Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدور احکام برای چند رئیس هیات و حضور آنها در فدراسیون ابهاماتی را برای آینده ژیمناستیک بوجود آورده که البته از دید رئیس مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر،تغییرات جدید و پرتعداد ژیمناستیک اگرچه به نظر طبیعی و حق مسلم یک رئیس فدراسیون است اما انتخاب چند رئیس هیات در پست های کلیدی فدراسیون این سوال را به وجود آورده که آیا این مسئولیت جدید خللی در انجام فعالیت های استانی این افراد نخواهدداشت؟ در حال حاضرمعقول (رئیس هیاتسیستان و بلوچستان) به عنوان مسئولکمیته انضباطی، مدنی(اذربایجان غربی) به عنوان رئیس کمیته هنری،معماریان(رئیس هیات خراسان رضوی) به عنوان رئیسکمیته ایروبیک، نواب(یزد) برای ریاستکمیته ترامپولین، وین(تهران) برای ریاستکمیته ژیمناستیک برای همه ونصرتی(ایلام) به عنوانسرپرست تیم های ملی ایروبیک انتخاب شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک در گفتگو با خبرنگار مهر این اتفاق را موضوعی مثبت برای ژیمناستیک دانسته و گفت: این کرسی های ملی برای هیاتها به نوعی تثبیت ژیمناستیک در بین مدیران کل ورزش و جوانان استانهابه شمار می‌رود.

وی افزود: کمک گرفتن از روسای هیاتها برای ریاست شاخه ها با توجه به توانمندی و کارنامه قابل قبول این افراد و همچنین راهی برای توسعه ژیمناستیک در این استانها خواهد بود.

درگاهی در پاسخ به این سوال که آیا این مسئولیت‌ها خللی در انجام امور هیات مربوطه ندارد گفت: خیر ما یک سیستم کاملا مرتبط هستیم و نیازی به حضور فیزیکی افراد نیست و ان شااللهبا برنامه ریزی که صورت گرفته امور را به خوبی پیش خواهیم برد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۷۱۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر اکبریان امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به پیشرفت فیزیکی مناسب طرح جهاد آبرسانی در لرستان، اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی طرح در حال حاضر ۷۰.۲۵ است.

وی عنوان کرد: آبرسانی به ۷۰ روستای استان در قالب طرح جهاد آبرسانی انجام شده است و مابقی تا پایان دولت سیزدهم انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، گفت: با اجرای این طرح تعداد ۱۲۵ روستا با جمعیتی معادل ۷۱ هزار نفر تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان لرستان قرار خواهند گرفت.

اکبریان، بیان کرد: با رایزنی انجام شده در سطح وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفا کشور تلاش خواهیم کرد تعداد روستاهای برخوردار از این طرح را افزایش دهیم، پیش‌بینی ما این است که در مجموع این روستاها به ۳۰۰ مورد برسد.

وی افزود: قرارداد فاز دوم طرح جهاد آبرسانی استان به‌زودی نهایی می‌شود.

کد خبر 6098069

دیگر خبرها

  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • پیشرفت ۷۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی لرستان
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • واکنش جواد نکونام به جنجال پیرمرد سپاهانی
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!