Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازلرستان؛ مهدی پاپی از قاریان ممتاز لرستان که در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم سازمان اوقاف و امور خیریه به میزبانی استان آذربایجان غربی در ارومیه در رشته قرائت تحقیق شرکت داشت عدم موفقیت خود در این دوره از مسابقات قرآنی را ناشی از کم‌توجهی خود دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من در این مسابقات تلاوت بسیار خوبی داشتم که از لحاظ آهنگ‌سازی و وقف ابتدا قرعه تلاوتم را با چند نفر از اساتید ممتاز مستقر در ارومیه هماهنگ کردم و به‌عنوان نفر چهل و یکم با آمادگی کامل به تلاوت پرداختم.

پاپی ادامه داد: بعد از اتمام تلاوتم نزد داوران مسابقات رفتم جناب استاد احمد ابوالقاسمی واستاد سعیدیان وهمچنین استاد ستوده‌نیا بسیار از تلاوتم راضی بودند ولی یک‌دفعه جناب استاد ستوده‌نیا گفت چهار نمره از شما کسر گردیده است من هم بسیار جا خوردم و وقتی علت را پرسیدم ایشان گفت می‌بایست تا آیه ۴۷ سوره آل‌عمران می‌خواندی ولی شما تا آیه ۴۸ را تلاوت کردی به‌خاطر این یک خط اضافه چهار نمره از من کسر شد و من هم به‌علت کم‌دقتی به‌جای این‌که از آیه ۴۳ تا ۴۷ بخوانم تا آیه ۴۸ خواندم.

این قاری لرستانی گفت: در این مسابقات اگر چهار نمره از من کسر نمی‌شد امتیاز من بالای ۸۰ می‌شد و راحت به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا می‌کردم و جزء هفت الی هشت نفراول می‌شدم.

پاپی افزود: به هرحال مصلحت این بود وگرنه بنده هم از لحاط نمره صوت و لحن و وقف ابتدا بین پنج نفراول بودم ولی در تجوید چهار نمره کسر شد که این ناشی از بی‌دقتی خودم بود.

انتهای پیام/م

حضورقاری لرستانی در مسابقات سراسری قرآن

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۷۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی

عبدالباسط فلاحی شناگر کردستانی، مدال‌های رنگارنگ رقابت‌های قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور در رده جوانان را درو و یک رکورد ملی را به نام خود ثبت کرد.

 وی موفق شد ضمن کسب مدال طلا در ماده‌ی ۵۰ متر قورباغه، رکورد جدیدی را در این ماده که پیش‌تر نیز در اختیار خودش بود، با زمان ۴۳.۱۳ ثبت کند.

این شناگر توانمند کردستانی، موفق شد در ماده ۵۰ متر پروانه مدال نقره و در مواد ۵۰ متر و ۱۰۰ متر شنای آزاد نیز دو مدال برنز را بدست آورد.

 رقابت‌های شنای قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور طی روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبشهت ماه با حضور ۱۷ تیم در استخر مجموعه آزادی تهران برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • هفته هشتم رقابت چابکسواران در کورس سراسری بهاره یزد
  • ترکیب شمس‌آذر مقابل گل‌گهر مشخص شد
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی