Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مساجد امروز باید پایگاه تولید محتوای مبتنی بر معرفت دینی باشند.

محمد مهدی حیدریان روز جمعه در سومین مرحله از دهمین دوره آموزشی اندیشه های آسمانی در جمع بانوان رابط پژوهشگر و هنرمند مساجد در مشهد افزود: چاره ای نداریم جر اینکه نهضت تولید محتوا را راه اندازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: تولید تنها مختص به متن و کلام نیست و موثرترین تولید، تولید تصویری است و بدین منظور مساجد باید به این تولید مجهز شوند.
وی خطاب به متولیان و هنرمندان مساجد گفت: شما سرمایه های فرهنگی این نظام هستید و با بیان هنری باید ارزشهای فرهنگی را در جامعه پراکنده و به گوش اقشار مختلف برسانید.
رئیس سازمان سینمایی کشور افزود: طی سال گذشته 1.2 میلیارد پیام به زبان فارسی تولید شد حال آنکه در طول 22 سال قبل از کل تولید محتوا به زبان فارسی 1.1 میلیارد تولید محتوا بوده است.
وی با بیان اینکه امروز فضای مجازی به دنیا مسلط شده است، اظهار کرد: در سال گذشته و ابتدای امسال، حدود 35 میلیون نفر از اینترنت همراه استفاده کرده اند.
وی گفت: 72 درصد کسانی که در شبکه های اجتماعی عضویت دارند، تماشا می کنند و 34 درصد تماشا کرده و انتشار می دهند.
حیدریان افزود: 16 درصد اعضای شبکه های اجتماعی تولید می کنند و 84 درصد مصرف کننده هستند.
وی اظهار کرد: برای حیات در فضای امروز باید از نظر معرفتی خود را تقویت کرده و هنرمندانه حرف خود را بیان کنیم و برای تولید با کیفیت و محتوای مناسب به اشکال مختلف به ویژه با زبان هنر بر مبنای داشته های دینی، ارزشی و ملی خود برنامه ریزی و اقدام کنیم.
1906 / 6053 خبرنگار: فاطمه یوسفی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۶۸۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا/ از ۲۵ اردیبهشت، مجوزهای کاغذی بی‌اعتبار می‌شود

تعداد مجوزهای کاغذی که تا روز هشتم اردیبهشت به شناسه یکتا تبدیل شده است به ۴۶۷ هزار و ۹۱۹ مجوز رسید که از این تعداد سهم اصناف ۴۳۹ هزار و ۴۶۰ مجوز است.

به گزارش ایسنا، در میان استان ها بیشترین تبدیل مجوز کاغذی به شناسه یکتا در استان‌های لرستان، گیلان، چهارمحال و بختیاری و خراسان جنوبی صورت گرفته است. در هر یک از استان‌های مذکور به ترتیب ۱۲.۹ درصد، ۱۲.۹ درصد، ۱۰.۹ درصد و ۹ درصد از مجوزهای کاغذی صادره به شناسه یکتا تبدیل شده است.

در هر یک از این استان‌ها به ترتیب ۲۲ هزار و ۷۵۱ مجوز، ۳۲ هزار و ۵۲۸ مجوز، ۱۰ هزار و ۳۳۵ مجوز و ۶ هزار ۹۴۸ مجوز کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شده است.کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی به ترتیب در استان‌های خوزستان، کرمان، بوشهر، فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان صورت گرفته است.

طبق اعلام مرکز بهبود محیط کسب‌وکار، در میان دستگاه‌ها نیز سازمان ملی استاندارد، اصناف، وزارت ورزش و جوانان و سازمان نظام پزشکی در صدر جدول کارزار تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا قرار دارند. هر یک از این دستگاه‌ها به ترتیب ۲۴.۵ درصد، ۱۸.۲ درصد، ۸.۵ درصد و ۳.۸ درصد از کل مجوزهای کاغذی خود را به شناسه یکتا تبدیل کرده‌اند.

لازم به ذکر است؛ از ۲۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مجوزهای کاغذی بی‌اعتبار هستند و سامانه‌های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمت نمی‌دهند. آن دسته از فعالان اقتصادی که هنوز شناسه یکتا ندارند یعنی نامشان در qr.mojavez.ir نیست، می‌توانند با گوشی همراه خود و ورود فقط ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir)، به‌سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سربازان زن صهیونیست به دلیل امتناع از حضور در جنگ در معرض بدرفتاری قرار دارند
  • مرکز رصد فرهنگی کشور: ۶۵ درصد از مردم در خانه دیوان حافظ دارند
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • تبدیل ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا/ از ۲۵ اردیبهشت، مجوزهای کاغذی بی‌اعتبار می‌شود
  • تبدیل ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی