Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال بادران تهران قبل از بازی مقابل پیکان تهران در جام حذفی اظهار داشت: بازی جام حذفی مقابل تیم پیکان تهران یکی از بهترین‌های حال حاضر لیگ برتر و بازی که مقابل استاد من آقای جلالی است امیدوارم که بتوانیم با توجه به جوانانی که در اختیار داریم بازی خوبی ارائه بدهیم و بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال تیم من تیم بسیار جوان و پرانرژی است. امیدواریم فردا دست پر از بازی خارج بشویم.
وی افزود: ما در جام حذفی تنها تیم لیگ یک هستیم که در دور اول جام حذفی با تیم لیگ یکی بازی کردیم آن هم در اهواز و توانستیم تیم ماهشهر را شکست دهیم و به پیکان برسیم. انشاءالله بتوانیم فردا بازی خوبی را انجام دهیم و نتیجه خوبی را کسب کنیم.
سرمربی تیم بادران درخصوص روند تیمش در لیگ یک اظهار داشت: درخصوص روند تیم‌مان در لیگ یک الان نمی‌توان صحبت کرد ولی در کل باید بگویم روند ما از نیم فصل گذشته رو به جلو بوده و حدود 70 درصد از مجموعه سال قبل را حفظ کردیم و فقط روز آخر 3-2 بازیکن جوان را به ترکیب اضافه کردیم و سعی کردیم با عملکردمان روند خوب و رو به جلویی را نشان دهیم.
سرمربی تیم بادران تهران در ادامه افزود: اولویت هدفگذاری ما در لیگ یک نظم تیمی و نظم بازی است و به شخصه برایم خیلی مهم است که در تیم نظم داشته باشیم و دیگر اهداف ما صعود به لیگ برتر است با توجه به اینکه اکثر تیم‌هایی که در لیگ یک حضور دارند اهداف مشترکی دارند و این اهدا صعود به لیگ برتر است. برای همین تفاوت زیادی بین لیک یک و لیگ برتر است. لیگ یک تمام اهداف رو به صعود است تیم‌ها دوست دارند به لیگ برتر صعود کنند ولی در لیگ برتر اهداف بزرگتر است،‌ تیم‌ها برنامه‌ریزی می‌کنند برای صعود به باشگاه‌های آسیا،‌ قهرمانی لیگ برتر برای همین تفاوت‌هایی بین این دو لیگ وجود دارد.
وی در پایان اظهار داشت: هر وقت بخش خصوصی وارد فوتبال شده است بحث‌هایی از قبیل اینکه این تیم‌ها میلیاردر هستند و میلیاردی خرج می‌کنند وجود داشته ولی باید بگویم اولا باید از بخش خصوصی حمایت شود و اینکه تیم ما نسبت به سال گذشته هزینه‌های خیلی کمی برای جذب بازیکن و کادر فنی پرداخت کرده‌اند ولی ما تیمی هستیم یکدل و با جوانانی که در اختیاریم دوست داریم که به اهداف بزرگ و کارهای بزرگتر برسیم.
انتهای پیام/ک

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۶۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست

تنیسور روسی شماره ۸ جهان درباره صعودش به فینال مسترز مادرید صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره روبلف درباره صعود به فینال مسابقات خاکی مسترز مادرید (اسپانیا) گفت: صعودم به فینال پاداش شکست‌های اخیرم است. اکنون در فینال مسترز هستم و از این بابت بسیار خوشحالم.

آلکاراس: شکست برابر روبلف یک نتیجه دردناک است

این تنیسور روسی و شماره 8 جهان درباره رویارویی با فلیکس اوگر کانادایی در فینال مسترز مادرید اظهار داشت: می‌گویند چون حریفم در میان 30 نفر برتر جهان نیست، برنده بازی خواهم شد. من این‌گونه به آن نگاه نمی‌کنم. می‌دانم که فلیکس زمانی میان 10 نفر برتر جهان قرار داشت. سال گذشته او مدتی بازی نکرد، به همین دلیل موقعیت‌های خود را در رده‌بندی از دست داد. اکنون او بهتر و بهتر بازی می‌کند. بنابراین من هرگز به رتبه‌بندی نگاه نمی‌کنم.

آندره روبلف و فلیکس اوگر فردا در فینال مسترز مادرید 2024 به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • گلر فجرسپاسی: امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم
  • صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود نوشاد به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • شادی هواداران ایپسویچ تاون برای صعود به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال + فیلم
  • لحظه سوت پایان بازی ایپسویچ؛ هجوم تماشاگران به داخل زمین و جشن صعود به لیگ برتر انگلیس
  • روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