Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-05-05@05:19:28 GMT

بهداشت رابطه زناشویی ، بعد از نزديكي

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۷۶۹۴۰

بهداشت رابطه زناشویی ، بعد از نزديكي



بهداشت رابطه زناشویی را رعایت کنید‎

برای حفظ سلامت جنسی و جلوگیری از بروز عفونت های درستگاه تناسلی زنان بایستی بعد از نزدیکی حتما توصیه ی مهم پزشکان را انجام دهند.

خانمها بعد از نزدیکی حتما دستشویی بروند

خانم ها باید بدانند که یکی از کارهای مهم بعد از نزدیکی ادرار کردن است منظور ما این نیست که بلافاصله بعد از نزدیکی از رختخواب بلند شوند بلکه برای پیشگیری از عفونت و مشکلات مقاربتی این توصیه مهم ترین اصل برای رعایت بهداشت روابط زناشویی است پس نبایدنادیده گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از نزديكيعفونت های ادراری در خانم ها به خصوص در آن دسته که فعالیت زناشویی بیشتری دارند رایج است ،در این متن از مسائل زناشویی نمناک به اهمیت چرایی ادرار کردن بعد از نزدیکی می پردازیم.

اهمیت ادرار کردن زنان بعد از نزدیکی

عفونت زمانی اتفاق می افتد که باکتری ها از طریق مجرای ادرار و مثانه وارد بدن شوند به همین دلیل ادرار کردن قبل و بعد از نزدیکی شانس عفونت را کاهش می دهد. اگر احساس می کنید ادرار دارید حتما انجام دهید نه تنها بعد از نزدیکی بلکه هروقت احساس کنید ادرار دارید و اگرادرار را خارج نکنید برگشت آن به مثانه موجب عفونت میشود.

بعضی خانمها نسبت به خانم های دیگر بیشتر در معرض عفونت هستند بعضی ها هستند که بیشتر از دیگران در معرض خطر عفونت ها و بیماری ها هستند اگر در شش ماه پیش عفونت ادراری دارید جزء آن دسته هستید.

اگر بعد از نزدیکی ادرار نمی کنید و احساس خوبی هم دارید اگر با ادرار نکردن بعد از نزدیکی مشکلی ندارید نشان می دهد که بهداشت را رعایت کرده اید و منظم ادرار کرده اید.

مجرای ادرار خانم ها کوتاه است خانم ها در مقایسه با آقایان مجرای ادرار کوتاه تری دارند به همین دلیل عفونت زودتر وارد مثانه شان می شود.

انزال خانمها بعد از نزدیکی عفونت و میکروب هادر مقعد و آلت تناسلی قرار می گیرند که امکان دارد به داخل سرایت کند و خطر ابتلا به عفونت در مثانه را بالا میبرد پس تنها راه دور کردن این بیماری با ادرار کردن بعد از نزدیکی است.

مقعد به واژینال نزدیک است بنابراین چون واژینال و مقعد به هم نزدیک هستند باکتری ها هم به راحتی به داخل سرایت می کنند پس ادرار بعد از نزدیکی اجباری است.

منبع : نمناک



دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۷۶۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستم مکان‌یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد

روزنامه معاریو در خبری اعلام کرد، بار دیگر سامانه مکان یابی در بسیاری از مناطق (فلسطین اشغالی) دچار مشکل شده و کاربران فضای مجازی در مناطق شمالی و مرکزی را دچار مشکلات جدی کرد به نحوی که محل آنها را در نزدیکی فرودگاه رفیق حریری بیروت نشان می‌داد.

در ادامه این گزارش آمده است، شامگاه جمعه و بامداد شنبه بسیاری از مناطق شاهد اختلال شدید جی پی اس بود و کاربرانی که قصد استفاده از این سامانه را داشتند خود را در مناطقی در بیروت و در نزدیکی فرودگاه بین المللی رفیق حریری در جنوب آن می‌یافتند.

این رسانه بدون اشاره به احتمال وجود حمله سایبری علیه این رژیم، ادعا کرد، اختلال مذکور برای مقابله با سلاح‌ها و سامانه‌های حزب الله صورت گرفته است تا حملات موشکی و پهپادی این حزب دچار اختلال شود و از کاربران خواست تا نقشه آفلاین اماکن پر کاربرد خود را دانلود کرده و برای سفارشات نیز از انتخاب دستی استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ترامپ به من گفت در مورد رابطه با «خانم بازیگر» حرفی نزنم
  • (اینفوگرافیک) درمان عفونت سینوس بدون دارو
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • غلبه بر عفونت سینوس بدون نیاز به دارو
  • غلبه بر عفونت سینوس : ترفندهای ساده و موثر بدون نیاز به دارو (اینفوگرافی)
  • سیستم مکان‌یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • پرواز بمب افکن‌های روسی در نزدیکی مرز آمریکا
  • پرواز بمب افکن های روسی در نزدیکی مرز آمریکا
  • یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد
  • یک سوم افراد جامعه ابتلا به مشکلات بی‌اختیاری ادرار را تجربه می‌کنند