Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@10:44:24 GMT

ایران قیمت نفت را افزایش داد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۷۲۶۷۹

منابع آگاه اعلام کردند ایران قیمت نفت صادراتی خود برای بازارهای آسیایی را 48 سنت افزایش داد. آفتاب‌‌نیوز : منابع آگاه اعلام کردند ایران قیمت نفت سبک خود برای صادرات به بازارهای آسیایی را 48 سنت افزایش داد.
بر همین اساس در حال حاضر قیمت نفت سبک ایران 50 سنت بالاتر از متوسط قیمت نفت سبک در عمان و دوبی در ماه اکتبر است و عملاً نسبت به ماه گذشته 48 سنت افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته گذشته عربستان نیز قیمت نفت خود برای عرضه در بازار آسیا را افزایش داده بود.
این کشور عربی قیمت نفت خود را برای مشتریان آسیایی 55 سنت افزایش داد و عملاً قیمت نفت سبک عربستان به 30 سنت بالاتر از شاخص منطقه‌ای رسید.
در حالی که ایران نخستین بار است که قیمت نفت خود را طی ماه‌های گذشته افزایش می‌دهد عربستان طی دو ماه گذشته 2 بار قیمت نفت خود را بالا برده که نشان‌دهنده تقویت تقاضای نفت در بازارهای آسیایی است.
به گزارش فارس به نقل از تایمزآف‌ایندیا،عربستان از سوی دیگر در حال کاهش عرضه نفت به بازارهای آسیایی برمبنای توافق محدودیت عرضه اوپک است که در اواخر سال 2016 امضا و در ماه می سال جاری مجدداً از سوی اعضای این سازمان تمدید شد.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۷۲۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رازهای آشتی ایران و عربستان به روایت الجزیره قطر

بازدید 17 زمان قابل توجهی از آشتی ایران و عربستان و حرکت به سمت عادی سازی روابط سیاسی می‌گذرد و شواهد نشان می‌دهد گام‌هایی در این مسیر برداشته شده است اما چه شد که عربستان با وساطت چین با ایران از سر صلح وارد شد. گزارش الجزیره قطر درباره رازهای آشتی ایران و عربستان را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • رازهای آشتی ایران و عربستان به روایت الجزیره قطر
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • تصمیم عربستان باعث افزایش قیمت نفت شد
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت!
  • ۸۰ کیلو طلای حراجی بدون مشتری ماند/ نرخ دلار کاهشی شد/ فردا دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ کلید می‌خورد
  • افزایش حضور دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی آسیایی تایمز ۲۰۲۴
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت؛ واقعی یا کیک؟
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت واقعی است؟