Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-05-06@23:33:01 GMT

پخش سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» آبان ماه

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۶۸۳۰۰۰

پخش سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» آبان ماه

فارس: کارگردان «تاریکی شب، روشنایی روز» گفت: این سریال اوایل آبان ماه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

«حجت قاسم زاده اصل» کارگردان سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، گفت: تصویربرداری فاز دوم این سریال روزهای گذشته با حضور فرهاد قائمیان بازیگر نقش اصلی سریال به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این روزها مشغول تدوین فاز اول و دوم و همچنین صداگذاری، جلوه‌های ویژه بصری، موسیقی، هستیم.

این کارگردان ضمن اشاره به زمان پخش سریال خود بیان داشت: طبق آخرین اعلامی که از سوی شبکه یک سیما به ما شده است، «تاریکی شب، روشنایی روز» اوایل آبان ماه از شبکه یک سیما بروی آنتن می‌رود.

فاز دوم سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» به کارگردانی حجت قاسم‌زاده اصل و تهیه کنندگی مجید رضابالا که مردادماه کلید خورده بود، این روزها در خانه‌ای واقع در خیابان ایتالیا مقابل دوربین رفت. شهرک سینمایی دفاع مقدس مناطق بازسازی‌شده در تهران که یادآور دهه 50 است، از دیگر لوکیشن‌های این سریال بود.

همچنین تصویربرداری فاز اول این سریال نیمه دی‌ماه سال گذشته به پایان رسید و تولید زمان گذشته که مربوط به دهه 50 است به دلیل کمبود بودجه به زمانی دیگر موکول شد.

فرهاد قائمیان در نقش بهنام طریقت خیر مدرسه‌ساز، مائده طهماسبی اکرم، بهرام ابراهیمی‌ محمد، بهاران بنی‌احمدی فرشته و... در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند.

از دیگر بازیگران تاریکی شب،‌ روشنایی روز می‌توان به فرهاد قائمیان،‌ سام کبودوند، سیدمهرداد ضیایی، فرزین صابونی، احسان امانی، مائده طهماسبی، بهاران بنی‌احمدی، بهرام ابراهیمی، روزبه حصاری، مهرداد ضیایی، ناصر ممدوح، پرویز پورحسینی و امیرحسین مدرس اشاره کرد.

داستان این سریال در دو برهه زمانی گذشته و حال اتفاق می‌افتد. این سریال داستان زندگی بهنام طریقت است که جریان روزمره حیاتش از مدار عادی خارج می‌شود. او مجبور است جواب چرایی مشکلات امروزش را در گذشته پیدا کند. بیش از 70 درصد از قصه در زمان حال روایت می‌شود و 30 درصد از ماجرا در گذشته رخ می‌دهد. بهنام طریقت به همراه همسرش در گذشته دانشجوی پزشکی بودند که فعالیت سیاسی هم داشتند.

این سریال در 20 قسمت 45 دقیقه‌ای در مرکز سیمافیلم تولید می‌شود.

نویسنده و کارگردان: حجت قاسم زاده اصل، تهیه کننده: مجید رضا بالا، مشاور تهیه کننده: محمدرضا تختکشیان، مدیرتصویر برداری: سهیل نوروزی، طراح صحنه: داریوش پیرو، طراح لباس: مه لقا ناقد، گریم: مجید اسکندری، صدا: منصور شهبازی، دستیار اول کارگردان: حسین خضوعی، منشی صحنه: فاطمه سیدی، گروه کارگردانی: آریانا قاسم زاده اصل، علیرضا رمضانی، دستیار اول صحنه: علی شایانفر، آهنگساز: سعید ذهنی، صداگذار: علی علویان، مدیر تولید: داود معدنی، مدیر تدارکات: فرامرز رضایی، برنامه ریز: توماج نورایی، جلوه ویژه میدانی: حمید رسولیان، جلوه های ویژه کامپیوتری: حسن پیله‌ور، تدوین: پرهام وفایی و عکاس: امیر کوروش اعرابی.

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۸۳۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مشتری در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: ۱۴ پروژه راهداری به طول ۷۵ کیلومتر و با ۱۶۷ میلیارد تومان اعتبار در محورهای مواصلاتی و شریانی خراسان شمالی در حال اجرا است.

وی در ادامه افزود: عملیات آسفالت حفاظتی در محور بجنورد به جنگل گلستان به طول ۱۰ کیلومتر، به‌سازی، لکه‌گیری، درزگیری و آسفالت ماستیک سنگدانه‌ای محور بجنورد-آشخانه به طول ۴ کیلومتر و اجرای عملیات لایه توپکا در محور گرمه به سنگ سوراخ به طول ۵ کیلومتر از جمله پروژه‌های دیگری است که با هدف بهبود وضعیت تردد اجرا می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی خاطر نشان کرد: طی سال گذشته ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های شریانی و اصلی استان بهسازی و روکش آسفالت شد.

مشتری به اصلاح و اجرای شبکه روشنایی تونل باباامان در محور شیروان- بجنورد به طول ۳۲۴ متر اشاره کرد و گفت: اجرای فاز ۲ شبکه روشنایی گردنه امین الله به طول ۵ کیلومتر و اجرای شبکه روشنایی تقاطع بدرانلو به صورت نقطه‌ای از پروژه‌های دیگری است که در راستای بهبود وضعیت تردد و ارتقای ایمنی عبور و مرور انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: به پایان رساندن پروژه تکمیل پل ۷ دهانه در محور گرمه- چمن بید با بیش از ۸ میلیارد تومان اعتبار و تأمین و نگهداری ۱۰۵ دستگاه ابنیه فنی حد فاصل محور جنگل گلستان تا شهرستان فاروج با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار از پروژه‌های دیگر این اداره کل در سال جاری است.

کد خبر 6097295

دیگر خبرها

  • تکمیل سیستم روشنایی ضلع شرقی پارک باغشمال تبریز
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۱۷ اردیبهشت)
  • BRT کرج تا کمالشهر ادامه می‌یابد؟
  • انواع مهتابی ال ای دی دیواری در الکتریکی آنلاین
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • 4 روش برای جذاب‌تر کردن روشنایی آشپزخانه
  • تکمیل روشنایی روستا‌های فاقد دهیاری در شوشتر
  • معجزه‌ای که روشنایی بخش چشم دل است
  • نویسنده ادبیات نوجوان باید مخاطب را با توانمندی هایش آشنا کند