Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرونده آسیابری در لیگ جهانی کاراته وان آلمان با سه برد و یک شکست بسته شد.

به گزارش ایسنا، در دومین روز لیگ جهانی کاراته وان آلمان، امروز علی اصغر آسیابری نماینده وزن منهای 75 کیلوگرم ایران به روی تاتامی رفت که ابتدا موفق شد کارل میستر کاراته کا کشور میزبان را با نتیجه 3 بر صفر از پیش رو بردارد. او در دومین دیدار دومنیک وایکس از توباگو را یک بر صفر برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسیابری در سومین مبارزه به مصاف گوستاو دومنیکو از دومنیکن نیز با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.
چهارمین دیدار نماینده وزن 75 کیلوگرم مقابل یوتا موری از ژاپن دارنده طلا کاراته وان ژاپن ۲۰۱۶ و برنز کاراته وان فرانسه ۲۰۱۷ بود که 4 بر 3 شکست خورد و با توجه به شکست این کاراته کای ژاپنی برابر حریف ازبکستانی، پرونده آسیابری در کاراته وان آلمان با سه برد و یک شکست بسته شد.

دیروز نیز در روز نخست رقابت ها سعید احمدی در وزن منهای 67 کیلوگرم، ابتدا نیکلاس سانتانا از شیلی را 2 بر صفر برد.
او در دومین دیدار به مصاف فلیپ بیبریچ از لوگزامبورگ رفت و پس از تساوی صفر بر صفر در وقت قانونی مبارزه در هانتی برنده شد.

احمدی در مبارزه سوم با امیر علی دیدار از قزاقستان دیدار کرد و 4 بر 3 پیروز شد.

چهارمین مبارزه احمدی عمر کمال اغلو نایب قهرمان اروپا در سال 2013 و دارنده مدال نقره کاراته وان مراکش از ترکیه بود که موفق شد با نتیجه 8 بر صفر این کاراته کا از پیش رو بردارد.

احمدی در ادامه با گارین ماروین دارنده طلا امید های جهان در سال 2013 دیدار کرد و 10 بر 5 به برتری رسید و گام به نیمه نهایی گذاشت.

کاراته کا وزن منهای 67 کیلوگرم در نیمه نهایی به مصاف هیروتو گومیو دارنده برنز آسیا در سال 2015 از ژاپن رفت و 4 بر صفر نتیجه را واگذار کرد تا در جدول بازنده ها مبارزه کند.

احمدی برای کسب مدال برنز روز یکشنبه به میدان خواهد رفت.
امیر مهدی زاده نیز روز گذشته از صعود به فینال بازی ها باز ماند و فردا برای برنز تلاش خواهد کرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۷۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال برنز ده‌بزرگی در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا

فرنگی‌کار وزن ۶۰ کیلوگرم ایران با پیروزی در دیدار رده‌بندی، به مدال برنز رقابت‌های قهرمانی آسیا دست یافت.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های ۵ وزن دوم و پایانی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ به میزبانی بیشکک قرقیزستان، امیررضا ده‌بزرگی موفق شد با پیروزی مقابل کشتی‌گیر ازبکستان، به مدال برنز این رقابت‌ها دست یابد.

فرنگی‌کار وزن ۶۰ کیلوگرم ایران، در دیدار رده‌بندی مقابل بایراموف از ازبسکتان قرار گرفت که در همان وقت اول مقتدرانه با نتیجه ۹ بر صفر حریف خود را شکست داد تا با کسب مدال برنز، به کار خود در این رقابت‌ها پایان دهد.

ده‌بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر جوی هوانگ از چین تایپه را از پیش‌رو برداشت. وی در دور سوم اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت اما در این مرحله مقابل ژولامان شارشنبکوف دارنده ۲ مدال طلای جهان در ۳ دقیقه و ۲۳ ثانیه با نتیجه ۹ بر صفر شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • یک مدال نقره و یک برنز سهم کشتی گیران فارسی در مسابقات آسیایی
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید + فیلم
  • مدال برنز ده‌بزرگی در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • امیررضا ده بزرگی صاحب نشان برنز شد
  • امیررضا ده بزرگی صاحب نشان برنز شد*
  • برنز 60 کیلوی آسیا به ده بزرگی رسید
  • ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • ۲ نشان طلا، ۱ نقره و ۱ برنز برای نمایندگان ایران در پنج وزن نخست
  • شکست عجیب دادمرز در فینال/ محمدی برنز گرفت