Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، سردار سرتیپ دوم تقی مهری روز جمعه افزود: 63 درصد سوانح رانندگی در 15 روز گذشته در 30 کیلومتری شهرهای ایران رخ داد که این آمار نشان می‌دهد رانندگان در این محدوده ها نسبت به مقررات و رعایت سرعت مطمئن کم توجه هستند.
وی با اشاره به وضعیت راهها در تعطیلات عید غدیر گفت: روز گذشته و امروز شاهد ترافیک سنگین یا نیمه سنگین به خصوص در محورهای کندوان و هراز و بخشی از محورهای فیروزکوه و قزوین - رشت حد فاصل منجیل بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس راهور گفت: با توجه به بارندگی در استان‌های شمالی و ترافیک سنگین در این محورها لازم است قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی هرچه بیشتر مدنظر قرار گیرد.
مهری افزود: خط قرمز پلیس تخلفات حادثه ساز است و در رابطه با رانندگان متخلف هیچ گذشتی نداریم و برخورد قانونی شدید خواهیم کرد.
وی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بیست میلیون خودرو؛ یازده و نیم میلیون موتورسیکلت و 27 میلیون نفر دارای گواهینامه هستند و شاید از نگاه برخی افراد در برابر این آمار زیاد سوانح منجر به فوت کم باشد اما نیاز است همه رانندگان مقررات راهنمایی رانندگی را رعایت کنند.
وی در عین حال آماری از تعداد سوانح جاده ای و به تبع آن کشته شدگان و مجروحان حوادث ارائه نداد.

901

ناجا پلیس راهور سوانح جاده ای تقی مهری

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۶۹۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد

محمد علیشاهی گفت: در حادثه نخست بر اثر تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری پژو پارس و سمند در بلوار «مجد» مشهد که صبح امروز رخ داد، ۶ نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حادثه دیگر تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری آردی با سمند ساعت ۱۱ و ۲۲ دقیقه امروز در محور سرخس به «چاهک» رخ داد که این حادثه پنج مصدوم در پی داشت.

وی بیان کرد: برای امدادرسانی به مصدومان یک دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه تهران - کرج
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور
  • بارش باران و احتمال ریزش سنگ در جاده چالوس