Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس واحد صنعتی امیرکبیر از امضای تفاهم نامه همکاری مشترک با گروه آموزشی زبان‏های خارجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر خبر داد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی ورسه‌ای با اشاره به امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر با گروه آموزشی زبان‌های خارجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، افزود: پس از برگزاری جلسه مشترک با رئیس گروه آموزشی زبان‏های خارجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تفاهم نامه همکاری به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی هدف از امضای این تفاهم نامه را گسترش همکاری‏‌ها و هم‏افزایی بین جهاد دانشگاهی و دانشگاه ذکر کرد و یادآور شد: این تفاهم نامه در زمینه‏های مختلف آموزشی، پژوهشی و انتشاراتی بین جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر و گروه آموزشی زبان‏های خارجی دانشگاه به امضا رسیده است.
رییس جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر رفع نیازهای آموزشی، تدوین دوره‏‌ها و برنامه‏های آموزشی و طرح‏های پژوهشی مورد نیاز و مرتبط با همکاری مشترک طرفین را از مهمترین موضوعات این تفاهم نامه نام برد.
وی خاطر نشان کرد: با این تفاهم نامه در جهت آمادگی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و همچنین فراگیران دوره‏های آزاد در خصوص آشنایی با زبان‏های خارجی از جمله زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسه اقدام خواهد شد.
ورسه‌ای همچنین برگزاری دوره‏های مشترک را از دیگر موارد ذکر شده در این تفاهم نامه همکاری دانست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۶۸۳۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علی احسانی مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مدیر اجرایی المپیاد فناورانه استان تهران با اعلام این خبر گفت: اولین المپیاد ورزشی فناورانه دانشجویی با حضور دانشجویان دانشگاه های وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی در سه بخش ورزش رباتیک، ورزش های دیجیتال و فیجیتال و فناوری و نوآوری در ورزش در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: این المپیاد ورزشی به همت دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان امور دانشجویان، برگزار می شود.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: دانشجویان علاقه مند به شرکت در اولین دوره المپیاد ورزشی فناورانه تا ۲۵ اردیبهشت ماه فرصت دارند جهت ثبت نام به ادرس اینترنتی https://setav.ir.stso مراجعه کنند.

کد خبر 6098224

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی