Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با بیان اینکه هم‌اکنون ترافیک محور بین‌المللی تهران ـ مشهد در محدوده این استان روان است گفت: البته بر اساس پیش‌بینی‌ها احتمال افزایش ترافیک در محور تهران ـ مشهد از عصر امروز وجود دارد.

حسن خسروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمناناظهار داشت: با توجه به گزارش‌های مأموران پلیس‌راه و نیروهای راهداری مستقر در جاده‌های استان سمنان و نیز بررسی دوربین‌ نظارتی، هم‌اکنون ترافیک در محور بین‌المللی تهران ـ مشهد در سراسر این استان و هر دو مسیر رفت‌وبرگشت عادی و روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس ترافیک در دیگر جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان سمنان نیز عادی و روان بوده و مشکل خاصی در ترددها وجود ندارد.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با اشاره به آخرین وضعیت جوی حاکم بر این استان و تأثیر آن بر جاده‌های آن تصریح کرد: گزارش‌های واصله حاکی از آن است که هیچ‌گونه مداخلات جوی یا بارشی در محورهای مواصلاتی استان سمنان وجود ندارد.

احتمال افزایش ترافیک در محور تهران ـ مشهد از عصر امروز

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با اشاره به بازگشت مسافران عبوری از جاده‌های این استان با توجه به تعطیلات چند روز اخیر تصریح کرد: با توجه به اینکه از امروز عصر شاهد آغاز موج بازگشت مسافران عبوری از این استان به‌ویژه از مشهد مقدس به سمت تهران، احتمال افزایش ترافیک در محور تهران ـ مشهد‌ در ساعات آتی وجود دارد.

خسروجردی اضافه کرد: با توجه به‌احتمال شلوغی جاده‌های استان سمنان در مسیر تهران ـ مشهد و لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در این مسیرها برای جلوگیری از سوانح رانندگی، بهتر است رانندگان با رعایت قوانین رانندگی به‌ویژه الزامات رانندگی در جاده‌ها سفری امن و ایمن را برای خود و همراهانشان رقم بزنند.

وی با اشاره به اینکه رانندگی در شرایط ترافیک زیاد مستلزم حفظ خونسردی و صبر و حوصله است تصریح کرد: استراحت کافی و رانندگی در نهایت صبر و حوصله از دیگر توصیه‌های پلیس‌راه به رانندگان است.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان از حضور فعال و آماده‌باش نیروهای پلیس‌راه در سراسر جاده‌های این استان و برخورد شدید با تخلفات حادثه‌ساز به‌منظور حفظ نظم جاده‌ها و امنیت مسافران خبر داد.

انتهای پیام/

R41366/P1492/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۷۴۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: انسداد محور بندر امام خمینی(ره)_آبادان رفع و تردد در این محور روان است.

محمد جولانژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا از خوزستان اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۹ شب گذشته (جمعه ۱۴ اردیبهشت) محور بندر امام به آبادان در محدوده شهرستان شادگان به علت بارش شدید و افتادن تعدادی دکل برق فشار قوی مسدود شده بود.

وی افزود: با تلاش نیروهای راهداری و پلیس راه ترافیک ایجاد شده به در محور، به باند مقابل هدایت شدمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته توسط راهداران و اداره برق، دکل‌های آسیب دیده جمع آوری و محور پس از چند ساعت شب گذشته بازگشایی شد.

جولانژاد بیان کرد: در حال حاضر تردد در محور بندر امام خمینی (ره) _آبادان روان است.

کد خبر 750559

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • ترافیک در مسیر بازگشت از شمال/ جوی آرام در دیگر جاده‌های کشور
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال یکطرفه شد
  • محور چالوس یک طرفه شد