Web Analytics Made Easy - Statcounter

صندوق نوآوری و شکوفایی کارگاه آموزشی « انتقال تجربیات مدیریتی کسب و کارهای دانش بنیان » را برای شرکت های دانش بنیان برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، کارگاه آموزشی «انتقال تجربیات مدیریتی کسب و کارهای دانش بنیان» برای شرکت های دانش بنیان برگزار می شود.

سرفصل های این دوره آموزشی «مفاهیم استراتژی و روش های انتخاب مدل مناسب در شرکت ها»، «تفاوت بین برنامه ریزی استراتژیک و برنامه ریزی سازمانی»، «تجربیات موفق و ناموفق برنامه ریزی استراتژیک در موقعیت های توسعه محصول و توسعه بازار»، «تجربیات موفق و ناموفق در مراحل برنامه ریزی بازاریابی و ارتباط با برنامه ریزی استراتژیک»، «بازاریابی و جایگاه آن در برنامه ریزی استراتژیک»، «تجربه های مدیریت برند و نمونه هایی از خطاهای برندسازی» هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره علاوه بر مدیران شرکتهای دانش بنیان به مدیران و رهبران سازمانی و نیز کلیه علاقمندان توصیه می شود.

شرکتهای دانش بنیان می توانند از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی از تخفیف ۷۰درصدی برای حضور در این کارگاه بهره مند شوند. این کارگاه آموزشی روزپنج‌شنبه ۲۳ شهریور ماه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۷۱۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی

به گزارش خبرنگار مهر، کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی به همت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به صورت رایگان برگزار می‌شود.

مدرس این دوره آموزشی علی احمد پناهی؛ عضو هیأت علمی گروه روان‌شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است.

زمان برگزاری سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل تهران، خیابان انقلاب، بین وصال و قدس، کوی اسکو، پلاک ۶، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است.

علاقمندان می‌توانند از طریق اینجا اقدام به ثبت نام کنند.

کد خبر 6086101 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • استفاده از توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها برای رشد و توسعه مدیریت شهری اصفهان
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • با «مثبت آموزش» به روز باشید
  • ایران یک کشور صادراتی با محوریت دانش بنیان تبدیل خواهد شد
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • دهمین نشست شورای راهبری برنامه ملی آبادیران برگزار شد
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • اتصال زیست‌بوم فناوری به عرصه آبادانی با «آبادیران»
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی