Web Analytics Made Easy - Statcounter

رباط کریم- فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری باقیمانده عوامل تیراندازی در شهرک «آفتاب» پرند خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فرامرز عبدالله زاده پاشاکی بعد از ظهر شنبه طی سخنانی در خصوص تیر اندازی شهرک «آفتاب» پرند اظهار داشت: شب گذشته با تلاش شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی، تعدادی دیگر از عوامل تیراندازی شهرک آفتاب پرند دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: متاسفانه رئیس این باند، مخل نظم و امنیت شهرستان رباط کریم و اهل و ساکن این شهرستان است.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم گفت: در بازرسی از منزل عوامل تیراندازی در شهرک آفتاب پرند، تعدادی سلاح سرد غیر متعارف و گاز اشک آور و مشروبات الکلی کشف شده است.

وی گفت: این عوامل، در آینده نزدیک جهت بازسازی صحنه به محل در گیری اعزام می شوند.

عبدالله زاده پاشاکی، اضافه کرد: دستگیر شدگان اعترافات زیادی در خصوص ارتکاب بزه در سطح شهرستان دارند که در زمان خود رسانه ای خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از همه مسولین شهرستان به ویژه دستگاه قضایی شهرستان رباط کریم و ناحیه دادسرای پرند قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش، شامگاه دوشنبه 13 شهریور، عده ای اراذل و اوباش با داشتن سلاح های سرد و گرم در خیابان «صیاد شیرازی» شهرک «آفتاب» پرند تیر اندازی کرده و آسایش اهالی محل را سلب کرده بودند، که پلیس در کمتر از یک ساعت، 8 نفر را در این خصوص با تعقیب و گریز در شهرک «آبشناسان» دستگیر کرد.

اراذل و اوباش با دو خودرو سمند و یک خودرو پژو به شهرک آفتاب پرند، حمله کرده بودند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۷۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد

سرهنگ علی تجری گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر قطع و غارت درختان جنگل قرن آباد، به محض دریافت گزارش وقوع حادثه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ تجری افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی و پلیسی انجام شده، متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گرگان با اشاره به اقرار متهم به جرم، خاطرنشان کرد: پرونده پس از جمع بندی نهایی به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی تحویل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • عوامل ساخت و ساز غیرمجاز در شهرکرد دستگیر شدند
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • عامل تیراندازی مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد