Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز اعتقاد دارد که شکست دادن علی دایی در جام حذفی خیلی سخت‌ است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، علی لطیفی پس از پیروزی 2 بر یک اکسین البرز مقابل سایپا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: من ابتدا به هواداران‌مان خسته نباشید می‌گویم. از بچه‌هایم هم تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دم همه آنها گرم. ما می‌دانستیم که می‌توانیم سایپا را شکست بدهیم.

وی افزود:‌ سایپا با حضور علی دایی تیم خوبی را ساخته است. خودم به‌شخصه عاشق علی دایی هستم، اما مجبور بودیم با آنها بجنگیم و خدا را شکر توانستیم یک عیدی خوب به هوادران‌مان بدهیم. خودمان هم از خدا عیدی گرفتیم. شکست دادن علی دایی در جام حذفی وحشتناک سخت است. بچه‌های من کار بزرگ‌تر از این هم خواهند کرد. تاکتیک‌پذیرترین، باگذشت‌ترین، بهترین و با معرفت‌ترین بازیکنان ایران، بازیکنان من هستند. آنها بدون اینکه صحبت از پول کنند، با غیرت و شرف‌شان بازی کردند.

سرمربی تیم اکسین البرز به تمجید از عملکرد بازیکنانش پرداخت و خاطرنشان کرد: ما تا هر جایی که بتوانیم،‌ پیش می‌رویم. قبل از بازی هم گفتم که این، یک فینال برای ماست. اولویت ما جام حذفی نیست، اولویت ما لیگ برتر است. انشالله عید سال بعد، همین موقع در لیگ برتر هستیم و در مورد حضورمان در لیگ برتر صحبت می‌کنیم.

لطیفی با اشاره به درگیری که بین او و مربی تیم سایپا به وجود آمد، خاطرنشان کرد: آن صحنه اصلاً پنالتی نبود. من حتی از یکی دو نفر از بازیکنان هم پرسیدم که گفتند پنالتی نبود.

انتهای پیام/

R1443/P1015145/S3,27/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۶۸۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر موفق شد با نتیجه دو بر یک صنعت نفت را شکست بدهد تا با ۲۸ امتیاز کاملا از شرایط سقوط دور بشود.

هوادار تهران با ۲۹ گل زده از همه تیم‌های نیمه دوم جدول هجومی‌تر بوده‌اند و در مجموع ششمین خط حمله برتر لیگ را تشکیل داده‌اند.

نتایج هوادار با مسعود شجاعی اغلب پرگل بوده و آنها حتی تساوی‌هایشان نیز بدون گل و خسته کننده نیست.

شجاعی در شرایطی هوادار را تحویل گرفت که این تیم سه شکست متوالی و بدون گل زده را تجربه کرده بود که آخرین آن باخت پنج بر صفر برابر سپاهان بود. با این حال او هوادار را دگرگون کرد و این تیم طی ۱۴ بازی حضور او، ۶ برد، ۶ تساوی و تنها دو شکست برابر استقلال و تراکتور را تجربه کرده است.

هوادار مدل شجاعی طی این مدت تنها در دو بازی برابر مس و استقلال تهران موفق به گلزنی نشده و در ۱۲ بازی دیگر ۲۳ گل به ثمر رسانده که آماری جذاب و جالب توجه محسوب می‌شود.

بنفش پوشان هفته آینده باید در انزلی به مصاف ملوان بروند و این درحالی است که در پنج هفته گذشته شکست نخورده‌اند.

عکس: میلاد احمدی

دیگر خبرها

  • جامی که خیلی زود شگفتی‌ساز شد
  • تغییرات در کندو؛ رویس می‌رود، کلوپ می‌آید؟
  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی
  • برنامه و داوران هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!
  • علی دایی - پرسپولیس؟ شاید اتفاق بیافتد!
  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد