Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-27@15:50:54 GMT

مرسدس خودرویی سوخت سلولی در راه دارد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۸۱۷۲۴

مرسدس خودرویی سوخت سلولی در راه دارد

تین‌نیوز |

مرسدس گزینه ای دیگر را به برنامه خود برای نمایشگاه خودروی فرانکفورت افزوده است.

به گزارش خبرخودرو، این خودروساز آلمانی علاوه بر ابرخودرویی جدید و یک هاچ بک برقی کانسپت در نمایشگاه امسال از GLC سوخت سلولی نیز رونمایی خواهد کرد. این کراس اوور کامپکت لوکس یک خودروی برقی شارژی خواهد بود که از سوخت سلولی هیدروژنی نیز بهره برده و بخشی از استراتژی بزرگ تر مرسدس برای عرضه خودروهای برقی بیش تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

GLC F-Cell منحصر به فرد خواهد بود چرا که اولین خودروی سوخت سلولی شارژی تولیدی محسوب می شود. باطری لیتیوم یونی بزرگ این خودرو می تواند به واسطه سلول سوختی هیدروژنی یا با شارژ خارجی مشابه یک خودروی برقی شارژ شود. این ساختار منطقی است چرا که سیستم سوخت گیری هیدروژنی فعلا به طور کامل در دسترس نیست. مرسدس اعلام کرده طیف حرکتی کلی GLC F-Cell در حدود 500 کیلومتر خواهد بود و خودرو قادر است مسافتی 50 کیلومتری را تنها با نیروی باطری طی کند.

آب تنها چیزی است که خودروهای سوخت سلولی تولید می کنند.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۸۱۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی

تین نیوز

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: در حال حاضر نزدیک به ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شده که ظرف روزهای آینده عرضه خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهدی ضیغمی در حاشیه نشست خبری ایران اکسپو ۲۰۲۴ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیاری از افرادی که در سامانه ثبت نام کردند، منتظر هستند خودرو مورد علاقه شان وارد شود و به همین دلیل تاکنون از ۳۰ هزار نفر که در سامانه بودند، ۱۵ هزار نفر خودروی خود را انتخاب کردند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر خودروهای زیادی در گمرکات و مناطق آزاد هست. بیش از ۱۲ تا ۱۳ هزار خودرو دپو در مناطق آزاد و کشور هست که این خودروها فقط منتظر توافق های داخلی در وزارت صمت و بانک مرکزی هستند تا ترخیص شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: واردات خودروهای جانبازان هم فقط مربوط به سازمان توسعه تجارت نیست و کار سازمان در این رابطه انجام شده و منتظر هستیم بانک مرکزی مدل تخصیص ارز و بنیاد شهید هم گروه هایی که قرار است ارز بگیرند را مشخص کند.

ضیغمی با بیان اینکه ظرف چند روز آینده اولین عرضه خودروهای برقی انجام خواهد شد، گفت: در حال حاضر نزدیک به ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شده که ظرف روزهای آینده عرضه خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند
  • (تصویر) هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز‌ترین محصولات خودرویی جهان در چین
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روزترین محصولات خودرویی جان در چین (+گزارش تصویری)
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • خودروی سفارشی محمدرضاشاه پهلوی هم برقی شد! /عکس