Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-05-07@03:49:51 GMT

سعید احمدی برای کسب مدال برنز تلاش می کند

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۶۹۸۶۲

سعید احمدی برای کسب مدال برنز تلاش می کند


در ادامه روز نخست از ششمین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته در آلمان سعید احمدی در مرحله نیمه نهایی به نماینده ژاپن باخت تا برای کسب مدال برنز مبارزه کند.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، در ادامه این رقابتها که در شهر لایپزیک جریان دارد، کاراته کای وزن ۶۷- کیلوگرم کشورمان دور نخست استراحت داشت و سپس «نیکولاس سانتانا» از شیلی را ۲ بر صفر شکست داد و در ادامه برابر «فلیپ بیبریچ» از لوکزامبورگ پس از تساوی صفر بر صفر، با رای داوران برنده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید احمدی دور سوم «دیدار امیرعلی» از قزاقستان را ۴ بر ۳ از پیش رو برداشت و سپس ۸ بر صفر «عمرکمال اغلو» نایب قهرمان ترکیه ای اروپا را شکست داد و در ادامه با برتری ۱۰ بر ۵ برابر «گارین ماروین» دارنده طلا امید های جهان در سال ۲۰۱۳ از فرانسه به نیمه نهایی راه یافت.

وی در ادامه ۴ بر صفر برابر «هیروتو گومیو» دارنده برنز آسیا در سال ۲۰۱۵ از ژاپن بازنده شد و تا برای کسب مدال برنز در دیدار رده بندی حاضر شود. احمدی در حالی به مصاف نماینده ژاپن رفت که نسبت به رقیب استراحت کمتری داشت. «گومیو» بعد از صعود به نیمه نهایی بیشتر از یک ساعت استراحت داشت و احمدی تنها ۱۰ دقیقه بعد از برتری مقابل رقیب فرانسوی و صعود به نیمه نهایی برابر این حریف مبارزه کرد که موفق نشد عملکرد خوب مبارزات قبلی خود را به دلیل خستگی تکرار کند.

در این وزن روبرت آواکیان دیگر کاراته کای ایرانی ۲ بر یک برابر «یوهنی پایلی پیوک» از مجارستان بازنده شد و از دور رقابتها کنار رفت.

علاوه بر احمدی و آواکیان، تیم کشورمان دو نماینده دیگر در رقابتهای روز نخست داشت. امیرمهدیزاده در وزن ۶۰- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت، «متیو پامپالونی» از ایتالیا، «ملک سلاما» از مصر، «صدرالدین سایماتوف» از ازبکستان و «آنجلو کرکنزو» از ایتالیا را شکست داد و در نیمه نهایی برابر «بروس داگلاس» از برزیل بازنده شد تا فردا برای کسب مدال برنز در دیدار رده بندی به مصاف نماینده روسیه برود.

در وزن ۵۰- کیلوگرم زنان،سحر شیروانی از کشورمان دور نخست به ۵ بر صفر برابر «اینس گردینس» از کرواسی بازنده شد و از دور رقابتها کنار رفت.

این رقابتها فردا در سایر اوزان پیگیری می شود که ذبیح الله پورشیب، مهدی خدابخشی، علی اصغرآسیابری و پگاه زنگنه به دیدار رقبای خود می روند.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۶۹۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور

 تیم شنا آقایان هیئت جانبازان و توان یابان قم در بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی استخر ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، صاحب ۱ مدال طلا، ۷ نقره و ۳ برنز شد.

حسین علیزاده در ۱۰۰ متر پروانه به مدال طلا رسید و ۳ نقره در ۴۰۰ متر آزاد، ۱۰۰ متر کرال پشت و ۱۰۰ متر آزاد کلاس S ۸ به گردن آویخت، علی زارعی در ۱۰۰ متر کرال پشت به نشان نقره دست یافت و در ۱۰۰ متر کرال آزاد کلاس S ۶ در جایگاه سوم ایستاد، اسمعیل اسدی در کلاس S ۶ نقره ۱۰۰ متر قورباغه و برنز ۵۰ متر پروانه را از آن خود کرد.

مجید شکوری در ۴۰۰ متر آزاد مدال برنز صاحب نشان برنز شد و سید علی ضیایی در ۵۰ متر آزاد و کرال پشت کلاس S ۷ به دو نشان نقره دست یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد