Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@11:46:26 GMT

چگونه زخم عمیق را پانسمان کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۷۸۰۹۰

چگونه زخم عمیق را پانسمان کنیم؟


بازگشت به بالای صفحه 0 .به کانال تلگرام ما بپیوندید برچسب ها: آسپرین ، زخم ، کمک های اولیه ، پانسمان ، نحوه ، آموزش ، Deep Wound نظر شما نام: ایمیل: * نظر: سلامت چگونه زخم عمیق را پانسمان کنیم؟ اینکه بدانید چگونه باید یک زخم عمیق را پانسمان کنید شاید روزی جان شما یا شخص دیگری را نجات دهد. اولین کاری که باید انجام دهید جلوگیری از خون ریزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خون ریزی شدید می‌تواند جان شخص زخمی را به خطر انداخته و منجر به مرگ او شود. برای انجام اینکار از پانسمان یا هر پارچه دیگری که در دسترس دارید استفاده کنید. جزئیات نحوه انجام این کار را در این ویدیو ببینید. کمک‌های اولیه برای سوختگی خرافات بسیاری در مورد درمان سوختگی وجود دارد، استفاده از ماست و کره و خامه و خمیردندان یا اجتناب از شستن جای زخم با آب برای جلوگیری از ورم بعدی. اما روش درست چیست؟ بهترین کار شستن جای زخم به مدت حداقل 10 دقیقه زیر آب سرد و پوشاند روی زخم با ورقه یا کیسه پلاستیکی تمیز است. جزئیات نحوه انجام این کار را در این ویدیو ببینید. چه مسکنی برای چه دردی مصرف کنیم؟ مسکن‌های زیادی در بازار وجود دارند اما تا کنون به این فکر کرده‌اید که کدام یک برای چه دردی بهتر عمل می‌کنند؟ در این ویدیو با نحوه عملکرد معروف‌ترین مسکن‌های داروخانه آشنا شوید و زمان و مقدار مصرف آن، همراه با عوارض جانبی ناشی از مصرف آن را بشناسید. فارسی العریبة صفحه نخست تابناک جهان اقتصادی ورزشی اجتماعی مجلس ویدیو درباره ما تماس با ما خبرنامه پیوندها جستجو آرشیو آب و هوا اوقات شرعی RSS تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۷۸۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه ساخت لیفتراک در کارخانه + فیلم

لیفتراک وسیله‌ای است که در انبار بسیاری از کارخانه‌ها و حتی گمرک و مراکز ترخیص بار یافت می‌شود. این وسیله به کار جابه‌جایی بارها سرعت بخشیده است. در ویدئوی زیر مراحل ساخت لیفتراک‌ها را در کارخانه مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • چین میزبان رایزنی نمایندگان فتح و حماس
  • خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است
  • ساخت دستگاه حفاری تا عمق ۳ هزار متری توسط محققان پژوهشگاه اقیانوس‌شناسی
  • ساخت دستگاهی برای حفاری عمق تا ۳ هزار متری توسط محققان پژوهشگاه اقیانوس شناسی
  • جراح ماهی ؛ از جالب ترین شگفتی های خلقت با 30 سال عمر (+عکس)
  • قلیان اکسیژن؛ یک پک عمیق به سمت ناکجا؟!
  • آسفالت فرسوده کمربندی یزد صدای رانندگان را درآورد + فیلم
  • فراجا مرزبان حجاب است/ متولیان فرهنگی حجاب و عفاف بیدار باشند
  • نحوه ساخت لیفتراک در کارخانه + فیلم
  • صنعت حمل و نقل بین المللی: مروری جامع با نگاهی عمیق به نقش هوش مصنوعی