Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@14:42:44 GMT

نمایش باکیفیت، مخاطب را جذب می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۷۲۸۹۶

نمایش باکیفیت، مخاطب را جذب می‌کند

افسر اسدی در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه تئاترگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ملاک انتخاب نقش‌های خود گفت: برای من ابتدا متن بسیار اهمیت دارد و بعد هم کارگردان بسیار مهم است که من باید جنس کار او را دوست داشته باشم و بازیگران مقابلم که با آنها بازی می‌کنم باید در کار با من همراه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر در نمایش «سهروردی» تمام ملاک‌هایی که من آن‌ها را قبول دارم، وجود دارد.

وی همچنین ادامه داد: ممکن است گاهی برخی از کارها با برخی دیگر همزمان باشد و ما هنرمندان باید یک کار را از میان کارهای موجود انتخاب کنیم. مورد دیگر است که؛ تئاتر کمی وقت‌گیر است و باید برای آن وقت بسیاری گذاشت.

اسدی در خصوص کم کاری پیشکسوتان عرصه بازیگری تصریح کرد: تقسیم کارها نظام‌مند نیست. هنرمندان عزیز ما که موهایشان را در آسیاب تجربه سفید کرده‌اند نباید به راحتی کنار گذاشته شوند و در حاشیه قرار بگیرند. متاسفانه این اتفاقی است که در حال رخ دادن است و متاسفانه کارگردانان از یک سری نقش‌های تکراری در فیلم و سریال و تئاترهای خود استفاده می‌کنند که برای سنین خاصی است و این مسئله باعث می‌شود این قشر پیشکسوت کم کار بماند.

بازیگر نمایش«سهروردی» پیرامون تاثیر حضور چهره‌های سینما و تلویزیون بر عرصه تئاتر بیان کرد: در مجموع مهم محتوای کار است. ممکن است نمایشی که شاید هم محتوای پرمغزی ندارد با حضور چهره‌ها در ظاهر موفق باشد ولی اگر خوب اجرا نشود تماشاچی خود را از دست می‌دهد. اگر تنها هدف گروه فروش از طریق حضور چهره‌ها باشد، همان یک بار موفق عمل می‌کند و دیگر مخاطبی ندارد.

اسدی در پایان گفت: عناصری که می‌توانند باعث جذب مخاطب بشوند، کم نیستند. کاری موفق عمل می‌کند و ماندگار می‌شود که تعداد زیادی تماشاچی به دلیل محتوای باکیفیت نمایش با آن همراه می‌شوند.

انتهای پیام/

گفتگو با افسر اسدی درباره کم‌کاری پیشکسوتان در تئاتر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۷۲۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل

به گزارش همشهری آنلاین احمد محمودزاده گفت: آن چیزی که در آموزش و پرورش مهم است محیط کلاس، معلم و دانش‌آموز است و ما پیگیر این هستیم که معلمان حضور ثمربخشی در کلاس‌های درس داشته باشند.

وی افزود: در بازنگری قانون در رویکردهای حمایتی و نظارت بر مدارس غیردولتی، نگاه ویژه‌ای به معلمان مدارس غیردولتی داشته‌ایم. سال‌ها در حق این معلمان اجحاف شده بود و نوعا معلمان در قالب قانون کار، مانند کارگر بودند در حالی که معلم کارگر نیست و بخشی از حضور معلم در کلاس درس و بخشی در محیط‌های یادگیری است.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تلاش کردیم ۴۴ ساعت معلمان کاهش یابد و در مجموع به ۳۰ ساعت رسیدیم و این موضوع ابلاغ شده است. بنابراین از امسال معلمان مدارس غیردولتی ۳۰ ساعت کار می‌کنند و با این ساعات فعالیت نیز بیمه آن‌ها کامل خواهد بود.

کد خبر 848925 برچسب‌ها خبر مهم معلمان

دیگر خبرها

  • خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • چرا باید انسان‌ در «عکس‌های منظره‌» باشد؟
  • خرید شومیز مجلسی و اسپرت جدید و باکیفیت از اینفینیتی
  • رجوع و روایت آتش بلاگری و سلبریتی شدن در روابط زن و شوهری
  • نیاز چین به کالاهای کشاورزی و نفتی/ چینی‌ها به دنبال کالای باکیفیت هستند
  • دلیل نمایش ضعیف بلینگام برابر بایرن مشخص شد
  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند
  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید