Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - "آکشي کومار" ستاره سينماي باليوود امروز شمع تولد 50 سالگي خود را خاموش خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگيخبرگزاري ميزان، "آکشي کومار" ستاره سينماي باليوود امروز شمع تولد 50 سالگي خود را خاموش خواهد کرد.
وي يکي از پرکارترين بازيگران سينماي باليوود است که امسال با فيلم رستم به عنوان يکي از پرفروش ترين فيلم هاي سينماي باليوود دست يافت تا کومار همچنان در صدر پولسازترين هاي باليوود قرار گيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آکشي کومار در امريتسار پنجاب به دنيا آمد. پدر او يک افسر ارتش بود و مادرش آرونا بهاتيا نام داشت. از دوراني که بسيار جوان بود، به عنوان يک اجراکننده شناخته شده بود؛ به خصوص به عنوان يک رقصنده. او پيش از اينکه به بمبئي برود، درچاني چوک دهلي بزرگ شد.
دربمبئي، او در کليوادا که يکي از مناطق تحت تسلط پنجاب بود زندگي مي کرد. او در مدرسه دان بسکووسپس کالج گوروناناک خالساي بمبئي درس خواند. پس از گرفتن کمربند سياه تکواندو در هند، يک دوره هنرهاي رزمي را در بانکوک تايلند گذراند. درٱنجا "موي تا" آموخت و به عنوان آشپز و پيش‌خدمت شروع به کار کرد.

کومار پس از آن به بمبئي بازگشت و آموزش هنرهاي رزمي را آغاز کرد. يکي از شاگردانش که عکاس بود به او پيشنهاد مدل شدن داد. شاگردش به او يک کار مدلينگ در يک شرکت کوچک داد. او براي دو ساعت جلوي دوربين ژست گرفت. به دليل حقوق بهتر، او مدل بودن را انتخاب کرد. يک روز صبح او پرواز خودش را براي يک آگهي در بنگلور از دست داد. نااميد شده از خودش، طبق عادت هميشگي به همراه نمونه کارهايش دور چند استوديو مختلف چرخيد و خوشبختانه عصر همان روز او براي نقش اصلي فيلم "ديدار" انتخاب شد.

وي معمولاً در فيلم‌هاي رزمي و ماجراجويانه و اخيراً در فيلم‌هاي کمدي به بازي پرداخته است. او از سال 1990 تا کنون در بيش از 100 فيلم ايفاي نقش کرده است. اولين فيلمي که در نقش اول بازي ميکرد سوگند نام دارد که در سال 1991 ساخته شده است.
آکشي کومار در بيشتر فيلم هايش، نقش هاي بدلکارانه را خودش ايفا ميکند و به همين علت به جکي چان هند شهرت دارد .

وي در مدت کوتاهي کنار بازيگران مطرحي چون شاهرخ خان، سلمان خان، اميرخان و سيف علي خان قرار گرفت اما پس از ازدواج از بازيگري کناره گرفت.
اکشي با ترکيبي از کيک بوکسينگ، شنا، بسکتبال و همچنين کار کردن خودش را روي فرم نگه مي دارد. در سال2004، او افتخار جايزۀ "راجيوگاندي" را براي موفقيت برجسته در باليوود گرفت. او يکي از پانزده چهرۀ بين‌المللي شناخته شده و دعوت شده براي بازي‌هاي المپيک اجتماع حامل مشعل به کانادا بود.

وي به تازگي اکران فيلم "رستم" در اوت 2016 را پشت سر گذاشته و فيلمبرداري دو فيلم "ربات 2"، و "جالي ال ال 2" را در دست دارد.
"روبات 2" ساخته "استيفن گريفين" و "اس شانکر" بوده که در آن آکشي کومار در کنار ريجيني کانت و اِمي جکسون به ايفاي نقش مي پردازد.

کومار تا به جوايز بسياري را در سينماي باليوود از آن خود نموده است که از آنها مي توان به بهترين اجرا در نقش منفي در سال 2002 براي فيلم "اجنبي"، بهترين بازيگر در سال 2003 براي فيلم "آواراپاگل ديوانا"، بهترين کمدين در سال 2005 براي فيلم "موجسه شادي کاروگي"، بهترين اجرا در نقش کمدي در سال 2006 براي فيلم "گرم مسلا" اشاره نمود.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۷۰۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر «زخم کاری» در واقعیت/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رعنا آزادی ور سال ۱۴۰۰ در مقابل دوربین محمدحسین مهدویان قرار گرفت تا نقش سمیرا بخشی را در سریال زخم کاری ایفا کند. او اکنون ۴۱ ساله است و در ادامه تصاویری از تغییر چهره و تیپ او را بعد سه سال از ایفای نقش سمیرا می بینید.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899974

دیگر خبرها

  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقا چیست؟
  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقاً چیست؟
  • اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره ای توسط بازیگر زن «نون خ» | آرزوی سلامتی خانم بازیگر برای ترانه علیدوستی + ویدئو
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • (ویدیو) کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند
  • بازیگر «زخم کاری» در واقعیت/ عکس
  • (ویدئو) زورخانه پهلوان رستم؛ بنایی کهن در تاریخ شهر مشهد