Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-08@20:24:18 GMT

سپيدرود ١ ملوان ٣؛ بندرنشينان فاتح ال گيلانو

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۷۶۶۶۸

خبرگزاري آريا - شاگردان نادر دست نشان موفق شدند پس از ١٢٠ دقيقه با حساب سه بر يک از سد حريف خود بگذرند و به مرحله يک هشتم نهايي جام حذفي برسند.
به گزارش "ورزش سه"، از بازي هاي مرحله يک شانزدهم نهايي جام حذفي، تيم هاي ملوان و سپيدرود يکي از حساس ترين ديدارها را برگزار خواهند کرد، ديداري که باز هم کري بين هواداران دو تيم گيلاني را داغ کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سپيدرود رشت - ملوان بندرانزلي؛ ورزشگاه شهيد عضدي رشت؛ ساعت ١٨
داور: سيدمهدي سيدمهدي کمک ها: عليرضا ايلدرم، رحيم شاهين
سپيدرود رشت: سيد محمد حسيني،سيد هادي موسوي،احمد آهي،رضا الماسخاله(٥٦ ميعاد يزداني)،مهرداد جماعتي،ميثم فردوسي(٦٦ غلامرضا رضايي)،توحيد غلامي،پويا نزهتي،حسين کعبي،عماد ميرجوان،حسين ابراهيمي
سرمربي: علي نظرمحمدي
ملوان بندرانزلي: حجت صدقي،مهيار زحمتکش،مهدي کربلايي،صائب محبي،وحيد حيدريه،امين جهان کهن،پوررحمت الله(٥٣ شهريار مقانلو)،پژمان نوري،سينا دست نشان(١١٦ محمدرضا نقدي پور)،بابک مرادي،حسين شناني(٥٣ ايمان باصفا)
سرمربي: نادر دست نشان
کارت زرد: امين جهان کهن (٢٢) از ملوان، پژمان نوري (٣٨)، حجت صدقي (٦٥) از ملوان
سيدهادي موسوي (٤٢)، ميعاد يزداني (٩٢) از سپيدرود
شرح گل:
سپيدرود ٠ ملوان ١(پژمان نوري، دقيقه ٣١) : ضربه ايستگاهي ملواني ها پشت محوطه جريمه را کاپيتان باتجربه اين تيم سوي دروازه حريف زد و به زيبايي اولين گل بازي را براي سپيدپوشان به ثمر رساند.
سپيدرود ١ ملوان ١ (دقيقه ٨٧، حسين ابراهيمي) : در حالي که بازي به دقايق پاياني نزديک مي شد خطاي زحمت کش روي نزهتي يک ضربه پنالتي براي سپيدرودي ها به ارمغان آورد و ضربه حسين ابراهيمي بر خلاف جهت صدقي گل تساوي بازي را به وجود آورد.
سپيدرود ١ ملوان ٢ (دقيقه ٩٩، بابک مرادي) : ضربه پنالتي که بابک مرادي روي خطاي آهي به دست آورده بود را خلاف جهت حسيني وارد دروازه سپيدرود کرد.
سپيدرود ١ ملوان ٣ (دقيقه 118، محمدرضا نقدي پور) : پاس در عمق بابک مرادي به محمد رضا نقدي پور باعث شد تا وي با مدافعين سپيدرود تک به تک شود و با شوتي زيبا دروازه حريف را باز کند.
دقايق حساس:
دقيقه 2 - ضربه ايستگاهي پويا نزهتي از پشت محوطه جريمه ملوان با اختلاف کمي به بيرون رفت.
دقيقه 5 - حرکت مهرداد جماعتي به داخل محوطه جريمه تيم ملوان باعث شد تا در داخل محوطه توپ به حسين ابراهيمي برسد که توپ حسين ابراهيمي با فاصله کمي به بيرون رفت.
دقيقه ١٥ - ارسال سينا دست نشان با ضربه بازيکنان ملوان همراه شد اما مدافعين سپيدرود توپ را برگشت دادند.
دقيقه ٢٠ - حرکت انفجاري نزهتي از قلب دفاع ملواني ها باعث شد تا وي از محوطه جريمه حريف عبور کند و ضربه خود را از زاويه بسته راهي دروازه کند اما اين توپ از بالاي دروازه به بيرون رفت.
دقيقه ٢٥ - ارسال کرنر از پژمان نوري را مدافعين سپيدرود با ضربه سر برگشت دادند.
دقيقه ٣٨ - ضربه ايستگاهي حسين ابراهيمي به داخل محوطه جريمه ملوان را مهدي کربلايي دفع کرد.
دقيقه ٤٠ - ضربه کرنر حسين ابراهيمي را پژمان نوري از داخل محوطه جريمه دفع کرد.
دقيقه ٤٤ - ضربه ايستگاهي از پشت محوطه جريمه را پژمان نوري به وحيد حيدريه پاس داد اما او نتوانست در محوطه جريمه توپ را کنترل کند.
دقيقه ٤٦ - ضربه کرنر حسين ابراهيمي را پژمان نوري از داخل محوطه جريمه برگرداند.
دقيقه ٥٨ - مهرداد جماعتي از جناح راست ملوان ارسال کرد که ضربه ارسالي او را پويا نزهتي گرفت و ضربه پويا نزهتي به بازيکنان ملوان برخورد کرد و توپ برگشتي را حسين کعبي با شوتي سنگين روانه دروازه ملوان کرد اما توپ با اختلاف کمي به بيرون رفت.
دقيقه ٦٠ - ارسال کرنر از سوي پژمان نوري را شهريار مقانلو با ضربه سر به سوي دروازه سپيدرود روانه کرد که ضربه او را حسيني مهار کرد.
دقيقه ٦٣ - بابک مرادي از جناح راست نفوذ و يک ارسال کرد که توپ وي را شهريار مقانلو شوت کرد که حسيني به زيبايي توپ وي را مهار کرد.
دقيقه ٦٥ - هادي موسوي مي توانست در اين دقيقه دروازه ملوانان را باز کند اما ضربه وي با برخورد به مدافع اين تيم به کرنر رفت.
دقيقه ٦٨ - ارسال ضربه ايستگاهي ميعاد يزداني در محوطه جريمه توسط مدافعين ملوان دفع شد.
دقيقه ٧٠ - شوت حسين ابراهيمي از پشت محوطه جريمه در داخل محوطه به بازيکنان ملوان برخورد کرد.
دقيقه ٧٥ - ضربه کرنر ارسالي حسين ابراهيمي را مدافعين ملوان از داخل محوطه جريمه اين تيم دفع کردند.
دقيقه ٧٦ - پاس نفوذ و ارسال بابک مرادي از سمت راست سپيدرود، را صايب محبي به سوي دروازه سپيدرود نواخت که ضربه وي به کرنر تبديل شد.
دقيقه ٨٠ - بابک مرادي بعد از حمل توپ وارد محوطه جريمه سپيدرود شد و پاس او به سينا دست نشان رسيد که توپ دست نشان را در استانه دروازه، حسين کعبي بيرون آورد.
دقيقه ٩٠ - سينا دست نشان و صائب محبي با يکديگر چند پاس رد و بدل کردند که ضربه نهايي را صائب محبي زد که توپ او با فاصله کمي به بيرون رفت.
بهترين بازيکن:
پژمان نوري در اين ديدار نشان داد هنوز هم دود از کنده بلند مي شود، رهبر ملوانان در اين ديدار علاوه بر به ثمر رساندن يک گل زيبا، به خوبي توانست نبض بازي را در اختيار بگيرد و بارها با حرکات خود آهنگ بازي تيمش را تغيير دهد.
حاشيه:
*از ساعاتي پيش از آغاز ديدار، هواداران سپيدرودي خود را به ورزشگاه عضدي کشاندند.
*بليت فروشي اين ديدار از ساعت ١٤ آغاز شد.
*به دليل آنچه عدم امنيت سکوهاي ورزشگاه عضدي عنوان مي شود سکوهاي زيادي خالي مانده و به همين دليل هواداران نمي توانند به آن قسمت راه پيدا کنند.
*پس از باز شدن درب ورزشگاه هواداران حاضر، خيلي سريع سکوها را اشغال کردند.
*به دليل کمبود جا تعداد زيادي از هواداران در کنار فنس ها ايستاده به تماشاي بازي پرداختند.
*بازي راس ساعت ١٨ آغاز شد.
*در دقيقه سيزدهم بازي و به دليل مصدوميت مهاجم ملوانان بازي براي دقايقي متوقف شد.
*هادي تأميني، بازيکن - مربي سپيدرودي ها که سابقه بازي در انزلي را دارد از روي سکوها اين بازي را تماشا ميکند.
*حسين کعبي و پژمان نوري، کاپيتان هاي دو تيم هستند که سال ها سابقه حضور در تيم ملي را در کارنامه خود دارند و در اين ديدار نيز از ابتدا به ميدان رفتند و هر دو بازيکن را مي توان از بهترين هاي نيمه اول دانست.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۷۶۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش سایت فدراسیون فوتبال آرای کمیته انضباطی در خصوص تخلف سه باشگاه مختلف را روی خروجی خود قرار داد و سه تیم استقلال، صنعت نفت آبادان و ملوان بندر انزلی را جریمه کرد.

هر سه تیم به دلیل رفتار هوادارانشان، به ترتیب ۱۰۰ میلیون تومان (استقلال)، ۱۰۰ میلیون تومان (صنعت نفت) و ۱۵۰ میلیون تومان (ملوان بندر انزلی) جریمه شدند که البته این آرا قابل تجدید نظر است. 

جریمه استقلال به دلیل پرتاب لیزر توسط تماشاگران، جریمه نفت به دلیل توهین هواداران به مقام رسمی و پرتاب لیزر و جریمه ملوان به دلیل پرتاب مواد محترقه و توهین به مقام رسمی و توقف در بازی رخ داده است.

به هر صورت ۳۵۰ میلیون تومان با سه نامه اداری نشان می‌دهد که فدراسیون‌داری هم می‌تواند در زمره شغل‌های پردرآمد در نظر گرفته شود!

دیگر خبرها

  • امباپه تقصیرها را گردن گرفت: من مقصر حذفم!
  • پاری‌ سن ژرمن از پنالتی هم شانس نیاورد (عکس)
  • کارشناس داوری: خطا روی عثمان دمبله پنالتی بود؟ + عکس
  • بدشانسی تمام‌نشدنی پی‌اس‌جی: فقط به تیرک می‌زنند
  • بدشانسی تمام نشدنی پی‌اس‌جی: فقط به تیرک می‌زنند (عکس)
  • کامبک دراماتیک استقلال با سوپرگل‌های زوج خارجی / نکونام پا پس نمی‌کشد
  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد/ جریمه نقدی صنعت نفت و ملوان
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!
  • استقلال، نفت و ملوان ۳۵۰ میلیون تومان جریمه شدند