Web Analytics Made Easy - Statcounter

این هفته نمازجمعه بعد از یک هفته وقفه هفته گذشته، به دلیل همزمانی با عید سعید قربان در جای جای استان اصفهان برگزار شد و محور بیشتر خطبه ها موضوع کشتار مسلمانان در میانمار و مسائل منطقه ای بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به گزارشصاحب نیوز؛آیت الله طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان در خطبه های نمازجمعه این هفته اصفهان گفت: آتش زدن مسلمانان، نحوه کشتار و قتل عام در میانمار و یمن در تاریخ بی‌سابقه است و گویی دنیا را ظلم گرفته و مدعیان سکوت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد اظهار کرد: نافرمانی و سرپیچی از خداوند متعال گاهی باعث می‌شود خداوند این افراد را به حال خود رها کند و به گوش، چشم و قلب عده‌ای دیگر مُهر می‌زند تا از درک حقایق عاجز شوند.

وی افزود: خداوند از ابتدا هیچ‌گاه قلب کسی را قفل نمی‌کند بلکه گناهان انسان موجب این اتفاق می‌شود؛ قفل شدن قلب تنها به کفار و منافقان ختم نمی‌شود، مؤمنان نیز اگر اعمالی را انجام دهند به این عذاب دچار خواهند شد.

امام جمعه اصفهان گفت: مؤمنانی که از شرکت در جهاد پرهیز می‌کنند قلبشان توسط خداوند قفل می‌شود، بنابراین هر کسی نمی‌تواند عشق جهاد در عراق و سوریه را پیدا کن.

به گفته وی، هیچ یک از جنگ‌های پیامبر(ص) در خانه و شهر ایشان(مدینه) نبود و تنها جنگ احزاب و آن هم به دلیل مصلحت نظامی و سیاسی در شهر مدینه رخ داد.

وی ادامه داد: امام علی(ع) می‌فرمایند«به خدا سوگند هیچ قومی صبر نکرده دشمن به خانه‌اش بیاید و ذلیل شود»؛ همه دنیا می‌دانند هدف اصلی داعش، جمهوری اسلامی است و عقل اقتضا می‌کند برویم و دشمن را سر جایش بنشانیم که همین‌گونه نیز شده است.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به حادثه 17 شهریور تصریح کرد: رژیم پهلوی در این روز در میدان ژاله تهران مرتکب جنایات فجیعی شد، دست به کشتار مردم زد و جمعه‌ای خونین راه انداخت است که تعداد نامشخصی از مردم در آن روز به درجه رفیع شهادت رسیدند.

وی بیان کرد: یکی از ژنرال‌های آمریکایی بعد از آن واقعه، فرماندهان ارتش را جمع کرد و گفت برای پیروزی فقط باید مستقیماً به مردم شلیک کنید که همین رویکرد این سال‌ها در یمن قابل مشاهده است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به عید غدیر تأکید کرد: غدیر، عید امامت و پیاده شدن قانون امامت است، رسالت پیامبر(ص) در گرو اعلام پیام غدیر بود و این روز، روز بقای اسلام است.

وی با اشاره به تشییع پیکر مطهر شهید محسن حججی ادامه داد: تشیع پیکر مطهر این شهید بزرگوار در هفته آینده پس از مشهد و قم در اصفهان برگزار خواهد شد که مسیر آن در اصفهان از میدان بزرگمهر تا گلستان شهدا خواهد بود.

طباطبایی‌نژاد عنوان کرد: رزمندگان زیادی در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) به شهادت رسیدند و همه آنان دارای جایگاه بالایی هستند اما ویژگی خاصی در شهید حججی و نحوه شهادت او وجود دارد که همه را منقلب کرده است.

وی اذعان کرد: نسل شهید محسن حججی نسلی است که در دوران جنگ تحمیلی نبوده و آن جنگ را از نزدیک مشاهده نکرده است اما شهید محسن حججی رشادت آفرید و این نشانه لطف خدا بر ما و رویش‌های انقلاب اسلامی مد نظر مقام معظم رهبری است.

امام جمعه اصفهان با اشاره به قتل عام مسلمانان مظلوم میانمار یادآور شد: سکوت سازمان ملل و طرفداران حقوق بشر در برابر قتل عام در میانمار بسیار عجیب است؛ آتش زدن مسلمانان، نحوه کشتار و قتل عام در میانمار و یمن در تاریخ بی‌سابقه است و گویی دنیا را ظلم گرفته و مدعیان سکوت کرده‌اند.

امام جمعه فولادشهر:

دشمن به دنبال محدویت های موشکی برای ایران است

حجت‌الاسلام مسعود سرافراز امام جمعه فولادشهر لنجان، در خطبه‌های نماز جمعه فولادشهر ضمن تبریک به مناسبت در پیش بودن عید غدیر خم گفت: غدیر یکی از روزهای بسیار مهم در تاریخ زندگی پیامبر عظیم الشّأن اسلام بلکه مهم‌ترین حادثه در تاریخ اسلام است چراکه در چنین روزی پیامبر اکرم(ص)، امیرالمؤمنین علی(ع) را برای جانشینی خود تعیین و معرفی فرمودند.

امام‌جمعه فولادشهر با تأکید براینکه عید غدیر خم چهار ویژگی مهم دارد خاطرنشان کرد: عید غدیر خم در وهله اول روز یأس کافران و دوم روز اکمال دین، سوم روز اتمام نعمت الهی بر مردم و چهارم روزی که اسلام به‌عنوان دین و یک مذهب کامل مورد رضایت خدای تبارک‌وتعالی قرارگرفته است.

وی بابیان اینکه در هفته‌های اخیر، تحرکات هدفمندى از سوى آمریکا در مواجهه با توافق هسته‌ای آغازشده است تصریح کرد: سناریوى آمریکا در مقابله با ایران دارای چهار فاز تعلیق هسته‌ای، محدودیت موشکى، عدم همراهى با حزب‌الله و مقاومت و درنهایت عدم دشمنى با رژیم صهیونیستى است.

سرافراز رصد هوشمندانه توطئه‌های جبهه استکبار را یک اصل اجتناب‌ناپذیر برای مسئولان کشورمان برشمرد و افزود: آمریکا تصور می‌کند با برجام به اولین هدف خود دست‌یافته است و اینک با ادعاى بازرسى آژانس از مراکز نظامی کشورمان فاز دوم یعنی محدودیت موشکی را در پیش‌گرفته است که تحقق این موضوع به‌خودی‌خود تحقق فاز سوم و چهارم است.

امام‌جمعه فولادشهر ادعاهاى اخیر آمریکا در خصوص بازدید از مراکز نظامی کشورمان را اقدامى غیرقابل‌توجیه دانست و متذکر شد: اعتبار آژانس به این است که در برابر زیاده‌خواهی آمریکا ایستادگی کند و استقلال آژانس را حفظ کند، البته باید توجه داشت که صلاحیت آژانس صرفاً در حوزه هسته‌ای است و ورود به مراکز نظامى هرگز در صلاحیت و از اختیارات آژانس و هیچ نهاد دیگرى نیست.

وی بابیان اینکه نسل‌کشی مسلمانان مظلوم میانمار به خاطر سکوت کشورهای اسلامی است اظهار کرد: سران کشورهای اسلامی وظیفه سنگینی نسبت به این جنایات دارند و اگر کشورهای اسلامی باهم وحدت داشتند، امکان نداشت امروز شاهد چنین جنایت‌های وحشیانه‌ای در میانمار باشیم.

امامان جمعه زاینده رود :

غدیر و عاشورا دو بال یک پروازند

امام‌جمعه زاینده‌رود لنجان هم می‌گوید: غدیر و عاشورا دو بال یک پرواز برای رسیدن به سعادت هستند.

حجت‌الاسلام حسن صفرزاده با اشاره به اهمیت واقعه غدیر گفت: غدیر و عاشورا دو بال یک پرواز برای رسیدن به سعادت هستند و در آموزه‌های دینی پیوند عمیقی با یکدیگر دارند.

امام‌جمعه زاینده‌رود بابیان اینکه افراد محدودی در رابطه با موضوع غدیر به وظیفه خود به‌صورت شایسته عمل کرده‌اند متذکر شد: آنان که درک صحیحی از پیام غدیر داشتند بااحساس مسئولیت، تشخیص وظیفه و عمل به هنگام، در عمل به پیام غدیر موفق بودند و در روزگار خود نقش‌آفرین، اثرگذار و ماندگار شدند.

وی با تأکید براینکه کوتاهی در غدیر، عاشورا را به وجود آورد خاطرنشان کرد: بی‌توجهی به موضوع غدیر سبب انحراف در عاشورا است و انحراف در عاشورا نه‌تنها حق غدیر را پایمال می‌کند بلکه ضربه سنگینی به اسلام خواهد زد.

صفرزاده ایجاد تفرقه بین مذاهب را از توطئه‌های دشمنان اسلام دانست و یادآور شد: عده‌ای با حرکات نسنجیده خود به اختلافات بین مذاهب دامن می‌زنند و با این اقدام خود دانسته و یا ندانسته توطئه‌های دشمنان را اجرایی می‌کنند.

امام‌جمعه زاینده‌رود با اشاره به جنایت‌های وحشیانه علیه مسلمانان مظلوم میانمار اظهار کرد: جنایات ارتش و گروه‌های افراطى علیه مسلمانان مظلوم و بی‌پناه میانمار مایه شرمندگی بشریت و مدعیان حقوق بشر است که با سکوت مرگبارشان زمینه این‌گونه جنایات را فراهم کرده‌اند.

خطیب نماز جمعه زاینده‌رود ضمن همدردی با مسلمان مظلوم و بی‌پناه میانمار خواستار شد: آحاد جامعه به‌ویژه مسئولان کشورهای اسلامی و همه آزادگان جهان باید از هر طریق ممکن جلوی این نسل‌کشی را بگیرند و این وحشی‌گری علیه مسلمانان مظلوم میانمار را به پایان برسانند.

امام جمعه خور:

کشتار مسلمانان میانمار و سکوت مجامع بین المللی انسانیت را سر افکنده کرده است
حجت الاسلام مهدی نژاد امام جمعه خور، گفت: خبر کشتار مسلمانان میانمار همراه با سکوت مرگبار مدعیان حقوق بشر و مدافعان سینه چاک آزادی بیان به گوش جهانیان می رسد و جهان اسلام را عزا دار و انسانیت را سر افکنده کرده است.
حجت الاسلام سید احمد مهدی نژاد با تاکید بر یکپارچگی مسلمانان در برابر کشتار مسلمانان میانمار گفت: همه باید مرگ بر حکومت میانمار بگویند، سکوت مجامع بین‌المللی و سازمان ملل متحد بهت‌آور است، مردم را در یک کلبه چوبی جمع می‌کنند و آنها را آتش می‌زنند.

امام جمعه خور با اشاره به تأکید حضرت امام خمینی (ره) برای یاری مظلومان جهان افزود: ما شریک غم و پشتیبان همه مظلومان جهان هستیم، خبر کشتار مسلمانان میانمار همراه با سکوت مرگبار مدعیان حقوق بشر و مدافعان سینه چاک آزادی بیان به گوش جهانیان می رسد و جهان اسلام را عزا دار و انسانیت را سر افکنده کرده است.

وی خاطر نشان کرد: این فاجعه انسانی علاوه بر آن هر قلب سلیم و فطرت پاکی را می آزارد پیام واضحی که گوش همگان می رساند که ادعای ریاکارانه دفاع از حقوق بشر و آزادی تنها یک ابزار برای توسعه مداخله های سیاسی و فرهنگی و تغییر وضعیت کشور های اسلامی و به تاراج بردن منابع و منافع کشور ها است.

خطیب جمعه خور تصریح کرد: انتظار می رود مسئولان رده بالای کشور در برابر این حرکات وحشیانه عکس العمل مناسب نشان دهند، در نظام اسلامی باید دولت و مسئولان از این حرکت اعلام انزجار کنند و فقط برای اروپاییان بیانیه صادر نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد، در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به موضوع غدیر گفت: باید بکوشیم غدیر را جهانی کنیم و دنیای اسلام آن را بخوبی بشناسد که این وظیفه مهم ما است و این امانتی است که خداوند ادای آن را از ما می‌خواهد.

وی افزود: عید غدیر عیدااله الاکبر نامگذاری شده و در سوره مائده به آن اشاره شده است و خداوند خبر از کامل شدن دین در واقعه غدیر داده است و باید این عید با شکوه برگژار شود.

خطیب جمعه خور با اشاره به کشتار جمعی از مردم به دستور ماموران ستم شاهی در 17 شهریور سال 35 در شهرهای مختلف گفت: گرامی داشتن راه شهدا با تجدید عهد و پیمودن راه آن ها انجام می شود.

مردم نمازگزار شهر خور همزمان با سراسر کشور با سر دادن شعار های مرگ بر دولت و ارتش میانمار و مرگ بر آمریکا و اسرائیل انزجار خود را از کشتار مسلمانان میانمار اعلام کردند.

امام جمعه موقت اردستان:
منشأ همه ظلم ها از جایی شروع شد که خلافت از حق گرفته شد
حجت الاسلام موسوی، امام جمعه موقت اردستان با بیان اینکه موضوع غدیر عید سیاسی اسلام است که اگر جامعه آن را پذیرفته بود این همه ظلم، جور و نسل کشی اتفاق نمی افتاد.
حجت الاسلام سید مهدی موسوی در خطبه های این نماز جمعه اردستان، اظهار کرد: بی دینی موجب از بین رفتن و نابودی خواهد شد که آمریکا هم در آینده ای نزدیک همین اتفاق را شاهد خواد بود.

امام جمعه موقت اردستان گفت: واقعه غدیر را همه قبول دارند و غیر قابل انکار است ولی در برداشت ها بعضی ها شیطنت می کنند.

وی افزود: موضوع غدیر امامت، خلافت و جانشینی بعد از پیامبر و حاکمیت اسلامی بوده و باید توجه کنیم موضوع امامت مسئله مهمی است و زحمات همه پیامبران به آن گره خورده است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه موضوع غدیر عید سیاسی اسلام است که اگر جامعه آن را پذیرفته بود این همه ظلم و جور و نسل کشی اتفاق نمی افتاد.

رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان خاظرنشان کرد: مسلمانان از قرن اول به میانمار آمده و بازرگانان اسلام را در آنجا تبلیغ کردند و چه جنایاتی که در حال حاضر در آنجا رخ نمی دهد.

وی همچنین یادآوری کرد: مدعیان حقوق بشر در برابر جنایات میانمار سکوت مرگ گرفته اند و سخنی به زبان نمی آورند زیرا مدعیان برای نسل کشی مسلمانان نقشه کشیده اند ولی اگر حیوانی صدمه ببیند صدایشان در می آید.

حجت الاسلام موسوی تمام جنایات و سلطه گری که در جهان شکل می گیرد را با پشت صحنه گردانی کشورهای آمریکا و انگلیس دانست که در سراسر جهان در حال انجام است.

خطیب جمعه اردستان تصریح کرد: منشأ همه ظلم ها جایی شروع شد که خلافت از حق گرفته شد و هر جنایتی اتفاق بیافتد گروه نفاق در آن شریک هستند.

امام جمعه موقت اردستان تاکید کرد: موضوع غدیر شناسی در کشور ما چند سالی است انجام می شود و این پیروزیها که کشور ایران دارد همه به برکت غدیر است.

وی با بیان اینکه تعظیم غدیر مهم بوده و بر همگان لازم است که قدمی برداشته و در این راه فعالیت کنند، تصریح کرد: همین اجرای واقعه غدیر که در شهرستان انجام می شود خیلی می تواند مهم باشد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان خاتم الانبیاء گفت: دشمن با مسلط شدن به بنیه مراکز نظامی و دفاعی سعی دارد تا به هدف نهایی که ساقط کردن کشور است رسیده و همچون عراق نقشه خود را عملی کند اما مسئولان ما در این راه هوشیار هستند.

امام جمعه شهرضا:
شادی نباید به قیمت هتک حرمت احکام دین تمام شود
حجت الاسلام یعقوبی، امام جمعه شهرضا گفت: هیچ کس با شادی مردم مخالف نیست، اما اگر به بهانه شادی کارهایی بشود که با موازین شرعی و دینی مخالف باید کسانی که غیرت دینی دارند ناراحت می‌شوند.
امام جمعه شهرضا، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان شهرضا، ضمن محکومیت کشتار مسلمانان کشور میانمار، بیان کرد: عده زیادی از انسانهای بی گناه به جرم آنکه عقیده آنها در پذیرش اسلام بوده است مورد قتل و کشتار قرار می‌گیرند و بدتر از همه آنکه همه مجامع حقوق بشری نیز در برابر این جنایت سکوت کرده‌اند.

حجت الاسلام سیف الله یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن روز عید غدیر بیان کرد: پذیرش ولایت و امامت حضرت علی (ع) و قبول ولایت، رمز قبولی طاعات و عبادات است زیرا خداوند هم با صراحت در قرآن مجید به این مورد اشاره کرده است.

وی اظهار کرد: یکی از مهمترین پیامهای عید غدیر دشمن شناسی است، باید در کنار رعایت احکام دینی و شرعی، دشمن و شیوه مقابله با آن و راهکارهای عملیاتی آن را هم بشناسیم.

امام جمعه شهرضا با اشاره به بخش هایی از سخنان امام راحل (ره) درباره عید غدیر، تصریح کرد: زنده نگه داشتن عید غدیر به معنای آن است که مردم و مسئولان را نسبت به تبعیت از حضرت علی(ع) متوجه کنیم.

حجت الاسلام یعقوبی گفت: وقتی به زنده نگه داشتن یاد و نام واقعه غدیر تأکید می‌شود به معنای آن است که شیوه حکومتی حضرت امیر المؤمنین (ع) و نیز شیوه رفتار مردم در جامعه مورد نظر همگان باشد تا بر اساس آن عمل کنند.

وی بیان کرد: شهدای زیادی که جان پاک خود را در راه اسلام تقدیم کردند هدفی حز حفظ احکام شرعی و رعات حجاب و حفظ ایمان جوانان نداشتند، پس باید از دستاوردهای آنها حمایت شود.

امام جمعه شهرضا ادامه داد: هیچ کس با شادی مردم مخالف نیست، اما اگر به بهانه شادی کارهایی بشود که با موازین شرعی و دینی مخالف باید کسانی که غیرت دینی دارند ناراحت می‌شوند.

یعقوبی تصریح کرد: گزارشهای مختلفی در موضوعات مختلف از جمله جشنواره چلچلراغ رسیده است که در آینده بررسی و نتیجه آن در خطبه‌ها به اطلاع مر‌دم می‌رسد.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن 17 شهریورماه و سالروز کشتار مردم در سال 57 به دست عوامل رژیم پهلوی، عنوان کرد: تاکنون شهدای بسیاری در مسیر اسلام و انقلاب جان خود را از دست داده‌اند که باید یاد و خاطره آنها گرامی داشته شود.

امام جمعه شهرضا اظهار کرد: همسران و فرزندان شهدا سختیهای بسیاری را در راه اعتلای اسلام و دستیابی به اهداف عالی انقلاب اسلامی متحمل شده‌اند.

حجت الاسلام یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: امسال بهترین و باشکوهترین مناسک حج در طول سالیان اخیر برگزار شد، حضور حجاج ایرانی در این مراسم باعث شادابی و نشاط سایر حجاج و تمایل بیشتر آنها به ادای این مناسک بود.

وی اضافه کرد: باوجود همه کارشکنی‌هایی که دشمنان با ترویج شبهات مختلف انجام دادند تا حجاج را از حضور در مناسک حج منصرف کنند، این رویداد بزرگ عالم اسلام به خوبی برگزار شد.

امام‌جمعه موقت مبارکه:
حج انجام شد اما ابراهیمی نبود
حجت الاسلام شریفی، امام‌جمعه موقت مبارکه گفت: حج انجام‌شده، اما یقیناً آن حج ابراهیمی نبود چرا که حج ابراهیمی باید دشمن‌شکن و دشمن‌ستیز باشد یعنی اینکه پشت دشمن به لرزه بیافتد.
حجت‌الاسلام‌ علی شریفی ظهر امروز در نماز جمعه شهر مبارکه گفت: بر ما واجب است با تمام وجود از امام علی (ع)، ولایتش و مسیرش دفاع کنیم؛ اما ما کجا و چگونه داریم از ولایت و مسیر امام علی (ع) دفاع می‌کنیم؟

امام‌جمعه موقت مبارکه بابیان اینکه مسیر، مسیر دیگری است، باید به مسیر برگردیم که همه رستگاری بشر در مسیر امام علی (ع) و غدیر خم است، خاطرنشان کرد: خداوند آل سعود را ریشه‌کن کند که این حج انجام‌شده، تربیت دین در آن نیست، ان شالله روزی فرارسد که حجی انجام‌شود که پشت دشمنان را بلرزاند و آن حج، حج واقعی است.

وی اظهار کرد: کشتار مسلمانان میانمار جریانی ناراحت‌کننده و دل‌خراش است و اگر حج درست انجام‌ می شد، اینگونه نباید کسی جرات نمی کرد به مسلمانی ستم کند.

حجت‌الاسلام‌ شریفی بابیان اینکه ۵۴ کشور اسلامی در دنیاداریم ولی دشمنان هیچ ترس و عبایی از مسلمانان ندارد، ا

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۶۸۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ایلام اعلام کرد: این آیین معنوی در شهر ایلام به امامت حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اقامه می‌شود.  

دیگر خبرها

  • فال شمع روزانه برای متولیدن ماه‌های مختلف امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • فال حافظ امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • مسلمانان روهینگیا همچنان با پاکسازی قومی مواجه هستند
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان