Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@19:35:05 GMT

پایان پنجمین جشنواره تئاتر خیابانی سقز

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۷۰۶۷۵

پایان پنجمین جشنواره تئاتر خیابانی سقز

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازسنندج؛برای برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی سقر، 12 اثر برتر از بین 24 اثرانتخاب ودر بخش مسابقه به اجرا در آمد.

با رای هیات داوران، در بخش چهره‌پردازی لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون ریال به خانم لیلا عزیزپور برای چهره‌پردازی نمایش "در بازی آخر راهی نیست" رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش برشور ضمن تقدیر از طراح بروشور آفیش نمایش "در بازی آخر راهی برای نیست" لوح تقدیر و جایزه نقدی خود به مبلغ یک میلیون ریال به طراح بروشور نمایش "پینت هاوس"، آقای سارو کریمی تقدیم شد.

در بخش طراحی لباس هم هیئت داوران ضمن تقدیر از طراح لباس نمایش "یک اتفاق ساده" لوح تقدیر جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ دو میلیون ریال را به امید مصطفایی طراح نمایش "در بازی آخر راهی برای خروج نیست" اهدا کرد.

در بخش بازیگری زن هم، نازیلا امینی را برای اجرای موفق در نمایش "پنت هاوس" به عنوان بازیگر اول زن معرفی و لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ 3 میلیون ریال به وی اهداشد.

همچنین رتبه اول بازیگری مرد نیز به وریا شاکری برای اجای خوب در نمایش "پنت هاوس" شامل لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدیه نقدی به مبلغ 3 میلیون ریال اهدا شد.

امید مصطفایی رتبه اول کارگردانی را برای نمایش "در بازی آخر راهی برای خروج نیست" شامل لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدیه نقدی به مبلغ 3 میلیون ریال کسب کرد.

انتهای پیام/ م ح

پنجمین جشنواره تئاتر خیابانی سقز با حضور گروه‌های نمایشی از سقز برگزار شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۷۰۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم

به گزارش خبرگزاری مهر، حمزه لقمانی گفت: پرونده قاچاق سه هزار کیلوگرم هیزم به ارزش ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز یاسوج رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط هیزم کشف شده، متهم را به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و برای خودرو حامل هیزم قاچاق نیز، حکم به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال معادل ارزش هیزم قاچاق صادر کرد و در مجموع متهم به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. محکوم شد.

لقمانی گفت: شعبه همچنین مالک هیزم های قاچاق را به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی افزود: ماموران منابع طبیعی و آبخیزداری با کشف هیزم قاچاق از یک کامیون، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093336

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه