Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - طوفان سهمگين ايرما به ايالت فلوريدا در آمريکا رسيده است و مسوولان محلي براي تامين نظم دربخش هايي از اين ايالت مقررات منع آمد و شد شبانه به اجرا گذاشته شده است.
به گزارش پايگاه خبري شبکه العالم اين مقررات خاص از ساعت هشت شب شروع مي شود. مسئولان امنيتي و انتظامي اين مقررات را در بخش ميامي به اجرا گذاشته اند و هدف از آن ارتقاي ضريب امنيتي در شرايط بحراني پيش آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درهمين حال منابع آمريکايي گزارش کردند که مقامات ايالت جرجياي آمريکا از 540 هزار نفر از ساکنان شرق اين ايالت خواسته اند که خانه هاي شان را تخليه کنند
از سوي ديگري در شرايطي که طوفان سهمگين ايرما ايالت فلوريداي آمريکا را به جولانگاه خود تبديل کرده است؛ وجود صدها جرثقيل روي ساختمان هاي در دست ساخت به نگراني براي مسئولان و مردم تبديل شده است.
ساخت و سازها در اين ايالت بسيار گسترده است. با توجه به وجود آسمانخراشها و ساختمانهاي مرتفع در بخشهاي زيادي از اين ايالت، فعاليت جرثقيل هاي ساخت و ساز کاملا عادي به نظر مي رسد. اما حالا با رسيدن طوفان سهمگين ايرما به اين منطقه، نگراني هاي زيادي درباره اين مسئله بوجود آمده است و اينکه اين طوفان سبب افتادن جرثقيل ها شود. با رسيدن شدت طوفان به بيش از يکصد کيلومتر در ساعت، خطر سقوط جرثقيل ها جدي مي شود حتي اگر آنها را با پايه هاي فلزي يا امثال آن مستحکم کرده باشند.
فرمانداري فلوريدا هم روز شنبه اعلام کرد که با نزديک شدن توفان ايرما به اين ايالت تاکنون نزديک به 6 ميليون و 300 هزار تن از ساکنان آن هشدار تخليه دريافت کرده‌اند.
خبرگزاري فرانسه گزارش کرد تنها در 24 ساعت گذشته از 700 هزار تن از ساکنان فلوريدا خواسته شد که خانه‌هاي خود را ترک کنند و با توجه به شدت اين توفان، بيم آن مي‌رود که افراد بيشتري از جمعيت 20 ميليوني اين ايالت ناچار به تخليه شوند.
ريک اسکات فرماندار فلوريدا پيش از اين گفته بود که از آنجايي که اين توفان در بالاترين درجه دسته‌بندي شده است، همه ساکنان اين ايالت بايد آماده تخليه باشند.
ايرما که سرعت آن گاه به 180 مايل (290 کيلومتر) در ساعت مي‌رسد، در روزهاي گذشته اين توفان جزايري در کارائيب از جمله بارابودا، سن مارتين و ويرجين را درنورديد، درختان را از جا کند و خانه‌ها و بيمارستان‌ها را ويران کرد.
رسانه‌هاي محلي روز شنبه گزارش کردند که در پي اين توفان، شش تن در روزهاي گذشته در جزاير ويرجين و آنگويلا جان باختند و خسارات سنگيني به مناطق مختلف وارد شد. شمار کشته‌ها در جزاير کارائيب در مجموع بيش از 20 تن است.
ايرما اکنون در نزديکي سواحل شمالي کوبا است و به زودي به ايالت فلوريداي آمريکا مي‌رسد. همچنين توفان ديگري به نام خوزه به سمت جزاير کارائيب در حرکت است.
آژانس هواشناسي فرانسه روز شنبه بالاترين درجه هشدار را براي ساکنان جزيره‌‌هاي سن بارتلمي و سن مارتن که جزو قلمرو اين کشور قرار دارند، صادر کرد.
اين نهاد به مردم اين مناطق هشدار داده است که با فرا رسيدن توفان خوزه بايد به انتظار بارش باران‌هاي سيل‌آسا و وزش بادهايي‌ باشند که سرعت آن‌ها تا 120 کيلومتر در ساعت مي‌رسد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۷۸۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: عفاف و حجاب یک اصل و راهبرد در دین مبین اسلام است که در رشد و بالندگی انسان و جامعه موثر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: در فرآیند پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی نقش زنان مومنه و محجبه یک اصل انکار ناپذیر است.

وی در ادامه با اشاره به هزینه‌های میلیاردی جهان غرب در مسایل مرتبط با زنان افزود: دخالت استکبار در تمامی جنگ‌ها، مصیبت‌ها، کشتارها و … در اقصی نقاط جهان آشکار است و به طور نمونه در ملی شدن صنعت نفت، کودتای ۲۸ مرداد و توطئه‌های پس از انقلاب در قبال خواست مردم ایران ایستاد.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: غرب با از میان برداشتن حجاب درصدد از بین بردن اصل و اساس خانواده، نابودی تربیت دینی و توجه به آموزه‌های دینی که موجب رشد شخصیت والای زنان می‌شود، است.

حجت الاسلام نوری گفت: مردم ایران اسلامی باید چالش تحمیلی استکبار علیه مقوله راهبردی حجاب را از میان بردارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خاطر نشان کرد: هجمه به دین مبین اسلام در زمان امام جعفر صادق (ع) مشابه عصر کنونی است.

وی با اشاره به تلاش همه جانبه دشمن برای هجمه به دین بیان کرد: جهاد تبیین راه برون رفت از این چالش بزرگ است.

حجت الاسلام نوری اظهار کرد: جوانان غربی با بی‌اعتمادی به رسانه‌های کشورهایشان شعار نابودی رژیم صهیونیستی سر می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به تظاهرات دانشجویان ۴۰ دانشگاه آمریکا بر علیه صهیونیست‌های خبیث و اشغالگر گفت: بازداشت دو هزار دانشجو که صرفاً برای دفاع از مظلومین فلسطین به میدان آمده بودند، دروغ بودن آزادی بیان در این کشور را اثبات کرد.

وی تصریح کرد: عملیات وعده صادق نشان دهنده قدرت روزافزون جمهوری اسلامی ایران و ضعف رژیم صهیونیستی و حامیانش در قبال انقلاب اسلامی است.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: دوران ائتلاف‌های غربی بر علیه مسلمانان گذشته است و جبهه مقاومت با اتکا به جوانان مومن و انقلابی دیگر اجازه تفکر ایجاد ائتلاف‌هایی از این دست را به استکبار را نمی‌دهد.

کد خبر 6095579

دیگر خبرها

  • هزاران صهیونیست برای سرنگونی نتانیاهو شعار دادند
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر
  • جریان گاز ساکنان مسکن مهر کهک قطع می‌شود
  • تپه‌های باستانی قم میراث‌دار گنجینه تاریخ هزاران ساله
  • رشیدپور همچنان دنبال جایی برای انتشار «ساعت صفر» است
  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد
  • سیل در برزیل جان ۲۹ نفر را گرفت
  • خبر‌های رسانه - ۱۳ اردیبهشت
  • تصویر هوایی از متفرق کردن دانشجویان دانشگاه جنوب فلوریدا با گاز اشک‌آور (فیلم)
  • تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)