Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان سمنان، حجت‌الاسلام اسماعیل سعادت ظهر امروز در بیست و هشتمین یادواره 14 شهید روستای ابر که با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان در امامزاده محمد(ع) سراوین قطری این روستا برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت عید غدیر خم، عید امامت و ولایت و با تأکید بر لزوم استفاده درست از عمر اظهار کرد: عمر مثل یخ بوده و ما یخ‌فروش هستیم؛ عمر می‌رود و ما نظاره‌گر هستیم و کسی که مشتری خداست، عمرش هدر نمی‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مشتری عمر، جان و مال خود را می‌دهد و با خدا معامله می‌کند و خریدارش خداست؛ کسی که سرمایه‌گذاری می‌کند، منتظر برآیند بوده و موفقیت با فردی است که در جهاد و مسیر خدا حرکت می‌کند و شهدا این سرمایه‌گذاری را به درستی انجام دادند.

مسؤول صیانت شرعی حفاظت و اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه امام علی(ع) با شب و تاریکی مأنوس بود و از دنیا و زرق و برق آن وحشت داشت، خاطرنشان کرد: ولی‌فقیه زمان ما نیز این‌گونه است که همه را به سوی خود جذب می‌کند.

سعادت افزود: رئیس‌جمهوری روسیه در سفر اخیر خود به تهران، محضر رهبری می‌روند و غرق در نگاه و سخنان ولی‌فقیه می‌شوند که قرار بود 15 دقیقه دیدار کنند و این دیدار یک ساعت و نیم طول می‌کشد.

وی تصریح کرد: پوتین تأکید دارد که حضورش اینجا مهم‌تر است و سخنان رهبری در او تأثیر داشته و دوست دارد باز هم با رهبری انقلاب دیدار کند.

دشمن هم زانو می‌زند

مسؤول صیانت شرعی حفاظت و اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: هرگاه رهبری الهی و قرآنی خالصانه به صحنه بیاید، همه را مجذوب خود می‌کند و دشمن هم غرق عشق او می‌شود؛ هر چند همراه نباشد.

سعادت بیان کرد: رئیس‌جمهوری قبلی افغانستان نیز گفته بود موقعی که رهبری انقلاب محکم و استوار سخن می‌گویند، من احساس غرور می‌کنم و قدرت، درس و الهام می‌گیرم.

وی ادامه داد: قدرت معنویت و حکومت باید متکی به خدا باشد تا دشمن هم زانو بزند و مولا علی(ع) در نهج‌البلاغه بیان می‌کند که باید این‌گونه باشد.

مسؤول صیانت شرعی حفاظت و اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس با رمز ائمه اطهار(ع)، رزمندگان به خط می‌زدند، به خاطره‌ای از سردار سلیمانی در این زمینه اشاره کرد.

سعادت گفت: سردار سلیمانی بیان می‌کرد که یکی از مسؤولان عراقی خاطره‌ای از دوران جنگ تحمیلی و از زبان یکی از همسایگان بیان کرد که فرزندش در جبهه حضور داشت و خبر آوردند که کشته شده است؛ اما وقتی جنازه را تحویل گرفت، فرزندش نبود.

وی تصریح کرد: دولت عراق گفت با توجه به پلاک و کارت فرزند او است و او را در کربلا دفن کردند تا اینکه فرزندش نامه نوشت که اسیر شده است و بعد از آزادی، جریان این جنازه را برای پسرش تعریف کرد.

مسؤول صیانت شرعی حفاظت و اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح افزود: او می‌گوید وقتی اسیر شدم، یک رزمنده به من گفت پلاک و کارت خودت را بده، چون می‌خواهم در کربلا دفن شوم و در این عملیات شهید می‌شوم و این عشق رزمندگان به ائمه اطهار(ع) است که شهیدی حاضر است گمنام باشد؛ اما در کنار امام حسین(ع) به‌عنوان کشته عراقی دفن شود.

عشق به ولی‌فقیه زمان گسترده است

سعادت با اشاره به مقاومت مردم در سوریه، عراق، لبنان، سوریه و فلسطین افزود: چیزی که در مردم برجسته بوده، همان عشق به ولایت، ائمه اطهار(ع)، اباعبدالله الحسین(ع) و عشق به ولی‌فقیه زمان است.

وی گفت: در سفری که به سوریه داشتم، به من گفتند جوانی اینجاست که فکر کردند شهید شده است، او را کفن کردند و در آخرین لحظه که می‌خواستند دفنش کنند، مادرش صورت به‌ صورت او می‌گذارد و می‌بیند که نفس می‌کشد؛ او را به بیمارستان منتقل می‌کنند و هفت ماه بستری می‌شود و چندین بار عمل می‌کند و به زندگی باز می‌گردد؛ اما چون غرق در عشق ائمه اطهار(ع) است، این جوان شیعه سوری به دست مادرش لباس رزم بر تن می‌کند و وارد میدان نبرد می‌شود.

مسؤول صیانت شرعی حفاظت و اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: اوج قدرت ما، رهبری و ولایت و رابطه بین مردم و رهبری بوده که عاشقانه و قلبی است.

سعادت بیان کرد: مهم امروز دستور رهبری و ولایت است و ما به پشتوانه همین اطاعت‌پذیری توانستیم دوران سخت مبارزه با شاه را سپری کنیم و پیروز شویم.

وی تصریح کرد: دوران دفاع مقدس و فتنه‌های داخلی را هم سپری کردیم و به پیروزی رسیدیم و فتنه‌های سیاسی را سپری کرده و توطئه‌های بین‌المللی علیه انقلاب توسط استکبار را پشت سر گذاشتیم.

استکبار در منطقه توطئه به راه انداخته است

مسؤول صیانت شرعی حفاظت و اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: استکبار در منطقه توطئه به راه انداخته است و همه امروز می‌بینند با پایان فتنه‌ها، پیروزی برای ماست.

وی تصریح کرد: لانه‌های داعش در عراق متزلزل شده و جشن شکست داعش با محوریت ولایت و مرجعیت در راه بوده و در سوریه و لبنان نیز این‌چنین است.

سعادت اظهار کرد: عشق به ولایت، استکبار جهانی را مجبور به تسلیم کرده و عوامل و نوکرانشان پذیرفته‌اند که بشار اسد و آرمان‌های انقلاب باید بماند و دست نیاز به سمت ما دراز کرده‌اند و پیروزی نهایی بر استکبار جهانی نزدیک است.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۷۳۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرلشکر محمد باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح در آیین رونمایی از طرح جامع دانشگاه عالی دفاع ملی که با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار شد، با تاکید بر اینکه در شرایط حساس کنونی منطقه، دانشگاه عالی دفاع ملی باید شرایط آینده کشور و منطقه را مورد بررسی قرار دهد، گفت: وضعیت منطقه قبل و بعد از اقدام تلافی‌جویانه و تنبیهی ایران به مناطق حساس و پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی تغییر کرده است.

وی در خبری که ایسنا منتشر کرده، پیروزی‌های رزمندگان اسلام را در عملیات وعده صادق که پاسخ محکمی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی انجام گرفت تبریک گفت و تصریح کرد: این پاسخ با نشان دادن اراده ملی علیه رژیم رقم خورد و تاثیرات راهبردی را به حمدالله درسطح منطقه و جهان داشت.

سرلشکر باقری افزود: نیروهای مسلح، احتمالات و سناریوها را در سطح عملیاتی مورد مطالعه و بررسی دقیق قرار می‌دهند و دانشگاه عالی دفاع ملی باید در سطح راهبردی این موضوعات را مورد توجه خود قرار دهد.

وی همچنین گفت: دانشگاه عالی دفاع ملی به عنوان عالی‌ترین دانشگاه نیروهای مسلح که مسئولیت تربیت فرماندهان و مدیران عالی نیروهای مسلح و همچنین مدیران عالی کشوری را در مباحث راهبردی بر عهده دارد و در مسیر رشد و ارتقاء قرار گرفته‌ است. دانشگاه عالی دفاع ملی در تربیت فرماندهان، مقامات و سایر نیروها و همچنین در نظریه‌پردازی و کرسی‌ها باید بالاترین سطح مورد نظر و توجه قرار دهد و باید دائماً در جهت کیفی‌سازی و عمق بیشتر مطالب و کارهای پژوهشی کار کنیم و به پیش برویم.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه طرح جامع دانشگاه دفاع ملی جزو اسناد اساسی و مادر برای دانشگاه محسوب می‌شود و عالی‌ترین طرحی است که در دانشگاه باید مورد اجرا قرار بگیرد، اظهار کرد: این طرح طی بیش از یک سال کار تهیه و محضر مقام معظم رهبری تقدیم شد و توسط ایشان مطالعه و مورد نقد قرار گرفت و اصلاحاتی در آن ابلاغ فرمودند و نهایتاً به تصویب معظم له رسید که امروز از این طرح رونمایی شد.

سرلشکر باقری در پایان تصریح کرد: همه ما باید بر اجرای دقیق طرح جامع دانشگاه تلاش کنیم و قطعاً این طرح موجب ارتقاء هرچه بیشتر دانشگاه خواهد شد.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898599

دیگر خبرها

  • حضور نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح 
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • افغانستان شگفتی‌ساز شد/ شاگردان «مرتضایی» نزدیک به جام جهانی
  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»
  • انتصاب مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری سیستان و بلوچستان
  • تصویری از «تیتر یک» سایت رهبری با محوریت حمله ایران به اسرائیل
  • موافقت قاطع مجلس با کلیات طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری سپند نیروهای مسلح
  • کاویانی نژاد در یک قدمی کسب سهمیه المپیک