Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@06:13:01 GMT

عشقی به فینال رسید؛ هاشمی و زارع در رده‌بندی

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۷۶۳۲۱

عشقی به فینال رسید؛ هاشمی و زارع در رده‌بندی

با پایان رقابت های مقدماتی ۵ وزن دوم کشتی آزاد نوجوانان جهان، مهدی عشقی در ۵۴ کیلوگرم به فینال رسید و میثم زارع در ۷۶ و سید مهدی هاشمی در ۱۰۰ کیلوگرم به دیدار رده بندی رفتند.

به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، پیکارهای پنج وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان از ظهر امروز شنبه در شهر آتن یونان آغاز شد که در پایان دور مقدماتی مهدی عشقی به فینال وزن ۵۴ کیلوگرم راه یافت و میثم زارع و سید مهد هاشمی راهی دیدار رده بندی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۵۴ کیلوگرم مهدی عشقی در دور نخست به مصاف رابرت هاوارد از امریکا رفت و با نتیجه ۸ بر ۴ به پیروزی رسید. وی در مرحله یک هشتم نهایی با دمیربیک مقصوداف از تاجیکستان مبارزه کرد و ۹ بر ۷ برنده شد. وی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ولادیسلاو اوستاپنکو از اوکراین رفت و با نتیجه ۱۰ بر ۴ و ضربه فنی پیروز شد و به نیمه نهایی رسید. عشقی در این مرحله به مصاف روبرتو بلانکو از مکزیک رفت و با نتیجه ۹ بر صفر به فینال راه یافت. عشقی باید برای کسب مدال طلا با یاماگوچی از ژاپن مصاف کند.

در وزن ۷۶ کیلوگرم میثم زارع در دور نخست به مصاف یامادا از ژاپن رفت و با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد. وی در دور بعدی با بنیامین گریل از اتریش مبارزه کرد و با نتیجه ۱۲ بر صفر برنده شد. زارع در دور بعدی پاروین مالیک از هند را ۱۰ بر ۳ شکست داد و به نیمه نهایی رسید. وی در نیمه نهایی به مصاف آرون بروکس از آمریکا رفت و با قبول شکست ۱۲ بر یک برابر این حریف آماده و فنی از راهیابی به فینال بازماند و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن ۱۰۰ کیلوگرم سید مهدی هاشمی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف احمد خلیل از مصر رفت و در ۲۰ ثانیه حریف را ضربه فنی کرد.هاشمی با این پیروزی راهی یک چهارم نهایی شد و آنتیل از هند را ۱۰ بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف اسماعیل بیکنیروف از روسیه رفت و ۵ بر ۳ شکست خورد تا به جای فینال، راهی دیدار رده بندی شود. هاشمی در حالی که از حریف پیش بود، در دو ثانیه پایانی خاک شد و فینال را از دست داد.

همچنین سید عرفان جعفریان در وزن ۴۶ کیلوگرم به دلیل عدم راهیابی حریفش به دیدار فینال از گردونه رقابتها حذف شد. وی صبح امروز پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف سوتا اوگاوا از ژاپن رفت و با نتیجه ۴ بر یک پیروز شد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ادلان عسکراف از قزاقستان رفت که با نتیجه ۱۰ بر ۹ شکست خورد.


همچنین امیر حسین مقصودی در وزن ۶۳ کیلوگرم پس از باخت مقابل حریف مغول در همان دور نخست حذف شد.


دیدارهای رده بندی و فینال پنج وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان عصر فردا یکشنبه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

آزاد کشتی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۷۶۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضای منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم

وزیر ارتباطات تاکید کرد : ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد و در حال حاضر مشتریانی در سطح دنیا برای این نوع ماهواره‌ها وجود دارد.

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : با تلاش‌های جهادگرانه متخصصان ایرانی، در افق برنامه ۱۰ ساله صنعت فضایی کشور، شاهد خودکفایی و تبدیل شدن ایران به قطب فضایی منطقه خواهیم بود.

وی افزود: با وجود تثبیت فناوری‌ها در برخی حوزه‌ها، تمرکز اصلی بر بازاریابی خدمات فضایی ایران در سطح جهانی، به خصوص در زمینه پرتابگر‌های سبک و ماهواره‌های کوچک است.

زارع پور اظهار داشت : ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد و در حال حاضر مشتریانی در سطح دنیا برای این نوع ماهواره‌ها وجود دارد.

وی افزود: برای رسیدن به خودکفایی کامل و چرخش خودجوش صنعت فضایی، نیازمند سرمایه گذاری در زمینه‌های مختلف این حوزه هستیم.

وزیر ارتباطات تاکید کرد :  جمهوری اسلامی ایران با برگزاری نمایشگاه‌ها و رویداد‌های فضایی، به دنبال جذب شرکای بین‌المللی و توسعه همکاری‌ها در این زمینه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضای منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی