Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@04:03:47 GMT

۴۳ کشته و مصدوم در ۷ تصادف جاده ای مازندران

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۷۰۶۱۵

۴۳ کشته و مصدوم در ۷ تصادف جاده ای مازندران

اشکپور سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مازندران در گفتگو باخبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازساری، گفت: در حادثه اول در ساعت ۶:۰۳ جمعه ۱۷ شهریور در اثر برخورد دو دستگاه اتوبوس با یکدیگر در ابتدای پل الغدیر کمربندی شرقی ساری،۶ نفر مصدوم شدند که توسط تیمهای اورژانس به بیمارستانهای امام خمینی (ره)و بوعلی ساری منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حادثه دوم در ساعت ۱۳:۱۶ روز جمعه ۱۷ شهریور در منطقه صلاح الدین کلا نوشهر ابتدای ونوش در برخورد پراید و تویوتا ۷ نفر مصدوم شدند که به بیمارستان امام خمینی (ره)نور منتقل شدند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مازندران گفت: در تصادف سوم که در ساعت ۱۶:۲۱ روز جمعه۱۷ شهریور در جاده هراز تونل زیارباغ بین زانتیا و مینی بوس رخ داد ۷ نفر مصدوم شدند که توسط آمبولانسهای اورژانس پلورو گزنک و هلال احمر پلور به درمانگاه گزنک و بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شدند.

اشکپور افزود: حادثه چهارم،در ساعت ۲۰:۱۷ روز جمعه۱۷ شهریور، در جاده پلاژ ساری روبروی پلاژ اسناد و دارایی بین خودوری پراید و کیا رخ داد که ۷ مصدوم بجای گذاشت که ۲ نفر سرپایی مداوا شدند و ۵ نفر توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره)ساری منتقل شدند.

وی گفت: حادثه پنجم در ساعت ۲۱:۴۱ روز جمعه ۱۷ شهریور در منطقه دوراهی ملکار نوشهر بین خودروهای پراید و ۲۰۶ اتفاق افتادو ۷ مصدوم برجای گذاشت که ۴ نفر به بیمارستان امام خمینی (ره)نور منتقل شدند و ۳ نفر سرپایی مداوا شدند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مازندران گفت: در حادثه ششم که ۵۷ دقیقه بامداد امروز شنبه ۱۸ شهریور روبروی گارد جنگل ساری بین خودروهای ۲۰۶ و ۴۰۵ رخ داد ۷ نفر مصدوم شدند که توسط تیمهای اورژانس اعزامی به بیمارستانهای امام خمینی (ره) و بوعلی ساری منتقل شدند.

اشکپور افزود: درحادثه هفتم در ساعت ۱:۲۹ بامداد امروز شنبه۱۸شهریور در جاده فرح آباد ساری روبروی پمپ بنزین جعفری در اثر انحراف خودروی ۲۰۶ رخ داد یک آقای۳۵ ساله در دم جان باخت و یک نفر مصدوم شد که به بیمارستان امام خمینی (ره)ساری منتقل شد.

وی گفت: با توجه به تعطیلات آخرهفته و ورود حجم زیادی از خودرو و مسافرین به مازندران وهمچنین بارش باران که باعث لغزندگی سطح جاده ها میشود ،خواهشمند است ضمن رعایت دقیق نکات راهنمایی و رانندگی باسرعت مطمئن برانید و در هنگام خستگی از رانندگی پرهیز کنید تا سفری بدون حادثه داشته باشید.

انتهای پیام/آ

تصادفات جاده ای در مازندران با تلفات جانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۷۰۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک

به گزارش «تابناک»، عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ حادثه سقوط مینی بوس به دره در گردنه امامزاده عبدالله باغملک اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در پی این حادثه دو دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی و یک دستگاه امبولانس هلال احمر به محل اعزام شدند.

شرهانی گفت: در این حادثه یک نفر در صحنه جان باخت و ۹ تن مصدوم شدند. دو نفر از مصدومان با وسیله خودرو شخصی و ۷ مصدوم با آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان طباطبایی باغملک انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • جایگزینی بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک