Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@06:33:53 GMT

سکانس‌های برتر لیلی با من است

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۷۵۹۵۶

سکانس‌های برتر لیلی با من است


بازگشت به بالای صفحه 0 .به کانال تلگرام ما بپیوندید برچسب ها: سکانس‌ طلایی ، لیلی با من است ، کمال تبریزی ، پرویز پرستویی نظر شما نام: ایمیل: * نظر: سینما سکانس‌های برتر لیلی با من است «لیلی با من است» چهارمین فیلم بلند سینمایی کمال تبریزی در مقام کارگردان است. صادق مشکینی، فیلمبردار تلویزیون، که بسیار زیاد از جبهه و جنگ می‌ترسد، برای اینکه بتواند از صندوق تلویزیون وام بگیرد تا خانه نیمه‌ساخته‌اش را تکمیل کند، باید برای فیلمبرداریِ فیلمی مستند از اسرای عراقی به منطقه جنگی برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق شبانه وصیتی تنظیم می‌کند و فردا صبح به‌همراه آقای کمالی عازم منطقه می‌شود و صادق برای اینکه پایش به جبهه و منطقه جنگی و خط مقدم نرسد، حوادث عجیب و غریبی رقم می‌زند... . پرویز پرستویی، محمود عزیزی، شهره لرستانی، رحمان باقریان، مهدی فقیه، هدایت‌الله نوید، حسین معلومی، رحیم مهدی‌خانی و... مقابل دوربین مجتبی رحیمی نقش آفرینی کردند و بهنام ابطحی موسیقی متن این فیلم سینمایی را ساخت. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در «تابناک» می‌بینید. انیمیشن کوتاه راه‌های نفرت انیمیشن کوتاه «راه های نفرت / Paths of Hate» به کارگردانی دامینا نینو پلاتیژ، داستانی کوتاهی از وجهه خبیث درونی هریک از ماست که می‌تواند ما را تا نفرتی کور بکشاند. این انیمیشن کوتاه را در «تابناک» می‌بینید. سکانس‌های برتر سالاد فصل سالاد فصل فیلمی به کارگردانی فریدون جیرانی و محصول سال 1383 است که 1384 اکران شد. این فیلم داستان لیلا –با بازی لیلا حاتمی- است که طی اتفاق‌هایی با حمید دوستدار آشنا می‌شود و این آشنایی مسیر جدیدی را پیش روی او قرار می‌دهد، غافل از این که عادل مشرقی دل بسته اوست... خسرو شکیبایی، لیلا حاتمی، محمدرضا شریفی‌نیا، مهناز افشار، رضا کرم‌رضایی، زهرا سعیدی، انوشیروان نعیمی، علی‌اصغر طبسی، نیلوفر دوستی و علی طباطبایی مقابل دوربین حسین ملکی رفتند و شکیبایی برای نقش آفرینی در این اثر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل مرد را در بیست و سومین جشنواره فیلم فجر به دست آورد. کارن همایونفر موسیقی متن این فیلم را ساخت و نازنین مفخم نیز تدوین این اثر را برعهده داشت. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در «تابناک» تماشا می‌کنید. حرف‌های بهاره رهنما پس از ازدواج بهاره رهنما پس از ازدواج دومش با همراه همسرش در یک گفت و گو درباره آنچه رخ داده سخن گفته و به شایعات نیز پاسخ داده است. مهم ترین بخش‌های این گفت و گو را در «تابناک» می‌بینید. فارسی العریبة صفحه نخست تابناک جهان اقتصادی ورزشی اجتماعی مجلس ویدیو درباره ما تماس با ما خبرنامه پیوندها جستجو آرشیو آب و هوا اوقات شرعی RSS تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۷۵۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سکانس خنده‌دار از حرف زدن نعیمه نظام‌دوست به زبان روسی

چند روزی از پخش برنامه اسکار با اجرای مهران مدیری می‌گذرد، اما همچنان بخش‌هایی از آخرین قسمت آن در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

 در بخشی از این برنامه نعمیه نظام دوست، بازیگر سینما و تلویزیون تلاش کرد تا به زبان روسی صحبت کند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

tags # نعیمه نظام‌دوست ، مهران مدیری سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ببینید | ترس و وحشت یک گربه هنگام تماشای انیمیشن تام و جری
  • سکانس‌هایی از فیلم تورقوزآباد
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • نبرد شدید سنجاب مادر با مار سرسخت
  • سکانس‌هایی از فیلم های پاور
  • این سکانس خلیل و سلمان در سریال نون خ پربازدید شد | ویدئو
  • (ویدئو) پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی
  • (ویدئو) سکانس خنده‌دار از حرف زدن نعیمه نظام‌دوست به زبان روسی