Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-04-24@22:27:37 GMT

لبنان از اسراییل به شورای امنیت شکایت می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۷۳۹۱۷

لبنان از اسراییل به شورای امنیت شکایت می‌کند

«جبران باسیل» وزیر خارجه لبنان امروز شنبه از هیأت دائمی این کشور در شورای امنیت درخواست کرد تا از رژیم صهیونیستی به دلیل «نقض حریم هوایی لبنان» به شورای امنیت شکایت کند.

به گزارش بولتن نیوز، «جبران باسیل» وزیر خارجه لبنان امروز شنبه از هیأت دائمی این کشور در شورای امنیت درخواست کرد تا از رژیم صهیونیستی به دلیل «نقض حریم هوایی لبنان» به شورای امنیت شکایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از روزنامه القدس‌العربی، در بیانیه وزارت خارجه لبنان آمده است که این درخواست باسیل پس از آن صورت گرفت که رژیم صهیونیستی اذعان کرده بود هواپیماهای جنگی آن با استفاده از حریم هوایی لبنان، اهدافی در خاک سوریه را موشکباران کرده‌اند.

روز پنج‌شنبه دولت سوریه اعلام کرد که هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی با استفاده از حریم هوایی لبنان یک پایگاه نظامی در حومه حماه را بمباران کردند که در نتیجه آن دو نفر کشته شدند.

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۷۳۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد

به گزارش المیادین، مناطق اطراف شهرک‌های «بیت لیف»، «عیتا الشعب»، «یارون»، «المحمودیه»، «العیشیه» و ارتفاعات «جبل ابو راشد» هدف حملات اشغالگران رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

این حمله پس از آن رخ می‌دهد که حزب الله با موشک برکان به پایگاه «جل العلام» در شمال فلسطین اشغالی حمله کرد.شامگاه دوشنبه حزب الله لبنان مناطقی از شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات سنگین موشکی و راکتی قرار داد.

رسانه‌های صهیونیستی به نقل از سخنگوی ارتش این رژیم اعلام کردند حدود ۳۵ راکت شلیک شده از طرف لبنان به عین زیتیم اصابت کرد.پیشتر نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کرده بودند حداقل ۲۰ راکت از جنوب لبنان به منطقه صفد در شمال فلسطین اشغالی شلیک شد.شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعتراف کرد که در آستانه عید فصح (پسح)، ۲۰ راکت به سوی صفد شلیک شد.

به دنبال این حمله، آژیر خطر در برخی از شهرک‌های منطقه الجلیل غربی از بیم نفوذ پهپاد‌های مقاومت به داخل سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمد.شبکه ۱۴ تلویزیون این رژیم نیز از رهگیری و سقوط چند شی پرنده در شهر صفد پس از به صدا درآمدن آژیر خطر خبر داد.

شبکه المیادین نیز در خبری اعلام کرد یک فروند موشک شلیک شده به طرف شهر صفد در منطقه الجلیل علیا به یک هدف نظامی رژیم اشغالگر اصابت کرده است.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت لبنان نیز گزارش داد که حزب الله صحنه‌هایی از هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست در نزدیکی پایگاه «جل العلام» در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد. این حمله با موشک «برکان» صورت گرفته است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • اردوغان: نباید اجازه مخفی کاری اسراییل در جنایات غزه را داد
  • پیام حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • پیام‌های حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • پاسخ ایران برای هشدار به اسراییل محدود بود!
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • حملات هوایی شدید بامدادی رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان
  • رویکرد متناقض آمریکا در قبال مساله فلسطین