Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا- جايزه نينا براي اولين بار در جهان عصرامروز(جمعه) درمراسم اختتاميه هفتمين کنفرانس بين المللي هپاتيت تهران به شش نفر که نواوري هاي فرهنگي هنري در زمينه درمان هپاتيت داشتند تعلق گرفت.

به گزارش خبرنگار علمي ايرنا، جايزه نينا (Novelty in NOhep Activity) به پيشنهاد دکترسيدمويد علويان رييس شبکه هپاتيت ايران به افرادي تعلق گيرد که در زمينه درمان و حذف هپاتيت هاي ويروسي نوآوري و اقدامات موثري داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اميد مي رود که اين جايزه بتواند در سطح بين المللي به نمادي براي ارج نهادن به کليه فعاليت هاي درماني ، اجتماعي ، فرهنگي و هنري در زمينه ريشه کني هپاتيت بدل شود.
امسال جايزه نينا به شش نفر از افرادي تعلق گرفت که در زمينه فرهنگي و در زمينه نقاشي فعاليت ارزنده و قابل تقديري در خصوص درمان هپاتيت داشتند.
به همين مناسبت تنديس جايزه نينا به دکتر مسعود ضيايي متخصص بيماري هاي عفوني و گرمسيري و استاديار و عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشکي بيرجند به دليل ايده طراحي سنگ قبرهپاتت سي، محمد احسان خراميد مشاور فرهنگي مديرکل مرکز کيش به دليل تاسيس رسانه بين المللي هپاتيت (نوهپ مديا) و سارا رضايي مجري و تهيه کننده صدا و سيما به دليل طراحي شال علمي و هنري `نو هپ` با الهام از نقوش اصيل ايراني تعلق گرفت.
همچنين در بخش اولين جشنواره نقاشي و تصوير سازي با هدف آشناسازي عموم جامعه با مقوله هپاتيت و راه هاي انتقال آن ، جايزه نينا به حميد قالي جاري فارغ التحصيل رشته تصويرگري از کرمانشاه، شهلا خسرو انجم فارغ التحصيل رشته تصويرگري از تهران و شميم کريمي از تهران تعلق گرفت.
هفتمين کنفرانس بين المللي هپاتيت تهران با حضور اساتيد متخصص جهاني در حوزه ي هپاتيت و سفراي کشور هاي اروپايي و آسيايي روز چهارشنبه 15 شهريور در سالن همايش هاي رازي دانشگاه علوم پزشکي ايران برگزار شد و امروز جمعه 17 شهريور به کار خود خاتمه داد.
علمي**2038*1724*
خبرنگار: درنا محمديان * انتشار: حسين فتح الهي
براي اطلاع از اخبار متنوع علمي و فناوري، با کانال علمي ايرنا در تلگرام همراه شويد:
irnaelm@
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۶۸۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد، محمد محسن رفیعی اعلام کرد: در مرحله نخست ۵۰۰ جلد کتاب از سوی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) به کتابخانه سیار شهرستان بهاباد اهدا شد.

وی همچنین از برگزاری نشستی با حجت الاسلام علیزاده نماینده بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در راستای رسالت فرهنگی این بنیاد و ترویج فرهنگ رضوی و سیره امام رضا (ع) و ائمه معصومین (س) خبر داد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان یزد همچنین عنوان کرد: مقرر شد اهدای کتاب به دیگر کتابخانه های مناطق محروم و روستایی استان یزد در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 6097264

دیگر خبرها

  • آغازهمایش بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • جایزه نوبل ادبی باید به فردوسی تعلق می‌گرفت
  • ارتقای کیفیت آموزش و پیشرفت علمی با جذب دانشجویان بین الملل
  • «هات داکس» جایزه بهترین مستند بین‌المللی را به فیلم هندی داد
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه‌النجاه منتشر شد
  • تور‌های بازدید از نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشور‌ها را فعال کنیم
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی «سفینة‌النجاة» منتشر شد
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها فعال شوند