Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر رعایت مسائل زیست محیطی توسط شرکت پتروشیمی نگین مکران گفت: امیدوارم این پروژه هرچه سریعتر به اتمام برسد چرا که منجر به افزایش اشتغال می شود.

به گزارش ایسنا، حسینعلی شهریاری با بیان اینکه کارهای بسیار خوبی توسط شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران در استان سیستان و بلوچستان انجام شده است، گفت: امیدوارم با ادامه رعایت مسائل زیست محیطی توسط این مجموعه، شاهد توسعه‌ای موفق از صنعت در منطقه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم زاهدان در خانه ملت، بیکاری را از عمده مشکلات مردم استان سیستان و بلوچستان عنوان و تصریح کرد: ان‌شاء الله با راه‌اندازی تمام فازهای این پروژه شاهد رفع بسیاری از مشکلات استان باشیم و بتوانیم ارزش افزوده‌ای مناسب برای استان ایجاد کنیم.

شهریاری با اشاره به بازدید سال گذشته‌اش از شهرک پتروشیمی مکران با تاکید بر بومی‌گزینی در این پروژه خاطرنشان کرد:‌ مقرر شده است در صورت وجود نیروهای بومی متخصص، این شرکت از نیروهای بومی موجود استفاده کند و اگر تخصصی مورد نیاز بود که در استان وجود نداشت، از خارج از استان تامین نیرو شود.

وی در ادامه تاکید کرد: امیدوارم مدیران شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران به این وعده جامه عمل بپوشانند تا شاهد کاهش آمار بیکاری در استان سیستان و بلوچستان باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان وجود بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی در استان متبوعش را نبود شغل و آمار بالای بیکاری دانست و تاکید کرد: ایجاد اشتغال توسط شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران تاثیر بسیار زیادی در ایجاد امنیت و کاهش آمار ناهنجاری‌های اجتماعی دارد.

شهریاری در پایان با تاکید بر تسریع اجرای پروژه‌های شرکت پتروشیمی توسعه نگین مکران تصریح کرد: امیدوارم تمام فازهای این پروژه ‌به اتمام برسد تا بتوانیم شاهد رونق اقتصادی در استان سیستان و بلوچستان باشیم؛ چرا که اجرای پروژه‌های عظیمی از این دست تاثیر بسیار مثبتی در محرومیت‌زدایی و ایجاد امنیت در استان خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۸۰۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، گفت: ۴۰۰ مسئول ایمنی در کارگاه‌های تولیدی، خدماتی و عمرانی این استان بر اجرای دستورالعمل‌های ایمنی و بهداشت کار نظارت می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، خلیل احمد سلامی صبح امروز در جلسه با مسئولین ایمنی استان، اظهار داشت: 400 مسئول ایمنی در کارگاه‌های تولیدی، خدماتی و عمرانی این استان بر اجرای دستورالعمل‌های ایمنی و بهداشت کار نظارت می‌کنند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ایمنی و بهداشت کار از مهترین مسائلی است که هر فرد در هر سطحی در محیط کار و زندگی باید به آن توجه کند، زیرا غفلت از آن باعث صدمات و ضایعات جبران ناپذیری می شود.

وی با بیان اینکه آموزش نکته کلیدی پیشگیری از حوادث کار است، افزود: طبق قانون کار، کارگاه‌ها پیش از راه‌اندازی باید چارچوب ایمنی را داشته و آموزش‌های لازم را به نیروهای خود داده باشند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در سال گذشته با مجموع اقدامات نظارتی بازرسان کار و ارائه آموزش‌های کاربردی به جامعه هدف، میزان حوادث ناشی از کار در استان نسبت به سال قبل‌تر، 10 درصد کاهش یافت. 

سلامی از فعالیت 396 کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار در سیستان و بلوچستان هم خبر داد و گفت: از وظایف کمیته‌ حفاظت فنی و بهداشت کار می‌توان به طرح مسائل و مشکلات حفاظتی و بهداشتی در جلسات کمیته و ارائه پیشنهادات لازم به کارفرما برای رفع نواقص و سالم سازی محیط کار و همکاری با کارشناسان بهداشت حرفه‌ای و بازرسان کار برای اجرای مقررات حفاظتی و بهداشت کار اشاره کرد. 

وی تأکید کرد: جلب مشارکت کارگران در برنامه‌های ایمنی و آموزش‌های لازم در این زمینه نیز منجر به پیشگیری از حوادث ناشی از کار و رشد بهره‌وری در تولید می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • مشارکت مردم توسعه سیستان و بلوچستان را شتاب می‌بخشد
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد
  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • پرداخت بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به ‌سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • اشتغال بیش از ۶۴ هزار نفر در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان