Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@18:09:20 GMT

جزئياتي جديد از لباس فضايي جديد شرکت SpaceX +عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۷۷۷۹۳

خبرگزاري آريا - الون ماسک مالک شرکت اسپيس ايکس در صفحه اينستاگرام خود در رابطه با لباس فضايي اين شرکت توضيحاتي منتشر کرد.
به گزارش گروه فضاي مجازيخبرگزاري ميزان، چند هفته پيش "الون ماسک"(Elon Musk) براي اولين بار از لباس فضايي "اسپيس‌ايکس"(SpaceX) رونمايي کرد و حال به تازگي عکس ديگري از اين لباس در جلوي يک ماکت از کپسول فضايي دراگون منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين تصوير جزئيات بيشتري از اين لباس فضانوردي را نشان مي‌دهد و مهم‌ترين ويژگي آن کم‌حجم‌تر بودن اين لباس نسبت به لباس‌هاي فضايي" سازمان فضايي آمريکا" (ناسا) و ديگر آژانس‌هاي فضايي است و به گفته ماسک، اين لباس تاکنون تمام آزمايش‌ها را با موفقيت پشت سر گذاشته است.

براساس اعلام اين کارآفرين آمريکايي، اين لباس ضمن داشتن وزن کمتر از لباس‌هاي ديگر، انعطاف بيشتري داشته و چکمه‌هاي آن نيز سبک‌وزن‌تر از نمونه‌هاي ديگر هستند.
البته ذکر اين نکته نيز مهم است که اين‌لباس براي استفاده در محيط داخل کپسول‌هاي فضايي و محفظه‌هاي امن طراحي شده است و استفاده از آنها در محيط خلاء و سرد فضا براي انجام راهپيمايي مناسب نيست.
اين بدان معني است که لباس فضايي اسپيس ايکس تنها مناسب زماني است که محيط داخل فضاپيما دچار افت فشار ناگهاني شده و در آن صورت از فضانورد محافظت مي‌کند.
منبع: ايسنا
انتهاي پيام

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۷۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از دیدار بلینکن و نتانیاهو درباره رفح

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، در حالی که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بر انجام عملیات رفح اصرار دارد یک مقام آمریکایی گفت که آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در جریان گفت‌وگو با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر، مخالفت واشنگتن با حمله اسرائیل به شهر رفح در جنوب نوار غزه که میزبان آوارگان فلسطینی است، مورد تاکید قرار داده است.

به گفته مقام آمریکایی بلینکن به نتانیاهو گفته واشنگتن بدون طرح حمایت از غیرنظامیان با حمله زمینی به رفح مخالف است.

بلینکن همچنین گفته راه‌های دیگری به جز عملیات گسترده در رفح برای برخورد با گردان‌های حماس وجود دارد.

وبگاه واللا وابسته به رژیم صهیونیستی نیز به نقل از مقامات آمریکایی و صهیونیست نوشت: نتانیاهو به بلینکن اطلاع داده که هرگز توافقی که متضمن درخواست پایان جنگ باشد، نمی‌پذیرد.
این وبگاه به نقل از مقامات آورده است: نتانیاهو همچنین گفته اگر حماس بر این خواسته تاکید دارد و آن را کنار نگذارد هرگز توافقی وجود نخواهد داشت و اسرائیل به رفح حمله خواهد کرد.

این در حالی است که خبرنگار الجزیره گزارش داد که از بامداد امروز در حملات و گلوله باران رژیم صهیونیستی به شهر رفح، چهار فلسطینی از جمله ۲ کودک و یک زن شهید شدند.

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از دیدار بلینکن و نتانیاهو درباره رفح
  • بزرگترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران در مارلیک افتتاح شد
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • شرکت هسل دیزاین
  • جزئیاتی جدید از پرونده چای دبش
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ رشد ۶ درصدی ارزش سهام تسلا
  • اولین تصاویر تلسکوپ فضایی اینشتین پروب چین منتشر شد
  • ایجاد فضایی برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در خوارزم ازبکستان
  • نخستین تصاویر اشعه‌ایکس از کاوشگر چشم‌خرچنگی
  • دراگون از ایستگاه فضایی جدا می‌شود