Web Analytics Made Easy - Statcounter


برگزیدگان رشته های حفظ کل، قرائت، ترتیل، حفظ 20 جزء و حفظ 10 جزء اعلام شدند.

به گزارش بی‌باک، نتایج رسمی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ارومیه در رشته حفظ ۱۰ جزء اعلام شد.براساس اعلام نتایج هیات داوران برترین های این رشته از میان ۳۵ شرکت کننده از سراسر کشور به این شرح است:

رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم

ممتاز: رضا حسنی از استان خراسان رضوی

عالی:محمد سیلاوی از استان خوزستانو محمد شریفی از استان مرکزی

شایسته تقدیر:هادی رضایی از استان کرمان ومصطفی سعیدی از استان مرکزی

برترین های رشته ترتیل در سال ۹۶/پنج قاری بر سکوی قهرمانی

همچنین در ادامه این مراسم نتایج رسمی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته قرائت ترتیل قرآن کریم به این شرح اعلام شد:

ممتاز:احسان محمدی از استان خراسان رضوی،بهزاد صادق زاده از استان اردبیل و محمد جواد جاوری از استان تهران

عالی:روح الله آقایی از استان قم

حافظان قران برتر کشور در سال ۹۶ معرفی شدند/ 10 حافظ کل بر سکوی قهرمانی

نتایج رسمی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ارومیه در رشته حفظ کل قرآن کریم به این شرح اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اعلام نتایج هیات داوران این دوره از مسابقات حافظان کل برتر از میان ۶۵ شرکت کننده از سراسرکشور در این رشته به این شرح است:

رشته حفظ کل قرآن کریم

ممتاز:مصطفی اصفهانیان از استان اصفهان، پیمان ایازی از استان مازندران، سعید علی‌اکبری از استان قزوین و محمدجواد دلفانی از استان تهران

عالی:محمدرضا احمدی از استان قم، محمدجواد مرادی از استان قم، ابوذر کرمی از استان مرکزی و محمد رسول تکبیری از استان تهران

شایسته تقدیر:علی شیخ جامی از استان خراسان رضوی و محمد خاکپور از استان خراسان رضوی

حسینی واصفهانیان قاری وحافظ برتر سال ۹۶ جمهوری اسلامی ایران

بیانیه مشترک مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و کمیته اعزام و دعوت قاریان قرآن کریم در خصوص نتایج رشته قرائت و حفظ چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن جمهوری اسلامی ایران منتشر شد.

متن کامل این بیانیه که در آستانه برگزاری مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات منتشر شده به این شرح است :

مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشراف ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور و کمیته نظارت و ارزیابی پس از برگزاری مراحل مختلف مسابقات رشته قرائت و حفظ کل قرآن کریم در مراحل شهرستانی و استانی و ارزیابی های دقیق در بخش های مختلف مرحله کشوری مسابقات و بررسی نتایج این رقابت ها با حضور اعضای هیئت داوران، بر اساس ضابطه تعیین شده و نتایج به دست آمده، اسامی نفرات برتر جهت حضور در مسابقات بین المللی ایران و کشور مالزی را به شرح ذیل اعلام می نماید:

*قرائت جمهوری اسلامی ایران

سید مصطفی حسینی

*قرائت مالزی

مختار دهقان

*حفظ جمهوری اسلامی ایران

مصطفی اصفهانیان

لازم به ذکر است انتخاب دیگر نمایندگان اعزامی به مسابقات بین المللی سایر کشورها، متعاقباً در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، کمیته فنی ستاد عالی هماهنگی مسابقات و کمیته اعزام و دعوت قاریان قرآن کریم بررسی و بر اساس نتایج به دست آمده و ضوابط و شرایط پذیرش کشورهای برگزار کننده مسابقات، اعلام خواهد شد.

قهرمانان قرآنی کشور بر سکوی افتخار/هفت قاری درخشیدند

نتایج رسمی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ارومیه در رشته قرائت تحقیق از سوی هیات داوران این دوره از مسابقات اعلام شد. نتایج این رشته پس از هفت روز رقابت سنگین میان ۶۵ قاری برگزیده کشور به این شرح است:

*رشته قرائت تحقیق

ممتاز:سید مصطفی حسینی از استان قزوین

عالی:مختار دهقان از استان خراسان رضوی، مهدی غلام‌نژاد از استان تهران و امید حسینی‌نژاد از استان خراسان رضوی

شایسته تقدیر:مهدی شایق از استان یزد، سید جاسم موسوی از استان خوزستان و علی قاسم‌آبادی از استان تهران


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۷۲۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند

روز جمعه (۱۴ اردیبهشت)، یک زن سوئدی در میدان شهر مالمو سوئد به قرآن کریم توهین کرد. این فرد موهن، همان زنی است که هفته گذشته و در نزدیکی استکهلم به قرآن کریم اهانت کرده بود؛ در ویدئوی منتشر شده، نشان داده می‌شود که این زن با حفاظت کامل پلیس سوئد دست به این اقدام موهن می‌زند و مسلمانان نیز در حالی که پرچم فلسطین به دست دارند، علیه او شعار داده و از مقدسات اسلامی دفاع می‌کنند.

به دنبال این اقدام موهن، «روبرت بگلریان نماینده مسیحیان ارمنی اصفهان و جنوب ایران»، «همایون سامه یح نجف آبادی نماینده کلیمیان ایران»، «اسفندیار اختیاری نماینده زرتشتیان ایران»، «آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی تهران و شمال ایران» و «شارلی انویه تکیه نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران»، نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کردند.

«اهانت به قرآن کریم، اقدام ضد اندیشه، ضد اخلاق و ضد بشری مدعیان آزادی بیان در اهانت به قرآن کریم که تحت حمایت استکبار جهانی، رژیم غاصب صهیونیستی و ایادی غرب در کشور سوئد که با حمایت مقامات این کشور انجام می‌شود، یک جنایت فرهنگی است.

مقامات سوئدی که مسبب ایجاد این جنایت بوده‌اند باید از این قبیل اقدامات علیه مقدسات اسلامی و بشری دست برداشته و با عذرخواهی از تمام مسلمانان و موحدان، جهان درصدد جبران آن برآیند.

اهانت به قرآن، هتک فضیلت انسانیت و اخلاق است و دولت سوئد در این اقدام شرم آمیز، آزادی بیان را به مسلخ برد. تکرار زنجیره‌ای این اهانت‌ها در کشور‌های غربی، نشانه برنامه ریزی‌های پنهان جریان‌های ضد دینی در اسلام ستیزی است، که این نشان از استیصال غرب و کارنامه سیاه خود که نشان از اسلام هراسی در آن مثل روز روشن بوده که طبعا اقدامات دین ستیز و جنون آمیز با شعار‌هایی همچون آزادی بیان، پرده از صورت کریه و دستان ناپاک مستکبرین عالم برداشته و ضمیر شیطانی آنان را رسوا کرده و در آینده نیز خواهد کرد.

ما نمایندگان ادیان الهی در مجلس شورای اسلامی ایران این اقدام جنایتکارانه هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم می‌کنیم و نیز نفرت و انزجار خود را از این تصمیم شوم و عمل کوردلانه اعلام کرده و اقدام قاطعانه تمام نهاد‌های بین‌المللی در تقابل با این گونه رفتار‌های مذبوحانه و جریحه‌دار کردن عواطف برادران و خواهران مسلمان را خواستاریم و از همه آزادی‌خواهان جهان می‌خواهیم در کنار مسلمانان با سیاست پلید توهین به همه مقدسات و نفرت پراکنی مقابله کنند.»

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • افغانستان| روز «دخترانه» در قصر «دارالامان»
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • خلیفه کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • خلیفه ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • خلیفه‌ کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند
  • اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد یک جنایت فرهنگی است
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»