Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@22:51:39 GMT

قاضی مغربی سرپرست واحد یادگار امام(ره) شد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۸۲۴۷۶

قاضی مغربی سرپرست واحد یادگار امام(ره) شد

فرهاد رهبر در حکمی سرپرست واحد یادگار امام‌خمینی(ره) را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی سعید قاضی مغربی را به عنوان سرپرست واحد یادگار امام‌خمینی(ره) منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر سعید قاضی مغربی

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد دبیر هیئت‌امنای استان تهران و با توجه به به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره)» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات و اموال دانشگاه نمایید.

فرهاد رهبر همچنین در نامه‌ای از زحمات و محمدسالار کسرایی در دوران مسئولیت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار نیز قدردانی کرد.

قاضی مغربی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) بوده و سمت معاونت پژوهشی و فناوری جهاد دانشگاهی را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

R1011173/P1011121/S1,14/CT12 موضوعات مرتبط دانشگاه آزاد

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۸۲۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)

هم‌زمان با دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب، نوای زیبای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی (ره) طنین‌انداز شد که در تصاویری از آن را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، صبح امروز و هم‌زمان با دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب، نوای زیبای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی (ره) طنین‌انداز شد که در تصاویری از آن را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 751113

دیگر خبرها

  • برتری تیم دانشجویی کرسی آزاداندیشی واحد یادگار امام در دور نخست مرحله کشوری
  • معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان
  • همایش ملی صنعت فرش ماشینی ایران آغاز شد
  • سرپرست دانشگاه آزاد مهدیشهر معرفی شد
  • «رویداد صدرا» توافق برد-برد دانشگاه و صنعت
  • چاپ کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • چاپ کتاب عضو هیئت علمی واحد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی
  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان