Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: با تمام احترامی که برای تیم اکسین قائلم اما فوتبال خاصی از این تیم ندیدم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، علی دایی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال اکسین البرز در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: به نظر من ما امروز و در بازی گذشته مقابل تراکتورسازی اسیر اشتباهات‌مان شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما می‌توانستیم به گل برسیم اما روی دو اشتباه گل خوردیم و باختیم. با تمام احترامی که برای تیم اکسین قائلم اما فوتبال خاصی از این تیم ندیدم.

وی ادامه داد: دو بازی است که موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهیم و توبیخ می‌شویم. به نظرم قبل از به ثمر رسیدن گل دوم اکسین یک پنالتی برای ما در محوطه حریف اتفاق افتاد که داور به سادگی از این صحنه گذشت و همان توپ در برگشت وارد دروازه‌مان شد. در ادامه هم بازیکنان من باید به بازی سرعت می‌دادند، اما بلد نبودند با تیم لیگ یکی چطور بازی کنند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در واکنش به اعتراضات مکرر علی لطیفی، سرمربی تیم اکسین به داوری تصریح کرد: من کار خود را می‌کنم و راجع به همکارانم صحبت نمی‌کنم. امیدوارم آنها هم در کارهای‌شان موفق باشند. متأسفانه در این بازی به یک تیم لیگ یکی باختیم. ما از اول تا انتهای بازی دو اشتباه کردیم و همان دو توپ وارد دروازه ما شد.

دایی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه تیم اکسین را چطور دیده است، گفت: به نظرم این تیم کار سختی را در لیگ دسته اول خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۶۸۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که با صعود تیمش به مرحله بعدی و ثبت نتیجه 2 بر یک رقم خورد، گفت: بازی‌های حذفی هیچوقت ساده نیست، به بازیکنان تبریک می‌گویم که تلاش زیادی کردند، به استقلال ملاثانی که تیم بانظمی بودند و سازماندهی خوبی داشتند نیز تبریک می‌گویم؛ آنها باعث افتخار جام حذفی بودند.

سرمربی پرتغالی سپاهان درباره کیفیت تیم استقلال ملاثانی هم صحبت کرد و افزود:  سه بازی از این تیم کامل دیده‌ام، تیم با سازماندهی هستند و کیفیت و بازیکنان خوبی در خط هافبک دارند، در بخش تهاجمی بازیکنان سرعتی دارند که گل هم زدند، ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه دارند و کاپیتان این تیم باتجربه است؛ به بازیکنان و کادر گفتم که بازی ساده‌ای نیست و باید برای این بازی آماده شویم.

او سپس در واکنش به سوالی درباره زندگی شخصی‌اش هم اینطور صحبت کرد: مربی حرفه‌ای هستم، هرکدام از شما در کنار کارتان خانواده‌تان را نیز دارید؛ اتفاقاً وقتی یک نفر خانواده تشکیل می‌دهد و حرفه‌ای است، مسؤولیت بیشتری پیدا می‌کند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • وحید شمسایی: اگر قهرمان نمی شدیم به خانه می رفتم و تمدید نمی کردم!
  • شمسایی: شرط گذاشتم که اگر قهرمان شدیم، قراردادم تمدید شود
  • دستان شگفت انگیز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است