پیدا می کند و پایدار می ماند که این جریان امامت و ولایت در جامعه اسلامی تداوم داشته باشد، لذا مدیریت، رهبری، زعامت و حاکمیت بر جامعه هم در بُعد داخلی و هم در بُعد بین‌المللی است و مسئله بسیار مهم این است که تراز، همان ترازِ کار پیغمبر اسلام(ص) است.

وی گفت: نمی توان غدیر خم را انکار کرد ولی برخی معنا را تغییر می دهند و اکثراً حرفی که می زننداین است که پیغمبر(ص) سفارش کردهفنسبت به اهل بیت(ع) دوست باشید، در صورتیکه بحث دوستی نیست و بحث ولایت همان مسئله واقعیت حکومت و اداره جامعه اسلامی است و این موضوع به حیات جامعه بشریت مربوط است.

پرچمدار حاکمیت در اسلام باید علی گونه باشد

آیت‌الله دری نجف آبادی ضمن تأکید بر نوع نگرش توحیدی در اداره جامعه گفت: دو نگرشدر اداره جامعه است؛ یک نوع نگرش بر مبنای توحید و عدالت و خداخواهی و یک نوع نگرش بر مبنای ریاست، جاه طلبی و دنیا پرستی؛ پرچمدار حاکمیت در اسلام باید علی گونه باشد، علمدار اداره جامعه اسلامی باید شخصیت‌هایی در ردیف اصحاب حضرت علی(ع) باشند، فقیه عادل و جامع الشرایط و کسانی که اسلام و عدالت برایشان اصل است و با تمام وجود در گرو دین حق هستند.

امروز دنیا تشنه معارف اهل بیت(ع) است

امام جمعه اراک غدیر را یک عید بزرگ انسانی و بشری عنوان کرد و گفت: امروز دنیا تشنه معارف اهل بیت(ع) است و باید حقیقت غدیر را به گوش جهانیان رساند، ما نظام های فاسد، دنیا خواه و جاهل و جنایتکار را به رسمیت نمی شناسیم، نه ما بلکه اسلام به رسمیت نمی شناسد، بنابراین غدیر خم امروز هم زنده است و در آینده هم زنده خواهد بود.

خطبه شریفهغدیر، تابلوی راهنما و نقشه راه است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تأکید بر مفهوم عمیق خطبه شریفهغدیر افزود: پایه این خطبه شریفه مکتب توحید است، قریب چهل بار در این خطبه فضائل و نام مبارک امیرالمؤمنین علی(ع) ذکر شده است و قریب 20 بار به نام مبارک مهدی آل محمد(عج) اشاره شده است.این خطبه دائره المعارف بزرگی از مباحث اعتقادی، اخلاقی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و یک تابلوی راهنما و نقشه راه برای امت اسلام است، تا قیام قیامت، اما افسوس که عده ای قدر نشناختند و افرادی در سقیفه بنی ساعده در برابر خدا و پیغمبر خدا(ص)، خودشان تصمیم گرفتند.

جنایت و نسل‌کشی را در میانمار و تمام دنیا را محکوم می‌کنیم

آیت الله دری نجف آبادی جنایات علیه مسلمانان و نسل کشی در میانمار را محکوم کرد و افزود: ما این حرف را می زنیم که جنایت علیه بشریت، نسل کشی، خونریزی و به آتش کشیدن زنان و کودکان و قتل عام کردن ممنوع است، این‌ها انسان هستند و حق حیات دارند، ما با الهام از دستورات اسلام و امیر المؤمنین علی(ع) هر نوع جنایتی را در هر گوشه از نقاط دنیا محکوم می کنیم، فرقی ندارد که جنایتکارن آل سعود باشند در یمن، بحرین و عوامیه یا سایرین در میانمار، غزه و سوریه و سایر نقاط دنیا، بلکه ما با جنایت ضد بشری و نسل کشی، جنایت های وحشیانه و ترورهای خشن تحت هر عنوانی بر اساس سیره امیرالمؤمنین علی(ع) و دستورات قرآن کریم مخالفیم و محکوم می کنیم، و از تمام دنیا، مجامع بین المللی، سازمان ملل و کشورهای اسلامی که متأسفانه گاهی خودشان در این جنایات سهیم هستند می‌خواهیم اجازه ندهند بیش از این خون مسلمانان در میانمار و سایر نقاط دنیا ریخته شود.

هر جا ما شهیدی دادیم موجب عزت شد

امام‌جمعه اراک همچنین ضمن گرامیداشت یاد شهدای قیام 17 شهریور سال 57 گفت: هر جا ما شهیدی دادیم موجب عزت شد و سند جنایت ظالمان، دربار پهلوی خیال کرد با کشتار مردم و به شهادت رساندن بی‌گناهان موفق خواهد شد، اما انسجام مردم بیشتر شد.

