Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-06@03:01:45 GMT

شکست یاران رونی در شب پیروزی تیم‌های لندنی

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۷۷۱۰۷

شکست یاران رونی در شب پیروزی تیم‌های لندنی

به گزارش بولتن نیوز، در ادامه بازی‌های شب نخست از هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، امشب (شنبه) 5 دیدار برگزار شد که در آن تیم‌های آرسنال، تاتنهام و چلسی به پیروزی رسیدند.

آرسنال در ورزشگاه امارات، با نتیجه 3 بر صفر بر بورنموث غلبه کرد. دنی ولبک در دقایق 6 و 50 لاکازته در دقیقه 27 گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرسنال با این نتیجه 6 امتیازی شد و به رده نهم جدول صعود کرد.

تاتنهام، دیگر تیم لندنی هم در خانه اورتون با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد که گل‌های این مسابقه را هری کین دو بار در دقایق 28 و 46 و کریستین اریکسن در دقیقه 42 زدند تا دومین شکست این فصل را به وین رونی و یارانش تحمیل کنند. تاتنهام با 3 امتیاز این بازی 7 امتیاز شد و در رده پنجم جدول قرار گرفت.

چلسی نیز مانند دو همشهری خود، به پیروزی رسید و در یک بازی خارج از خانه برابر لسترسیتی این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست داد. آلوارو موراتا در دقیقه 41 و انگولو کانته در دقیقه 50 برای چلسی و جیمی واردی در دقیقه 62 از روی نقطه پنالتی برای لسترسیتی گلزنی کردند.

در دو بازی دیگر برایتون در خانه با نتیحه 3 بر یک بر وست‌بروموویچ غلبه کرد و واتفورد در خانه ساوتهمپتون 2 بر صفر پیروز شد.

در آخرین بازی امشب لیگ برتر انگلیس، از ساعت 21 منچستریونایتد میهمان استوک‌سیتی است.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی 10 امتیازی صدرنشین است و دو تیم منچستریونایتد و چلسی هر دو با 9 امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب دوم و سوم هستند.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۷۷۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه

به گزارش خبرنگار مهر، در دور رفت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ اروپا، شامگاه پنجشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ تیم‌های فوتبال رم و لورکوزن در ورزشگاه المپیکو شهر رم به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود لورکوزن به پایان رسید.

لورکوزن یکی از شکست ناپذیرترین تیم‌های این فصل فوتبال جهان است و در این دیدار هم عملکرد بسیار موفقی داشت و در دقیقه ۲۸ اشتباه مدافع رم موجب شد توپ در درون محوطه جریمه به «گریمالدو» برسد و او هم با یک پاس «فلورین ویرتز» را صاحب موقعیت گلزنی کرد تا این بازیکن با یک ضربه دقیق توپ را به تور دروازه رم بچسباند.

در دقیقه ۷۳ هم «رابرت آندریخ» با یک شوت تماشایی برای بار دوم دروازه رم را باز کرد.

سردار آزمون در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۷۹ به جای لوکاکو برای رم به میدان آمد.

در دقیقه ۸۳ آزمون توانست در موقعیتی خطرناک صاحب توپ شود و در حالی که به دروازه لورکوزن نزدیک شده بود با مزاحمت مدافع حریف مواجه شد و نتوانست ضربه آخر را به خوبی روانه دروازه کند و دروازه بان لورکوزن ضربه آرام او را مهار کرد.

نکته قابل توجه برای سردار آزمون این است که او تحت قرارداد با باشگاه لورکوزن است و به صورت قرضی در رم حضور دارد و این دیدار به نوعی تقابل او با تیم اصلی خودش بود که نتوانست کاری از پیش ببرد.

دیدار برگشت این دو تیم به میزبانی لوزکوزن برگزار خواهد شد و رمی ها برای آنکه بتوانند راهی مرحله نیمه نهایی شوند به یک معجزه نیاز دارند.

کد خبر 6095400

دیگر خبرها

  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد
  • چلسی رقیب همشهری‌اش را گلباران کرد
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • شکست بایرن‌مونیخ در روز درخشش کاپیتان رویس
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه