Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ايلان ماسک، مديرعامل اسپيس اکس اخيراً تصوير ديگري از لباس فضانوردي جديد اين کمپاني فضايي منتشر کرده که اين بار، شکل و شمايل لباس را به صورت تمام قد نمايش مي دهد. در اين تصوير که روي شبکه اجتماعي اينستاگرام منتشر شده، شخصي را مشاهده مي کنيم که لباس را به تن داشته و در کنار کپسول Crew Dragon ايستاده است؛ وسيله اي که اسپيس اکس براي ارسال فضانوردان ناسا به ايستگاه فضايي بين المللي يا بازگرداندن آنها به زمين ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين دومين باري است که ماسک طي چند هفته اخير، تصوير اين لباس فضانوردي را با طرفداران خود به اشتراک گذاشته است. نخستين تصوير، لباس فضانوردي اسپيس اکس را از زاويه بالا نمايش مي داد و جزئيات طراحي دستکش ها و چکمه ها را به نمايش مي کشيد.

لباس هايي که اسپيس اکس طراحي کرده، تست خلاء با فشار دو برابر را پشت سر گذاشته اند و قرار است هنگامي که فضانوردان سوار Crew Dragon مي شوند مورد استفاده قرار گيرند. اين لباس ها بايد هميشه به تن فضانوردان باشند تا در صورت بروز حادثه اي مانند تخليه فشار فضاپيما، فضانوردان تا زمان رسيدن به نقطه اي امن زنده بمانند.
در نهايت گفتني است که ماسک وعده انتشار جزييات و اطلاعات بيشتر درباره اين لباس فضانوردي را طي روزهاي آتي داده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۷۱۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سریال جدید آیدا پناهنده چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • ببینید l دیوار مرگ قمری ناجی فضانوردان!
  • فضانوردان چین به زمین بازگشتند
  • پوستر جدید «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» منتشر شد
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ رشد ۶ درصدی ارزش سهام تسلا
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ ارزش سهام تسلا ۶ درصد رشد کرد
  • (ویدئو) خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی
  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین