Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت عید سعید غدیرخم راهپیمایی میثاق با غدیر با حضور بیش از هزار نفر از نونهالان قرانی در همدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، راهپیمایی میثاق با غدیر به منظور گرامیداشت عید سعید غدیر خم با حضور پویندگان قرآنی جلسات 120 گانه مکتب امام زمان(عج) برگزار شد.

نوجوانانی که برای شرکت در این راهپیمایی در مقابل دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه همدان تجمع کرده بودند ضمن دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان بر تجدید بیعت با ولایت تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی نمانیده ولی فقیه در استان ضمن قدردانی از این حرکت فرهنگی، به هر یک از این نونهالان هدایایی اهدا کردند.

نونهالان و نوجوانان پویندگان قرآنی جلسات 120 گانه مکتب امام زمان(عج) از مقابل دفتر امام‌جمعه همدان تا آرامگاه بوعلی سینا را راهپیمایی کرده و اذکار و سرودهایی با مضمون گرامیداشن عید غدیر خم و مدح و منقبت امام علی (ع) را قرائت کردند.

مسئول جلسات قرآنی مکتب امام زمان(عج) همدان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: راهپیماییمیثاق با غدیر با محوریت جلسات 120 گانه قرآنی با همکاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، آستان قدس رضوی ، قرارگاه خاتم الانبیاء، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بنیاد غدیر و همکاری فرمانداری همدان برگزار شد.

جواد مجتهدی افزود: در این راهپیمایی یک هزار نفر از پویندگان قرآنی جلسات 120 گانه مکتب امام رمان(عج) همدان شرکت کردند.

وی با بیان اینکه این نونهالان و نوجوانان در رده سنی 10 الی 15 سال هستند، عنوان کرد: پویندگان قرآنی حاضر در راهپیمایی امروز از 80 جلسه قرآنی قرائت، تجوید، حفظ و غیره در این راهپیمایی حضور داشتند.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این راهپیمایی بزرگداشت عید غدیر و آشنایی پویندگان قرآنی مکتب امام زمان (عج) با فلسفه غدیر است.

انتهای پیام/

R41405/P1336/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۷۳۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان معترض آمریکایی پیروان مکتب امام صادق هستند

تعداد بازدید : 71 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 624 یک روحانی که به عنوان کارشناس مذهبی صداوسیما سخن می‌گفت، تاکید کرد: «دانشجویان کالیفرنیای آمریکا و دانشجویان که به خیابان‌ها آمدند و به جنایات اسرائیل اعتراض می‌کنند، پیروان مکتب امام صادق (ع) هستند» اظهارات کامل این روحانی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • مراسم شهادت امام صادق (ع) در مشهد + فیلم 
  • دانشجویان معترض آمریکایی پیروان مکتب امام صادق هستند
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • بردباری ویژگی مکتب امام صادق(ع) است
  • عزای امام صادق در انار برپا شد
  • برپایی اجتماع صادقیون در استان سمنان+ فیلم
  • اعلام نفرات برتر لیگ دو‌و‌میدانی شهید شمسی‌پور + اسامی
  • رقابت ۸۰ دونده مستعد استان همدان در لیگ دو و میدانی شهید شمسی پور