Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@14:23:59 GMT

قاسم رضیعی: از همه متسابقان طلب حلالیت دارم

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۷۵۱۶۵

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، قاسم رضیعی، قاری بین المللی و از داوران چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با انتشار متنیاز داوری مسابقات قرآن خداحافظی کرد. در ذیل متن این خداحافظی را می‌خوانید؛
«با سلام و تبریک عید سعید غدیر خم به همه علاقه‌مندان به ساحت قرآن کریم و ائمه اطهار علیهم السلام خاصه وجود نازنین مولای متقیان علی علیه السلام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیز مانند سی و نه دوره گذشته با تمام فراز و نشیب‌ها، سختی‌ها، راحتی‌ها، خوشی‌ها و ناخوشی‌ها به پایان رسید.
فارغ از اینکه چه کسی رتبه برتر را کسب کرد همه ما موفق شدیم در محضر قرآن باشیم و این توفیق بزرگی است و باید قدر بدانیم. اما این بنده سراپا تقصیر گرچه در پیشگاه خداوند متعال شهادت می‌دهم که تمام سعی خود را در رعایت عدالت در قضاوت نمودم، اما با دیدن اختلافات ناچیز نمرات نفرات برتر به این موضوع اعتراف می‌کنم که با سازوکار فعلی و آیین‌نامه‌های موجود حداقل در مورد صوت و لحن اعمال سلیقه‌های مختلف در داوری گرچه بدون قصد و غرض باشد؛ اما به هیچ وجه نمی‌تواند اختلاف چند صدمی نمرات را توجیه کند.
در آیین نامه‌ها مواردی وجود دارد که اختلاف سلیقه داوری گاهی تا چند نمره وجود دارد پس چطور می‌توان انتظار داشت که شخصی با یک صدم اختلاف اول یا دوم شود؟ آنهم در ماراتن سختی که مدیران برگزارکننده مسابقات معمولاً اجرا می‌کنند و از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب بدون وقفه داوران را مجبور به داوری آن هم در این سطح بالا می‌نمایند و انتظار دارند داوران در کمال انصاف به دقت تمام موارد داوری را در نظر بگیرند که این امر محال و محال و محال است.
اینجانب ضمن تشکر از همه عزیزانی که به این حقیر لطف داشته و دارند و با کمال احترام به دیگر داوران عزیز از همه عزیزانی که مورد قضاوت این حقیر قرار گرفته‌اند، طلب حلالیت می‌کنم و از داوری مسابقات قرآن خداحافظی می‌کنم و امیدوارم خداوند منان با لطف و کرم خود این بنده گنهکار را مورد رحمت و غفران قرار دهد و مجدداً از تمامی قرآنیان عزیز که احیاناً به خاطر خطاهای داوری از این حقیر متضرر شده‌اند، حلالیت می‌طلبم».

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۷۵۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مویدی معاون پرورشی، سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۲۰۰ دانش آموز در رشته‌های حفظ، قرائت، احکام، اذان و مداحی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد