Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه شبکه خبری یورونیوز، این مقام آمریکایی که خواست نامش فاش نشود روز گذشته افزود: قرارداد تسلیحاتی آمریکا وبحرین شامل خرید 19 هواپیمای اف 16 تولید لاکهید مارتن به ارزش 2.7 میلیار دلار است.

همچنین وزارت خارجه آمریکا با فروش دو قایق گشتی و221 موشک ضد تانک به علاوه عملیات نوسازی ناوگان دریایی کنونی بحرین موافقت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قایق گشتی ۳۵ متری مجهز به مسلسل، ۲۲۱ موشک ضد تانک ساخت شرکت «ریتیون» و ۱.۸ میلیارد دلار برای ارتقاء ناوگان جت‌های اف-۱۶ فعلی این کشور دیگر دیگر مفاد این بسته تسلیحاتی را تشکیل می‌دهند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا ماه مه بعد از دیدار با پادشاه بحرین گفت که روابط واشنگتن با منامه بهبود پیدا خواهد کرد.

علی‌رغم این، باب کورکر، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنا یک ماه بعد گفت که کنگره آمریکا تا زمانی که کشورهای عضو شورای همکاری مناقشات خود با قطر را حل نکنند از فروش تسلیحات به آنها جلوگیری خواهد کرد.

علی‌رغم این، یک مقام آمریکایی که خواست نانش فاش نشود گفت که کمیته روابط خارجی سنا و کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا فروش این سلاح‌ها را تأیید کرده‌اند.

گروه‌های حقوق بشری قبلاً از اقدام آمریکا و کشورهای غربی برای ادامه فروش سلاح به بحرین که حقوق شهروندانش را نادیده می‌گیرد ابراز کرده‌اند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۷۵۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و سپاهان در شرایطی بازی اخیرشان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر را مقابل هم برگزار کردند و در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رسیدند که حواشی این بازی که بیشتر مرتبط به سکوهای دو تیم بود، همچنان ادامه دارد.

مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مسعود سعیدی، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان شب گذشته در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهاراتی را علیه یکدیگر مطرح کردند و البته صحبت‌هایی هم درباره حمایت‌ها از دو باشگاه توسط فدراسیون و ... داشتند.

این اظهار نظرها توسط مدیران روابط عمومی و رسانه‌ای دو باشگاه با واکنش سریع کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همراه شده و احتمالا جرایمی برای هر دو طرف در نظر گرفته شود.

در اطلاعیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون این موضوع آمده است: «با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می‌شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.»

دیگر خبرها

  • آمریکا این بار با اف ۱۵ های جدید جیب عربستان را خالی می‌کند
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • چرا مقاومت بحرین شرکت «تراک‌نت» اسرائیل را هدف قرار داد؟
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • عادی سازی روابط با اسرائیل، شرط امضای توافقنامه دفاعی آمریکا و عربستان
  • گشتی در اقتصاد جهان | صادرات گاز ترکمنستان به چین از روسیه بیشتر شد
  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی