Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، محمد خرمگاه پس از پیروزی 2 بر یک استقلال تهران مقابل گل‌گهر سیرجان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: منصوریان چون شرایط خوبی نداشت، عذرخواهی کرد و به نشست خبری نیامد. در مورد بازی باید بگویم اصلاً عادت برای بازی روی این زمین (چمن مصنوعی) نداشتیم.

وی در ادامه افزود: در جام حذفی این‌طور نیست که بگوییم این تیم برتر است یا تیمی دیگر ضعیف.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید به تیم‌ها احترام گذاشت، چرا که جام حذفی، جام شگفتی‌هاست. هدف ما گل زدن بود که به آن رسیدیم و بعد از آن باید پیروزی‌مان را حفظ می‌کردیم، اما گل خوردیم. در ادامه خوشبختانه گل دوم را زدیم.

مربی تیم فوتبال استقلال همچنین خاطر نشان کرد: باید از تماشاگران خودمان تشکر ویژه داشته باشم که در شرایط سخت حمایت‌مان کردند. ما نوید روزهای خوب را به آنها می‌دهیم. قطعاً ما روزهای خوبی خواهیم داشت. به توانایی‌های بازیکنان‌مان اعتماد داریم و مطمئن باشید به روزهای قشنگ‌مان بازمی‌گردیم.

خرمگاه در مورد داوری دیدار گل‌گهر - استقلال گفت: هیچ زمانی در خصوص داوری صحبت نکرده‌ام و همیشه به همه داوران احترام گذاشته‌ام.

وی در پاسخ به این پرسش که آسیا استقلال می‌تواند قهرمان جام حذفی شود، تصریح کرد: ما فکر نمی‌کنیم، بلکه تلاش خواهیم کرد. تیم‌های دیگر هم تلاش خواهند کرد، اما امیدواریم به قهرمانی حذفی دست پیدا کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: تیم مقابل ما تیم خوبی بود. آنها از نظر فیزیکی بلد بودند روی زمین چمن مصنوعی کار کنند. قابلیت جام حذفی برای تیم‌های لیگ دسته اول تحت فشار قرار گرفتن تیم‌های مقابل آنهاست و به همین دلیل پیش‌بینی بازی برای ما سخت شده بود.

خرمگاه در مورد جو ورزشگاه سیرجان هم عنوان کرد: چنین جوی برای هر تیمی به وجود می‌آید. باید از میهمان‌نوازی سیرجانی‌ها تشکر کنم. آنها از ساعتی که وارد این شهر شدیم، ما را مورد لطف خودشان قرار دادند. امیدوارم امسال، سال خوبی برای آنها باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال می‌تواند در انتهای فصل از جایگاه فعلی خود در جدول بالا بیاید و در جام حذفی هم به فینال برسد، گفت: الان در مورد مسائل فنی در خدمت شما هستم، پیشگو نیستم که درباره آینده صحبت کنم.

مربی تیم فوتبال استقلال بار دیگر در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه فکر می‌کند استقلال بتواند قهرمان حذفی شود، گفت: پاسخ سؤال‌تان را دادم، ما فکر نمی‌کنیم، تلاش و برنامه‌ریزی خواهیم کرد که به آن دست پیدا کنیم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۶۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند. سپاهان که ۳ بازی آخر خود در لیگ برتر و جام حذفی را با برتری به پایان رسانده است کار سختی در این دیدار خارج از خانه خواهد داشت.

«ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان برای این بازی، محمد دانشگر مدافع خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و غیبت این بازیکن در ترکیب سپاهان قطعی است. فرشاد احمدزاده هم که در بازی روز گذشته برابر استقلال ملاثانی برای زردپوشان بازی کرد، دوباره مصدوم شده و امروز آزمایشات لازم را می‌دهد تا مشخص شود که آیا به دیدار با پرسپولیس می‌رسد یا خیر.

پیام نیازمند و آریا یوسفی دیگر مصدومان سپاهان در بازی‌های اخیر بودند که روز گذشته هر دو بازیکن برای این تیم در جام حذفی به میدان رفتند و برای دیدار با پرسپولیس هم مشکلی نخواهند داشت.

بازی پرسپولیس و سپاهان در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد و مورایس امیدوار است تا احمدزاده نیز به این دیدار حساس برسد.

کد خبر 6089819

دیگر خبرها

  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • کار سخت سپاهان برای صعود در جام حذفی
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی‌ + پخش آنلاین