Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@22:54:57 GMT

عینک واقعیت افزوده جایگزین کامپیوتر

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۷۳۶۶۱

عینک واقعیت افزوده جایگزین کامپیوتر


بازگشت به بالای صفحه 0 .به کانال تلگرام ما بپیوندید برچسب ها: تکنوتابناک ، تکنولوژی ، ویدیو ، واقعیت افزوده ، smartglasses ، عینک هوشمند نظر شما نام: ایمیل: * نظر: تکنولوژی عینک واقعیت افزوده جایگزین کامپیوتر استارت آپ متا به تازگی محصولی را معرفی کرده که با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده و استفاده از عینک هایی هوشمند و سنسورهای حرکتی اقدام به شبیه سازی محیط کاری برای افراد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپر ضد گلوله تاشو اریگامی! سپرهای ضد گلوله مدت‌ها است که توسط نیروهای ویژه مورد استفاده هستند و از مشکلات اصلی آن‌ها سنگینی وزن و محدودیت فضایی است که می‌توانند از از آن محافظت کنند. دانشجویان دانشگاه بریگم یانگ سپری جدید طراحی کرده‌اند که با استفاده از الگوهای اریگامی تا می‌شود و نه تنها بسیار سبک‌تر است بلکه محیط بیشتری را پوشش می‌دهد و پیاده کردن آن در میدان نیز بسیار سریع است. ربات و راکت خودهدایتگر اسپیس-ایکس در این ویدیو کوتاه با ربات خود هدایتگر جدید شرکت اسپیس ایکس آشنا می شوید. بعد از فرود راکت به روی سطح کشتی این ربات در غیاب خدمه، اتصال راکت و کشتی را مسحکم کرده تا کشتی به سرعت به ساحل برگردد. تفاوت بمب هیدروژنی و اتمی چیست؟ «تابناک» در یک گزارش به تفاوت آنچه به عنوان بمب اتم مشهور است و بمب هیدروژنی پرداخته و سپس سوابق آزمایش بمب‌های هیدروژنی تا زمان آزمایش قدرتمندترین بمب هیدروژنی را با انتشار تصاویر تکان دهنده از قدرت هر بمب بازخوانی کرده است. تماشای این گزارش را از دست ندهید. آزمایش بمب هیدروژنی بریتانیا بریتانیا پس از آمریکا و روسیه و پیش از فرانسه، سومین کشوری بود که تنها چند سال پس از بمباران هیروشیما و ناکازاکی ابتدا به فناوری بمب اتم و سپس به فناوری بمب هیدروژنی دست یافت و این بمب وحشتناک را آزمایش کرد. تصاویر این آزمایش را در «تابناک» می‌بینید. آزمایش بمب هیدروژنی فرانسه فرانسه پس از دستیابی به تکنولوژی بمب هیدروژنی، یک آزمایش عظیم در این زمینه داشت. گفته می شود این بمب که با وجود قدرت بالا قابله مقایسه با بمب های هیدروژنی آمریکا و روسیه نیست، تا شعاع 700 کیلومتری محل آزمایش را آلوده کرد. تصاویر آزمایش این بمب هیدروژنی که با یک کشتی هوایی پرتاب شد را در «تابناک» می‌بینید. ویدیو قوی ترین بمب‌های هسته‌ای جهان مسابقه تولید بمب های اتمی در دوران جنگ سرد با سرعتی سرسام آور ادامه داشت و نتیجه این رقابت تسلیحاتی، ابزارهای دحشتناکی ساخته شده اند. در این ویدیو با گذشت 6 دهه از انداختن بمب های اتمی بر ژاپن نگاهی می اندازیم به قویترین بمب های هسته ای و قدرت تخریبشان در مقایسه با یکدیگر. فارسی العریبة صفحه نخست تابناک جهان اقتصادی ورزشی اجتماعی مجلس ویدیو درباره ما تماس با ما خبرنامه پیوندها جستجو آرشیو آب و هوا اوقات شرعی RSS تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۷۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«عینک قرمز» و «تگزاس۳» اکران می‎‌شوند

مجوز اکران دو کمدی «عینک قرمز» به کارگردانی حسین مهکام و «تگزاس۳» به کارگردانی مسعود اطیابی صادر شد. حسین مهکام که اسفندماه سال قبل، پس از دو سال فیلم «احمد به تنهایی» را راهی اکران آنلاین کرده بود، فیلم «عینک قرمز» را سال گذشته تولید کرد و به تازگی پروانه نمایش آن را دریافت کرده است.

«عینک قرمز» فیلمی به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته است که طبق خبری که ایرنا منتشر کرده بود، بهمن ماه سال گذشته فیلمبرداری آن در تهران به پایان رسید.

علاوه بر حامد بهداد که به عنوان بازیگر اصلی فیلم معرفی شده است، رضا ناجی، الناز حبیبی و هادی کاظمی هم از دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

مهکام علاوه بر «احمد به تنهایی»، فیلم‌های «بی‌حسی موضعی» و «آزادی مشروط» را نیز در کارنامه دارد.

«تگزاس۳» نیز به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان پروانه نمایش دریافت کرده است تا فهرست کمدی‌های آماده اکران تکمیل‌تر شود. این فیلم هم در آذر ماه سال گذشته تولید خود را آغاز کرد و طبق شنیده‌ها قرار بود در اکران نوروزی قرار بگیرد که این اتفاق محقق نشد.

«تگزاس۲» در اکران سال ۱۳۹۸ به پرده نقره‌ای رسید و توانست بیش از ۲۵ میلیارد تومان در گیشه سینمای ایران فروش داشت، پیش از آن هم «تگزاس ۱» در سال ۱۳۹۷ اکران و بیش از ۱۴ میلیارد تومان فروش را تجربه کرد.

پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ژاله صامتی و مهدی هاشمی بازیگران این فیلم اطیابی معرفی شده‌اند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • آیا خرید عینک آفتابی گران قیمت ارزش دارد!؟
  • درگذشت مجری سرشناس ورزشی صداوسیما
  • فرآیند استخراج طلا از رم های قدیمی کامپیوتر (فیلم)
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوتر‌ها است
  • چگونه در سال ۱۴۰۳ مدرک کامپیوتر آی سی دی ال بگیریم؟
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ یک بد‌افزار خطرناک در کمین کامپیوترها
  • در 5 دقیقه با عینک زدن خدافظی کنید!
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد
  • «عینک قرمز» و «تگزاس۳» اکران می‎‌شوند