Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - امروزه مسابقه درگ يک چهارم مايل به يکي از معيارهاي مقايسه عملکرد فني خودروها بدل شده و بسياري از نشريات و سايت ها با انجام چنين مسابقاتي شتاب خودروهاي هم رده را ارزيابي مي کنند. Carwow يکي از سايت هايي است که بطور پيوسته با کنار هم قرار دادن انواع اتومبيل ها، مسابقات درگ زيادي را ترتيب مي دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در يکي از آخرين مسابقات درگي که توسط عوامل اين مجموعه برگزار شده، آئودي RS5 کوپه، ب ام و M5 و مرسدس AMG E63 S به مصاف هم رفته اند. شايد حضور RS5 کوپه در اين مسابقه کمي ناعادلانه به نظر برسد، اما مت واتسون (مجري Carwow) و پل والاس (مدير يکي از کانال هاي خودرويي يوتيوب) قصد دارند به همه نشان دهند که اين خودرو در مسابقه درگ از توانايي هاي بيشتري نسبت به کلاس خود برخوردار است.

در جدول زير مي توانيد مشخصات فني خودروهاي مذکور را با هم مقايسه کنيد.
حجم موتورقدرتگشتاورشتاب 60-0قيمت پايهآئودي RS5 کوپه2.9 ليتر توئين توربو V6450hp550Nm4 ثانيه61000£مرسدس AMG E63 S4 ليتر توئين توربو V8610hp850Nm3.2 ثانيه88000£ب ام و M54.4 ليتر توئين توربو V8600hp700Nm4.4 ثانيه91000£با توجه به مشخصات فوق، انتظار مي رود که AMG E63 S بسيار زودتر از رقباي خود از خط پايان عبور کند، اما آيا تفاوت معنادار شتاب RS5 کوپه و M5 منجر به برتري فرزند ارباب حلقه ها خواهد شد؟ البته از آنجايي که نسل جديد M5 به تازگي معرفي شده و نسبت به نسل قبل بهبودهاي بسيار زيادي داشته، شايد بهتر باشد که اين تست با راهيابي نسل جديد M5 به خيابان ها چندي ديگر دوباره تکرار شود.

طبق روال تست هاي Carwow، در مرحله بعدي تست شتاب ثانويه نيز برگزار شد که آن هم از جذابيت هاي بالايي برخوردار بود. به همين جهت از ذکر نتايج خودداري نموده و پيشنهاد مي کنيم با تماشاي ويديوي زير از برندگان مسابقات مطلع شويد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۶۸۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشا خانه سیار کانون به استان فارس رسید

علی‌اکبر خواجه‌نژادیان گفت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بازه زمانی ۱۷ تا ۲۲ اردیبهشت ماه میهمان کودکان استان فارس است.

او تصریح کرد: این تماشاخانه به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی به اجرای برنامه‌های شاد و اثربخش تربیتی و دینی در مناطق کم برخوردار می‌پردازد.

خواجه‌نژادیان افزود: تماشاخانه سیار کانون به مدت ۶روز برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری شامل نمایش، مسابقه، انیمیشن، معرفی کتاب و سرود در استان اجرا می‌کند.

او بیان کرد: این تریلی سیار با اجرای نمایش استخان ماهی جادویی به نویسندگی منوچهر اکبرلو و به کارگردانی احسان مجیدی به همراه دو بازیگر به نام‌های الهام فرج‌پور و علی یدالهی در شیراز به روی صحنه می‌رود. مجید عبدالملکی اپراتور نور و صدا و مقصود باقر لو نیز راننده این تریلی سیار است. این نمایش ماجرای دختر پادشاهی است که استخان جادویی را پیدا می‌کند و در پایان باید بین ثروت و به دست آوردن سلامتی مادرش، یکی را انتخاب کند.

خواجه‌نژادیان در پایان افزود: تریلی تئاتر سیار پس از پیروزی انقلاب اسلامی به طور رسمی در سال ۱۳۷۳ در پارک بعثت خزانه بخارایی توسط اساتید برجسته حوزه تئاتر کودک و نوجوان کار خود را شروع کرده است و تا کنون این تئاتر میدانی در کانون پرورش فکری به عنوان یکی از شیوه‌های اجرای نمایش با حضور در میادین عمومی شهر‌ها و تفرج‌گاه‌ها برگزار می‌شود که مورد استقبال ویژه کودکان و نوجوان و خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • نگاهی به رویارویی ذوب‌آهن و استقلال
  • 80 درصد تمامی مرسدس G کلاس‌های تولیدی همچنان در جاده‌ها تردد می‌کنند! (+عکس)
  • رویارویی استقلال با تیمِ دوچهره و ادامه مأموریت تعقیب سرخ‌ها
  • تماشا خانه سیار کانون به استان فارس رسید
  • دیوید بکام: پس از ترک منچستریونایتد تا 2 سال نتوانستم بازی های این تیم را تماشا کنم / زیرنویس فارسی
  • انتقاد ردبول از مرسدس در ماجرای جذب فرستاپن
  • ادعای جنجالی آلونسو درباره داوری فرمول یک
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • عجیب‌ترین حادثه تاریخ در مکانیکی؛ کتک زدن یک کارگر با جارو توسط مرسدس بنز! + ویدئو