امام جمعه دلیجان:

خواسته مردم درباره الحاق دلیجان به قم مورد توجه قرار گیرد

​​

به گزارشدیار آفتاب؛ به نقل ازپیام دلیجانحجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی امام جمعه دلیجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دلیجان ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیرخم گفت: عید غدیر یکی از اعیاد بزرگ اسلامی است که لازم است ابعاد این رخداد بزرگ تاریخی بیشتر برای جهان اسلام تبیین شود.

کرامتی عید غدیر را ادامه رسالت انبیاء الهی عنوان کرد و افزود: عید غدیر تکمیل کننده دین و تداوم راه نورانی انبیاء الهی است.

وی در ادامه به موضوع الحاق شهرستان دلیجان به قم اشاره کرد و گفت: موضوع الحاق شهرستان دلیجان به قم مسئله سیاسی و جناحی نیست، موافق و مخالف‌هایدر این رابطه وجود دارد.

امام جمعه دلیجان با تاکید بر اینکه بنده در این موضوع ذینفع نیستم، افزود: بنده چند سالی در این شهرستان بیشتر نیستم این موضوع باید با دقت بیشتری مورد بررسی قرار گیرد.

کرامتی با بیان اینکه موضوع الحاق دلیجان به استان قم در روزهای اخیر بحث‌ها و حساسیت‌های زیادی را در حوزه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی برای شهرستان به همراه داشته است، ادامه داد: باید توجه داشت که این حساسیت‌ها به شهرستان ضربه نزند.

وی با اشاره به اینکه مردم شهرستان سال‌های قبل هم موضوع الحاق دلیجان را به قم مطرح کرده بودند، گفت: در آن زمان مسئولین استانی مخالف اجرای این موضوع بوده‌اند.

امام جمعه دلیجان نادیده گرفته شدن حقوق مردم شهرستان دلیجان و نزدیکی شهرستان به مرکز استان قم از مهمترین دلایل مردم برای پیوسته به قم عنوان کرد.

کرامتی با تاکید بر اینکه در موضوع الحاق دلیجان به قم باید خواسته مردم مورد توجه قرار گیرد، افزود: تشکیل کمیته‌ای برای بررسی خواسته‌های مردم در این زمینه می‌تواند بسیار راهگشا باشد.

امام جمعه کمیجان:

نسل‌کشی میانمار در سایه سکوت مدعیان دورغین حقوق بشر/ورود به مراکز نظامی در حوزه اختیارات آژانس نیست

​​

به گزارشدیار آفتاب؛ به نقل ازسلام کمیجان؛ حجت‌الاسلام مقدسی‌پور امام جمعه کمیجان در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعهاین هفته کمیجان با تاکید بر اینکه سبک زندگی اسلامی در پرتو فرهنگ ساده زیستی است،گفت: تجمل گرایی در زندگی آثار مخربی همچون گسترش فساد، سقوط و نابودی و اسراف دارد.

امام جمعه کمیجان تصریح کرد: یکی از نتایج دوری از ساده زیستی ابتلا به اسراف و زیاده‌روی است و علت آن هم عادات ناپسند، چشم و هم چشمی و تقلید کورکورانه از فرهنگ غربی است. در حالیکه اسلام به شدت بحث چشم و هم چشمی و تقلید کورکورانه را نهی کرده است.

وی بیان کرد: اسراف علاوه بر ضربه‌زدن به نظام اقتصادی جامعه، خسارت بزرگ معنوی محسوب می‌شود. بدیهی است که با ساده زیستی و قناعت می‌توان از اسراف،ریخت و پاش‌هاو هزینه‌کردهایاضافی جلوگیری کرد و نیازمندان را از فقر و نداری نجات داد.

مسئولین کشور جوانان مومن و انقلابی را جدی بگیرند/نسخه شفابخش مشکلات، بکارگیری نیروی انسانیتوانا است

امام جمعه کمیجان با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان و مسئولان قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) گفت: در طول سال های اخیر رهبر انقلاب بارها و بارها به مسئولین کشور متذکر شده اند که توان جوانان انقلابی و با استعداد را برای حل مشکلات کشور جدی بگیرند.

وی در ادامه افزود: رهبری نسخه شفابخش و علاج کننده مشکلات کشور را به کارگیری نیروهای مومن، غیور، توانمند، باتدبیر و جوان کشور دانستند. پیشرفت های فراوان در بخش های مختلف نیروهای مسلح و بخش های علم و فناوری نشان دهنده وجود توانایی در نیروی انسانی جوان و پرانگیزه کشور است.

آمریکا بازدید از مراکز نظامی ایران را به گور خواهد برد

حجت الاسلام مقدسی پور صحبت های اخیر نماینده آمریکا در سازمان ملل را برگ دیگری از صفحه آمریکا شناسی دانست و تصریح کرد: طرح دوباره موضوع بازرسی از اماکننظامی ایران آن هم دو سال پس از امضای توافق هسته ای یک نوع فرار رو به جلو از سوی آمریکایی ها برای پنهان سازی نقض برجام و عدم اجرای تعهداتش است.

وی اظهار کرد: تعلیق هسته ای، محدودیت پزشکی، عدم همراهی با مقاومت و در نهایت عدم دشمنی با رژیم صهیونیستی چهار هدف اساسی است که سناریوی آمریکا برای ایران در نظر گرفته است.

امام جمعه کمیجان بیان کرد: آمریکا تصور می کند با برجام به فاز اول دست یافته است و اکنون با فشار بر عرصه نظامی با ادعای بازرسی آژانس فاز دوم را در پیش گرفته است.

ورود به مراکز نظامی در حوزه اختیارات آژانس و هیچ نهادی دیگری نیست

وی در ادامه تاکید کرد: نه تنها جمهوری اسلامی ایران بلکه هیچ کشور دیگری در دنیا اجازه دسترسی به بیگانگان به اسرار نظامی خود را نمی دهند. آژانس بین المللی اتمی صرفا صلاحیت در حوزه هسته ای را دارد و ورود به مراکز نظامی در حوزه اختیار آژانس و هیچ نهادی دیگری نیست.

حجت الاسلام مقدسی پور افزایش تحریم ها و همزمانی با بیان درخواست‌های زیاده خواهانه برگرفته از تصور آمریکا را یکی از چالش های اقتصادی ایران دانست و افزود: آمریکا گمان می کند با این حربه می تواند به امتیازگیری از ایران بپردازد اما راهکار مقابله با این وضعیت تکیه بر داشته‌های درونی و عدم وابستگی به برجام و خارج است.

شکست محاصره دیروالزور مهم‌ترین رویداد در تحولات میدانی سوریه

امام جمعه کمیجان شکست محاصره دیروالزور پس از سه سال را مهم ترین رویداد در تحولات میدانی سوریه خواند و بیان کرد: با شکست محاصره داعش در دیرالزور عملا نیروهای داعشی در محاصره گرفتار شدند و حرکت آنان به سمت مرز عراق نیز آنان را با نیروهای حشدالشعبی که در مرز مستقر شده مواجه خواهد کرد.

وی افزود: باز پس‌گیری دیروالزور که منطقه ای غنی از منابع طبیعی است بر توان مالی دمشق می افزاید و تمام نقطه اتصالات داعش به خارج از مرزهای تحت سیطره‌اشقطع می شود.

نسل‌کشی میانمار در سایه سکوت مدعیان دورغین حقوق بشر

حجت الاسلام مقدسی پور با اشاره به سکوت جوامع بین المللی به نسل کشی مسلمانان میانمار گفت: چندسالی است که مسلمانان در میانمار قربانی نژادپرستی دولت بودایی این کشور شده اند و تاکنون هزاران نفر در این کشور جان خود را از دست داده اند.

وی در ادامه بیان کرد: در حالیکهروز به روز بر میزان تعرض به مسلمانان در میانمار افزوده می‌شود و کشتار بی‌گناهان بی‌وقفه ادامه دارد. مدعیان دروغین حقوق بشر در سراسر جهان چشم خود را بر این فجایع بسته اند و در مقابل نسل کشی میانمار سکوت اختیار کرده اند.

امام جمعه کمیجان تصریح کرد: جوامع اسلامی نیز در قبال جنایت بوداییان سکوت کرده اند و واکنشی را نشان نداده اند. در حالیکهکشورهای اسلامی، می توانند با اعمال فشار های سیاسی و اقتصادی دولت نژادپرست میانمار را به عقب نشینی از سیاست های ضد انسانی خود وادار کنند.

غدیر؛ متعلق به همه بشریت

حجت الاسلام مقدسی پور در آستانه عید غدیر گفت: یکی از پدیده ها و حماسه های بزرگ که می‌توان آن را به ابرحماسه تاریخ نامید «غدیر خم» است.

وی افزود: پدیده ای که اگر به درستی همه ابعاد آن شناخته شود ظرفیتی حاصل خواهد شد که توان بسیج کنندگی همه آحاد انسان های روی زمین را در یک جبهه و مکتب با جهتی واحد دارد. زیرا تمامی آنچه که بشریت دیروز و امروز گمشده خود میداند را در لوای آن خواهد یافت.

امام جمعه کمیجان تصریح کرد: غدیرخم به منزله قلب و نبض حیات بشر است که به پهنای همه تاریخ از ابتدای خلقت تاکنون و تا آخر زندگی دنیوی همه بشر گستردگی دارد. و پیام آن که ثمره همه انبیای الهی است تا آخرالزمان و تا پایان حیات بشر ادامه دارد.

حجت الاسلام مقدسی پور خاطرنشان کرد: آنچه که جای تاسف دارد این است که حق این ابرحماسه «غدیر خم» را به خوبی ادا نکرده ایم. اگر حقیقت و جوهرهغدیر در پهنای هستی و گیتی جلوه یابد دیگر هیچ انسانی روی زمین نخواهد ماند که با یاس و ناامیدی در نهایت خواری و ذلت و نابربرای زندگی کند.

امام جمعه تفرش:

نسل کشی مسلمانان درمیانمار؛ نتیجه ترس از گسترش فرهنگ قرآنی/غدیر هویت مسلمانان است

​​

به گزارشدیار آفتاب؛ به نقل ازندای تفرش، حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی امام جمعه تفرش در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی جمعه این هفته در تفرش با بیان این مطلب که یکی از جلوه‌های تقوا، تسلط بر مبانی قرآنی است، به معارف آیه دوم سوره «حمد» اشاره کرد و گفت: یکی از نکات این آیه این است که همه ستایش‌ها از آن خدا است. خداوند در تربیت و رشد هستی اجباری ندارد زیرا حمد و ستایش مخصوص کارهای غیر اجباری است.

خدامی اظهار کرد: تمام هستی زیبا است و تدبیر هستی نیکوست. حمد و ستایش مخصوص زیبایی‌ها و نیکوی‌ها است. رابطه خداوند با مخلوقاتش تناتنگ است؛ چراکه او مربی و صاحب همه دنیا است. او هر لحظه بر همه دنیا نظارت دارد.

وی افزود: همه هستی تحت تربیت خداست؛ سبک تربیتی انسانها، تشریعی و از طریق رسولان آسمانی و روش تربیتی جمادات، تکوینی است.

امام جمعه تفرش بیان کرد: علاوه بر سوره «حمد»، سوره‌های دیگری نظیر انعام، کهف، فاطر و.... با حمد و سپاس الهی آغاز می شود. خداوند مالک و صاحب حقیقی عالم، مدبر و پرورش دهنده است.و به همین منظور همه هستی مسیر تکاملی را طی می‌کند.

خدامی مراد از کلمه «العالمین» را همه مخلوقات دانست و بیان کرد: همه هستی یک پروردگار دارد و آنچه که در جاهلیت و برخی از ملت‌ها برای هر پدیده ای خدای جداگانه ای قائل هستند، امری باطل است.

غدیر هویت مسلمانان است

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مسئله غدیر گفت: در روز عید غدیر، سلسله امامت رقم خورد، دین کامل شد. در حقیقت غدیر هویت اسلام و مسلمانان است.

خطیب نماز جمعه در تفرش ادامه داد: آنچه در غدیر رخ داد، یک حادثه نبود بلکه یک فرهنگ فطری بود،به همین دلیل در گذشت زمان، کهنه نمی شود. غدیر لوازم ساخت، مدینه فاضله نبوی و علوی است. امتداد غدیر، جریان انقلاب اسلامی است.

خدامی با اشاره به درس‌های غدیر، اضافه کرد: شایسته سالاری، بیعت با پیشوایان و رهبران عدل، پیوند قرآن با عترت، لزوم تمسک به ثقلین، وفا به میثاق الهی، تداوم خط رسالت، پرده برداشتن چهره نفاق، مبارزه با هرگونه ظلم و تعدی به مسلمین و بشریت از جمله درس‌های غدیر است.

وی با اشاره به قیام ۱۷ شهریور، گفت: در این روز، جمع پرشماری از مردم بی‌دفاع توسط رژیم ستمشاهی در میدان ژاله تهران به شهادت رسیدند. این اقدام رژیم، فاصله او با مردم و اتصال به اربابان جنایتکار را نشان داد.

امام جمعه تفرش با اشاره به شهادت شهید حججی اظهار کرد: از شهدای مدافع حرم باید تجلیل شایسته ای صورت پذیرد چراکه از اولیای الهی هستند.

حادثه ۱۱ سپتامبر توطئه‌ای برای جنگ‌های منطقه‌ای و قدرت بخشیدن به اسرائیل بود

خدامی به حادثه ۱۱ سپتامبر اشاره کرد و ادامه داد: این حمله شروعی برای حملات و جنگ‌های منطقه‌ای در محیط‌های

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۶۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • شکست سکوت رسانه‌های فارسی زبان در برابر اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • اردوغان: در برابر نابودی فلسطینی‌ها سکوت نخواهیم کرد
  • طوفانی که پرده‌ها را کنار زد
  • جامعه دانشگاهی در برابر جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • جامعه دانشگاهی در مقابل جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند