Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - با اعلام محمد مهدي برادران هنوز شرايط ميزباني از دو تيم سرخابي پايتخت در ورزشگاه امام رضا فراهم نشده است.
به گزارش "ورزش سه"، طبق اعلام رئيس هيئت فوتبال استان خراسان رضوي روز 25 شهريور ماه و پس از اخبار مختلفي که در مورد زمان افتتاح ورزشگاه امام رضا وجود داشت، اين ورزشگاه با برگزاري يک ديدار دوستانه ميان منتخب مشهد و کربلا افتتاح مي شود، تا از اين به بعد دو نماينده شهر مشهد ديدارهاي خود را در اين ورزشگاه انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز 24 آبان ماه تيم سياه جامگان بايد طبق برنامه ليگ هفدهم پذيراي استقلال در مشهد باشد؛ ديداري که مي تواند اولين ديدار مهم اين ورزشگاه لقب گيرد؛ با اين حال رئيس هيئت فوتبال استان خراسان رضوي مي گويد که امکان برگزاري اين ديدار وجود ندارد، چرا که هنوز ورزشگاه امام رضا براي برگزاري ديدارهايي از اين دست آمادگي ندارد.
برادران درباره احتمال برگزاري ديدار استقلال و پرسپوليس با تيم هاي مشهدي در ورزشگاه امام رضا مي گويد: « بازي تيم هاي مشهدي با استقلال و پرسپوليس در هر وضعيتي در ورزشگاه ثامن برگزار مي شود چراکه ورزشگاه امام رضا براي ميزباني از اين 2 تيم مطرح ظرفيت محدودي دارد. نکته حائز اهميت اين است که يخ برگزاري بازي در ورزشگاه امام رضا با ديدار دوستانه منتخب مشهد و منتخب کربلا مي شکند. پس از اين بازي هم با توجه به سياست هاي آستان قدس رضوي و برنامه سياه جامگان و پديده شرايط برگزاري بازي در اين ورزشگاه فراهم مي شود.»
تمام اين صحبت ها در شرايطي مطرح مي شود که رياست تربيت بدني آستان قدس پيش تر اعلام کرده بود که ورزشگاه امام رضا پتانسيل برگزاري 1 مسابقه طي 2 هفته را دارد و با توجه به صحبت هايي که در مورد ميزباني از دو تيم استقلال و پرسپوليس مطرح مي شود و ابهاماتي که در اين خصوص وجود دارد، بايد ببينيم در آينده اولين مسابقه ي رسمي چه زماني در اين ورزشگاه و به ميزباني چه تيمي کليد خواهد خورد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۷۴۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یکی از حساس‌ترین و سرنوشت‌سازترین مسابقات فصل فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه در ورزشگاه آزادی میان دو غول لیگ برتر برگزار می‌شود؛ دیداری که همواره و حتی جدا از حساسیت‌ جدولی نفس‌گیر و مهیج بوده و حالا که پرسپولیس باتوجه به دیدار سخت استقلال در تبریز با امیدواری برای گرفتن صدر جدول وارد میدان می‌شود و سپاهان هم نیم‌نگاهی به قهرمانی دارد، تصور کنید چه دیدار جذابی انتظار هواداران فوتبال را می‌کشد.

به نقل از ورزش سه برای رسیدن به این مسابقه سپاهان که در بازی‌های اخیر سه پیروزی پیاپی به دست آورده آخرین تمرین خود را در ورزشگاه نقش جهان برگزار کرد تا باتوجه به شرایط مطلوب چمن این استادیوم آماده دیدار حیثیتی و تعیین کننده شود.

جالب اینکه عکاس سپاهان نیز باتوجه به اهمیت دیدار سپاهان برابر پرسپولیس نگاه متفاوتی به آخرین تمرین مورایس و شاگردانش داشته که ظهر روز سه‌شنبه و پیش از پرواز تیم به تهران انجام شد. او با استفاده از تکنیک ضد نور در هنر عکاسی طوری قاب‌های خود را بسته که در تصاویر ثبت شده سایه‌ای از آنها به تصویر درآمده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901690

دیگر خبرها

  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • حضور آندرانیک تیموریان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • وضعیت ورزشگاه یادگار امام یک ساعت مانده به بازی تراکتور-استقلال
  • پیکان درخواستی برای میزبانی از استقلال در قزوین نداشته است
  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)
  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!
  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور