Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم ولایت مدار شهرستانهای بیرجند و فردوس به مناسبت عید غدیر خم، دیشب و امروز با حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند دیدار کردند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، آحاد مختلف مردم شهرستانهای فردوس و بیرجند به مناسبت عیدغدیرخم ، ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، بیعت خود را با مقام معظم رهبری اعلام کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد حوزه و دانشگاه مشهد در دیدار صبح امروز که در محل دفتر امام جمعه بیرجند برگزار شد ضمن تبریک عید بزرگ امامت گفت: ولایت و شرافت علی (ع) بارها از جانب پیامبر (ص) بیان شد که غدیر خم بهترین زمان و مکان برای اتمام حجت بود.حجت الاسلام اسدی با بیان اینکه غدیر متعلق به اصل اسلام است افزود: منطق علوی در جامعه اسلامی باید رواج داشته و به فکر جوانان علوی باشد.وی خواهان داشتن بصیرت و هوشیاری مردم در برابر هجوم تبلیغات دشمنان برای جابجایی بین حق و باطل در اذهان عمومی شد.همچنین شب گذشته نیز به مناسبت عید غدیر خم ، مردم شهرستان فردوس ضمن برگزاری جشن ولایت در حسینیه سادات با حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدارکردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۷۲۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است

آفتاب‌‌نیوز :

اولین جلسه دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در سال جدید برگزار و پیرامون موضوع سیاست خارجی و مباحث مربوط به تقابل نظامی بازدارنده ایران در برابر اسرائیل تبادل نظر و گفتگو شکل گرفت.

علی جنتی رئیس هیأت اجرایی حزب اعتدال و توسعه در این جلسه گفت: متأسفانه افرادی که خودی محسوب می‌شوند، هرگونه تخلف آنان نادیده گرفته می‌شود، ولی کسانی که غیر خودی نامبرده میشود کمترین تخلف مطبوعاتی آنان نیز موجب احضارشان به دادسرا می‌شود.

 جنتی در ادامه گفت: اتفاقات اخیر در مورد امام جمعه تهران و نادیده گرفتن تخلفات ایشان که نوعی دهن کجی به مردم یکی از این موارد است و ده‌ها مورد دیگر نیز از تخلفات و موارد غیر قانونی وجود دارد که با آن برخوردی صورت نگرفته است.

وی افزود: متأسفانه فساد در کشور به صورت نهادینه و سیستماتیک در آمده و از نظر شفافیت ایران در رتبه آخرین کشور‌های عضو سازمان ملل متحد قرار دارد.

جنتی خاطرنشان کرد: ناکارآمدی و بی توجهی به مشکلات اساسی مردم از جمله وجود تورم افسار گسیخته موجبات نارضایتی اقشار مختلف مردم را پدید آورده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است